Goodyear Eagle F1-el vettem a kereket,még a minta is jó rajta, csak defekttűrő (olyan kemény,mint a beton) ezért szerintem kényelmetlen volt, így vettem rá normál gumikat.
Ha már elöl cserélem, vettem hátra is, aztán ezt letudtam.
Laufenn, Hankook gyártya, Made in Hungary, támogatjuk az ipart :D Eddig tetszik!
Gumik : 73.000ft
Felszerelés : 6000ft
191.000km
Történet lényege,hogy el kellett mennem Zalaegerszegre, mikor ott végeztem átmentem Keszthelyre, pont akkor zúdúlt le töménytelen mennyiségű csapadék, még a TV-ben is benne volt. Kénytelen voltam haladni, és átmenni ,egy úton amit elárasztott a víz.
Utána szinte azonnal észre vettem,hogy kb. 100lóerő szétszaladt valamerre.
2napja volt nálam az autó, gondolhatjátok mennyire örültem.
Másnap pont bevolt iktatva az olajcsere stb, gondoltam megnézem a turbo csöveket, de semmi rendelleneset nem tapasztaltam.
Még kb. 2napig nem aludtam rendesen, aggasztott a dolog. Turbo? Turbo geometria?
Élő adatot néztük, nem épül fel rendesen a turbónyomás, 0,7bar 3500-as fordulaton, nem valami bika...
Kaptam egy tippet, hogy nézzük meg a solenoidot.
Közben elkezdtem google barátommal kutakodni, és rá is találtam GTPeti írására, ahol szinte ugyan ezek voltak a tünetek, csak nálam nem volt hibakód.
Berendeltem egy új solenoidot, Roland159 vállalta a bújócskát, és kicseréltük.
A solenoidot elforgatva folyt ki belőle a víz... Szinte biztosak voltunk,hogy megvan a baj forrása.
Nagyon alul van, így beázhat, a 159-nél például fennt van a zárhídnál.
Vissza tértek a lovak, végre tudtam aludni.
De azért sokba került nekem az a szívesség,hogy elugorjak Zalaegerszegre...
2015 stlye embléma volt az autón amikor megvettem.
Ez nekem nagyon nem jön be, így ledobtam róla,és kapott gyárit.
Illetve felraktam a sárvédőre a QV logokat is, ami szintén aluminium, és gyönyörű !
Vegre megkapta az ultetorugokat az auto.
Nagyon nem jott be ez a lovaskocsi feeling.
A rugokat hasznaltan, de szinte uj allapotban vettem meg, lefujtam feketere, hogy gyarinak tunjon mindenki szamara.... :)
Supersport markajuak egyebkent, hivatalosan 35mm-t ultet, de olyan -40mm ment le elol.
Rafert!
Van rugozasa a kocsinak, nyilvan kemenyebb, de azert siman utazhato. Gewinde utan egy alom.Es sokkal stabilabb is, nem billegos, mint ezelott.
Beszerelesnel egy hatso stabizitator csavarjanak kiszedesenel DR. Flex volt segitsegunkre, szoval oda kapott egy uj stabilizatort.
Ezt leszamitva zokkenomentesen ment minden.
Az osszes csavart zsirral raktuk a helyere.
Koszi Norbi a szerelest!
Nem igazán tetszett a szürke autó alatt a matt szürke felni, így kezelésbe vettem a dolgokat.
Feketébe kevertem piros gyönyöket, így lett a kapott eredmény. 2 Réteg lakk, és ment az autóra.
Raktam rá még körbe piros csíkot (ezt matricából, nem akartam festeni) , így parádés szerintem.
Gondoltam, hogy jól fog kinézni, így megcsináltam.
Dekor szalaggal kiragasztottam ,aztán papirral.
Anti silcone-al áttöröltem, és mehetett rá a festék.
Gumis festéket használtam,pont olyan,mint a plasti dip, így eltávolítható igény esetén.
Szerintem jól mutat.
u.i. a kipuff dobot még lefestem majd hőálló feketére, addig még nem jutottam el.
Megkapta a GT is a megérdemelt új szőnyeggarnitúrát.
Piros szegény, piros hímzett Alfa Romeo logoval.
Barátnőmtől kaptam szülinapomra.
Gyerekek....
Terpni lemez hatású "szőnyeggel" vettem meg a kocsit......... (Erre most hagyok időt)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mielött az enyém lett elhatároztam, hogyha birtokolni fogom ,az lesz az első ,hogy kirepítem az autóból. Így is lett!
Ezért a bordó bőrért egyébként odáig, meg vissza vagyok.
Mikor megvettem az autót feltünt,hogy a felülete olyan,mint a csiszoló papirnak.
Fényezőé volt az autó, ráködölődött a lakk.
Első körben levettem az előző tulaj matricáit (nem tetszettek)
Elővettem a polírgépem, az összes polírcuccom, és kezdetét vette a renoválás.
6óra kőkemény munka után az autóra nem lehet ráismerni!
Segítségemre az AUTOGLYM termékek voltak, 3lépcsőben políroztam fel.
Az ablakokról a lakk le lett sikáválva (Köszi Flagzon) ,és arra is kentünk Autoglym Glass Polish-t.
-Autoglym Paint Pro Stage 1
-Autoglym Paint Pro Stage 2
-Autoglym SRP (Super Resin Polish)
-Autoglym Glass Polish
Csúnya, ütött-kopott volt a váltógombom.
Nem is bírtam sokat nézegetni, kivettem, fémig csiszoltam, lefújtam pirosra.
Megszáradt, lecsiszoltam, majd szálirányosan csiszoltam le, és mattlakkoztam.
Szerintem patent lett, tiszta Honda Type-R :D
update: Később át lett bőrözve, gyönyörű!
Hát.... 2nap és kb 150km-ig bírtuk a gyári teljesítménnnyel. A 156 után igen gyengusz volt az autó.
Roland159 barátommal kitisztítottuk a MAP senzort (volt baj), lefalaztuk az EGR-t, és a chipet, mint mindig Manky barátom írta, és küldte át. Az autóra én töltöttem fel.
Így már haladósabb, maradhat. :D
Tartós, kíméletes progit akartam, így lett kb. 180le 380nm