Tegnap felraktam a téli kerekeim.
Vettem 4db Michelin Alpin téligumit használtan , 1db frankón ki volt szakadva az oldalfalon ,szóval kva jó biznisz volt. Huza-vona a visszacserével kapcsolatban végül abban teljesedett ki ,hogy mérgemben vettem két olcsó, új téligumit (Azóta sem lett visszacserélve)
Eltértem a gyári 205/55R16-os mérettől 195/55R16-ra gondoltam ez jobban áll majd a keskeny felnin, és nem annyira ballonos. Hát túl nagy különbség sajnos nincs optikailag.
Számokra vetítve :
Átmerő
195/55R16 : 620.9mm
205/55R16 : 631.9mm
Differencia : - 11mm
A régi teledial felnim eladtam, vettem egy külsőre lepattant állapotút, amit természetesen újjá varázsoltam. Próbáltam egyedit alkotni, nem nagyon láttam még ilyent 16-ba. Felgumiztattam, felraktam. Minden ok!
214980km-nél cseréltem le a télire, azaz a nyári gumi : 5655km-t futott a szezonban.
Le lett mosva az autó, kiporszívózva, műszerfal, gumik, bőr, karosszéria leápolva.
Üvegeket, szélvédőket kívül belül Autoglym Glass Polish-al kezeltem.
Ha valaki azzal kűzd,hogy állandó jelleggel zsíros, maszatos a szélvédő, és nem jön le semmivel, nagyon tudom ajánlani. Nekem semmi más nem segített.
Karosszériát nem políroztam, mert nemrég csináltam Autoglym-el, és nem volt matt,karcok sincsenek, csak WS Platinummal mentünk át rajta .
WS Platinum : A TV-be elég nagy humbuk amiket összehordanak róla, főleg a tartóssággal kapcsolatban, de egy felpolíroztott autó tényleg gyönyörű tud lenni tőle, de azért a havonta , két havonta átkenését javaslom!
Nem hittem benne egyáltalán, de egy fórumba írta egy úr aki igen komoly szinteken políroz,hogy rendszeresen használja, és próbálja ki akinek van lehetősége.
Így is tettem, megvásároltam ,és teljesen elégedett vagyok vele, több barátom vett már. Nem csodaszer, elötte polírozni kell az autót!
Nem, a kézzel való "polírozás" az nem polírozás, és a nagy műanyag két füllel rendelkező dög "polírozógép" sem polírozógép!
Csináltam pár fotót, 1999-s autóról beszéltünk ,szerintem elég korrekt :)
Téli kerekek jövő héten talán felkerülnek.
Résztvettünk az eseményen, nagyon tetszett.
Versenyeztünk elég sokat, korrektül teljesített az autó. Elégedett vagyok vele. Hiba nélkül, az új váltó miatt félreváltás sem volt ,mint múlt évben. Szóval minden klappolt.
Köszönöm itt is Haleszéknek ,hogy megszervezték nekünk.
Youtube csatornámon levő videók
Kicseréltem a kormányomban az emblémát a Giulia stlye-ra.
Ha valaki megkívánná van 2db eladó színesben. Nagyon jól mutat, tetszik ;)
Néhány postal lejjebb írtam,hogy újra kéne fényezni a pajzsom, de volt olyan fóliám amivel a "B" oszlopot behúztam (szövet) és gondoltam megpróbálom a lehetetlent, lefóliázom a pajzsot.
Egyébként 1 óra alatt sikerült, pedig nem is nyújtható ,vagy csak minimálisan, és elég könnyen gyűrődik.
Lehet stickerbombot kellett volna azzal lehet ám virítani. :DDD
Kimentem nagy boldogan, felrakni a pajzsot, hát a mellette lévő két kis műanyagot persze elfelejtettem. A maradék fóliát összegyűrtem, úgyhogy a kazánból kellett kikutatni :D Szép munka...
Remélem ebből is akkora divat lesz,mint a koptatómból......
Sikáló hangot hallatott az autóm, a főtengely szíjtárcsára gyanakodtunk, vettem egy patika bontottat 6ezerért -új ár 58.000 , köszi-
Kicseréltettem a hang megmaradt a szerelő toszott megnézni, hogy minek van ilyen hangja , szóval halottnak a csók.
Valamelyik görgő lesz, vagy csapágy, ha kész lesz írok róla
Update : Feszítő görgő csere megtörtént 2015.11.24-én.
Kicsit átvariáltam a csomagtér világításom ,mert a gyári (még leddel is) egy jó nagy nullával egyenértékű.
Két 300mm-es ledcsík került bele.
Nemigazán van választási lehetőség ahova ragasztani lehet, szóval ennek azért hátránya is van, ha odapakolok csomagokat, de akkor ugyan úgy nem fogok látni ,mint eddig :D
Sötétbe még nem teszteltem.
Update : teszteltem, eleg zsir :)
Lecseréltem az emblémákat megint ,mert nem voltam elszállva a 2015-ös színestől ahogy állt az autómon.
Kapott 2015-öst ugyan, de fekete-fehéret. Ez jobban megy hozzá.
A pajzsot újra kell fújnom valamikor a kavicsfelverődések miatt
Egy cartárs hozott nekem egy szett GTA felnit fényezésre, de közben hirdetett egy Ducati Corse szettet, aztán menet közben elüzleteltük az Audi kerekeimre. Lefényeztem, átgumiztattam, és felraktam. Gyöngyház fehér színe lett, a matricát az index alatt és a féknyergen fehérre cseréltem.
Szerintem nem rossz.
más: átnézettem a futóművem ami 1,5hónapja lett beállítva, mert elöl 1cm-en láthatóan jobban kopik a gumim a belső felén. Az alkatrészek jók, a beállítások nem változtak. 2fokot dől negatívba, de az a futóműves szerint sem lenne indok ilyen mértékű kopásra. Aki tudja esetleg,hogy ilyen mértékű ültetés (-60-70mm) mellett mi a megfelelő érték kérem ossza már meg velem ,és akkor beállíttatom a srácokkal,mert ez így nem buli.
Eltört a bal első ABS jeladóm így kicseréltem, az ajtó teleszkópjaim már vagy 4hónapja a vastelepen várják az ujrahasznosítást. Az alkatrészeket Helembai Zoli szállította. Köszi (ismét)
Azóta eltörtek megint a teleszkópok tetejei. Műagyag volt, úgy tudom van fém is. Nem értem miért húzza túl az ajtót, de a franc essen már bele.