Blog >> alfa
Elég régóta vágytam ilyen fényszórókra, de drágállottam a tuning projektoros fényszóró árát (7x ezer forint) ezért arra adtam a fejemet, hogy a saját két kezemmel készítem el őket. Vettem donor fényszórókat, ebay-ről rendeltem bi-xenon projektort, ami a h7es foglalatba belepasszol a gyári foncsorba. Amíg ezek megérkeztek (23 nap) Előkészítettem a lámpákat. Búrát eltávolítottam, a foncsort takaró elemet lefestettem fényes feketére, a tompított foncsorát pedig matt feketével. Mikor megérkeztek a lencsék csak be kellett raknom őket a foncsorba. Búrát megtisztítottam, majd visszaragasztottam. Előtte a csatlakozások elrejtése miatt kifúrtam két helyen a lámpatestet. Mindenhol leszigeteltem így kicsi az esély a párásodásra. Még bólintó elektronika kell és egy pár fényszórómosó spricni. Szerintem nagyon szép lett. Angel Eyes helyzetjelzők miatt kicsit BMW-s, de véleményem szerint jól áll a 156osnak a gömbölyded formavilágának köszönhetően. :) Jöjjön pár kép:
Ideje volt váltanom nyári garnitúrát. Egy mérettel nagyobb kerekek kerültek fel. Dotz Racing LeMans 8x17 felnik mentek fel. Hátul 235/40 Yokohama A539 elöl pedig 215/45 Hankook Ventus V12 Evo gumikkal. Mióta fent vannak sínautóként viselkedik a kis szépségem.
Március 18-án nem csak a 2012-es Forma 1-es idény kezdődött el, de a téli kerekeket felváltották a 17"-os GTA görgők. Hihetetlen, mennyire más karaktert kap mind külsőleg, mind vezetésileg tőle az autó!
Vége a téli komfortos rugózásnak, elérkezett a kátyúfigyelés-miatti-csiga tempó időszaka. :D
Elérkezett az idő egy motorolaj cserére. Majdnem Selenia 20K lett, de végül a 10W-40 helyett 5W-30-asra beszéltek rá. Mivel sok jót hallottam az ENEOS japán motorolajokról, és idén a Yamaha Motogp csapat főszponzora is ;-), továbbá az ára sem rossz - mellette tettem le a voksom.
Nagyon finom lett a csere után a motor járása -ez szuper, viszont sokkal jobban "átjön" a futómű hangja :(. Jó lenne tudni, hogy már végleg marad a jó idő, és lehetne nyugvó pályára állítani a téli gumi szettet ...
Megvolt az első nagyobb szervízelés is: első lengőkarok, a bal féltengely-csukló, olaj, szervóolajcsere, a hátsó ablakfűtés, a jobb oldali elektromos ablak, illetve a bal oldali tükör háza meg lett ragasztva, égők lettek cserélve, meg még apróságok.
Van két tenyérnyi rohadás-folt az alján, az marad márciusra, ha már jó idő lesz.
Másfél hét van még műszakiig, de elvileg nem lesz gond!
Azt hiszem nem ez az utolsó carbon fóliás posztom. :) Nagyon nem kommentálom..beszéljenek a képek. :)
Történt egy kis "baleset".....Ünnepek előtt pont jól jött. Hála Erhard 242 (Dark Side) kollégának, másnap már fel is rakhattam az utángyártott új tükröt.
Két nap után, elkészült a mű! Volt olyan kép, amit másfél óráig renderelt a PC-m! Most sem tökéletes, de mivel nem tudom, hogy mikor tudnám végleg befejezni, inkább megmutatom. S közben ezzel kívánok minden Alfás és nem Alfás ismerősömnek egy boldogabb új esztendőt! :)
További képekhez klikk ide