Valahol írtam,hogy lefújtam a féket,mert nagyon ronda volt. Ma megjött rá a matrica is, hogy felrakjam le kellett vennem a kereket. De megérte! Gyönyörű!
A matricát természetesen GT szállította nekem.
Költség a matrica, és a festék.
Frissítettem a navi firmware-t.
Nem is írnék regényt, HGabor blogja alapján csináltam. Köszi!
Azért nem ment minden zökkenőmentesen, az újraírható CD-t nem olvassa valamiért... Érdekes. Találtam egy üres, de alsó hangon 8-10éves lemezt, hát nem volt túl rózsás állapotban ,azért adtam neki egy esélyt. A laptop megírta, olvasta.
A leírtak alapján jártam el, lement a frissítés, újraindult a navi, de az Alfa logonál lefagyott.
Vártam...vártam...vártam. Aztán gondoltam,hogy valami nem stimmel.
Kikapcsolni nem lehetett, ha kivettem a kulcsot, még akkor is ott volt a logo.
Na ,akkor egy kicsit betoaletteltem.
Aztán kikapcsolt egyszer, újra minden, akkor már simán ment. Működik.
Manky barátommal kezelésbe vettük az autót. DPF (részecskeszűrő) kiírva, kiiktatva, EGR szelep kiírva, és kapott egy módosított software-t.
Jelenleg kb. 220-230le, és kb. 480nm . Hihetetlen ahogy ez a nagy hajó megindul.
Nem tetszett ez a matt fekete felni, így átfújtam nagy szemcsés ezüstre. Szerintem ezerszer jobb így, optikailag rengeteget javít az összképen. A tükröket is átfújták matt feketére, gondolom ,hogy passzoljon a felnikhez. Azokat is vissza fújom gyárira...
A nagy Brembo nyergeket is lefújtam szép pirosra. Brutálisak ezek a fékek, mind optikailag, mind hatásfokilag. A féktárcsa Tarox F2000.
Már matt rózsaszín volt ,és bele volt égve a fékpor. Most olyan amilyennek lennie kell :)
Matrica rá úton van by : GT!
Első körben levettem ezeket a borzalmas rendszámkereteket, és felragasztottam a rendszámokat.
Aki ilyen időben szeretné, fel kell melegíteni a rendszámot, és a lökhárítót különben nem ragad oda a kétoldalú!!!
Megpolíroztam a fényszóróit elöl-hátul, szóval már az is oké.
A lökhárítója meg volt húzva jobb oldalt(zavart), megcsiszoltam 2000-el , 3000-el, majd megpolíroztam. Szinte tökéletes lett.
December 1-jén megvásároltam a GT utódját. Pár lyukra futás után megnéztem ezt, és hamar eldőlt,hogy együtt megyünk haza. Gyönyörű az autó!
Nem elhanyagolt autó, foglalkoztak vele elöttem is. Persze nem annyit, mint amennyit én fogok :)
1.9-et néztem, de aztán adtam egy esélyt ennek :)
Kb. 1 hétig voltam Alfátlan :P
159 ,2.4 20V Q-Tronic lett!
232.300km-el került hozzám. FES is ezeket írja, valósnak tűnik.
Az autó olasz származású, rozsdamentes!
Hirtelen vezérelt ötlet volt,hogy meghirdetem.
Most van lehetőségem átülni valami másba, az autó patent , nem volt kétség,hogy elviszik. 5napig sem volt hirdetve, használtautóra fel sem került.
2016.11.26-án elkelt.
Jöttek, megnézték, kipróbálták, nagyon jól esett amit mondtak,hogy jó pár GT után messze ez a legszebb, és legjobb amit látnak ,pedig néztek 3évvel fiatalabbat is... Az összesről lemondtak, ezt vitték. Jelenleg autó nélkül, letargiában tengetem napjaim.
Közel fél évig voltunk társak, és 10.000km-t jártunk meg.
Olyan érzésekkel váltam meg tőle,hogy ezt lehet még nagyon meg fogom bánni.
Meglátjuk... folyt. köv.
Ezeket az utolsó képeket lőttem róla, várta az új gazdáját.
Pár blogpost-al lejjebb írtam,hogy klímapanel csere óta villog a km órám.
Mostanra már kellő módon idegesített, szóval pontot tettünk a végére.
Igazából siman ment a dolog, köszi Flagzon.
Sajna a hibáról nem készült kép.
Átnéztünk mindent, teljesen hibakódmentes az autó.
2016.06.03-án eladtam az autót!
Ez az utolsó képem róla, mikor még tündökölt.
Mikor megvettem az autót nem működött a távirányító, már akkor gondoltam,hogy egy lemerült elemnél azért komolyabbról van szó. Hát így is lett ,panelt kellett benne cserélni, felprogramozni a kocsira, és a PIN kódot is lekérni, mivel persze(miért is ne) nem volt az autóhoz.
Rakattam bele tartós ,minőségi elemet is.
Még majd egy szép új kulcsházat is eszközölünk.
Olcsó ugyan nem volt, bár összességében drága se, csak a pinkód lekérés márkaszervízbe 15.000ft körül alakul.