Sálálá, nincs kedvem leírni mit miért, mert csak, és kész :D
Lefényeztem a gépet pirosra, nem gyári piros, szép, sőt gyönyörű élénk színe van.
A japan racing-ek feketék lettek, majd lesz még 1-2 matrica aztán kész!
Kib@szottszép!






A 2K14-es AlfaCity a festői Balatonfüreden került megrendezésre.
Ennek örültünk, szeretjük Füredet, közel is van, a "görög falu" írtó hangulatos hely, sokszor járunk oda.
Nekem tetszett az egész, jobb, mint Komáromba ropogósra sülni, nyilván vannak pro és kontra dolgok, én ebbe nem is mennék bele, tetszett és kész.
Köszönjük a szervezők munkáját!
Ákos156 remek konvojt kovácsolt össze, 35 autóval gurultunk be Füredre!
Pár Bella Macchina matricát kaptam én is, (4et), igaz a tavaly Komáromban 14-et ,de hát nem ez itt a lényeg :)
Reméljük jövőre ugyanitt :)







Dög meleg , fekete autó, fekete bőr, no klíma = halál .
Megelégeltem ,úgy döntöttem a klímát feltöltetem. Így is történt ,ahogy megkapta a nyomást, vadul tolta ki a gázt, megtaláltuk a bűnöst az akksitálca alatt, kilyukadt a cső.
Kibontani rengeteg munka, így AWI-val meghegesztettettem, majd Győrben töltettem fel.
Klíma töltés, teljes tisztítás,fertőtlenítés, pollenszűrő csere 20.520.- Mondom azigen!!
Hegesztés 3.000.-
Kocsikázás ezekért ~ össz. 25.000ft. De legalább nem döglök meg benne :)
Mivel sírba vitt már a fehér felni, pedig nincs meg régóta, így míg kerékcsapágyat cseréltek aláraktam a télit, ezt meg lefényeztem.
Egy gyönyörű szép vörösréz színt kapott, xirallicot is raktam bele (mint mindenbe :D)
Kívül belül fényezve-lakkozva.
Csini :)
Ezzel egyetemben feljebb tekertem a gewinde-t 15mm-el a téli magasságot kapta meg, sajnos hobbi autóból mindennapos kocsi lesz belőle, és nagyon kényelmetlen volt (betonkemény volt, pattogott).
Így most ha csak +15mm is, de teljesen más az autó karakterisztikája!





Nem tervezett csapágy csere.
Hirtelen rohadt hangos lett, kapott tökéletes bontottat, ez kihúzza még jóideig, kompletten csonkállvánnyal cseréltettem, sajnos a rossz hír,hogy az ABS jeladóm tönkrement, így azt is kell vennem.
Az összeg munkadíjjal értendő.
Mivel 215/40R17-et nem találtam értelmes áron használtat, meg annyira már nem is ragaszkodtam a /40hez, ezért 215/45R17-t kezdtem el vadászni.
A végén arra jutottam ,hogy vásároltam 2 újat, bár sajnos a negatív dőlés miatt a belseje sokkal jobban kopik, ezért is nem akartam annyira újat venni rá, de aztán mégis új lett.
Sunny Sn3970-t választottam.
Idén lekoptatom elöl a /40-et ,és akkor oda is vásárolok /45-öt.
Most erre futotta, vagy nagyon erre se :)
A gumisnál persze nem tudták megemelni a kocsit emelőn :D
És az alacsony profilú krokodil is csak akkor ment alá ha megemeltük kézzel a sárvédőt :D
Na mindegy fent van, végre nem éktelenkedik ott az a ronda mankókerék (amit már lefújtam fehérre, és kapott olyan design-t ,mint a Japan Racing-ek :DDD)



Jobb hátsó defekt, + gumi kuka, hála isten, nem is tudtam mi hiányzik az életemből.
215/40 úgyis olyan kva gyakori méret. JANEM! Szóva lehet váltok /45re!
Ja és ,hogy tetőzzük a boldogságot nem nyílik a bal első ajtó, szétakadtak a rudazatok, egyszer már jártam így... Gyerekek, kurva hülyén néz ki egy ilyen autóba jobb oldalt beszállni....
Nem az én napom...

Részt vehettem a Tuning Show-n az autómmal, kint voltam minden nap, sőt kiállítóknak már csütörtökön mennie kellett.
Reggel indultam Veszprémből (8kor még volt egy vizsgám) egy cimborámmal mentem, 2óra alatt felértünk. Elötte nap már kapták a tunerek a fülest,hogy NKH ellenőrzés lesz a Hungexpo elött, amire eddig még soha nem volt példa. (Ha lenne hányás smile tele raknám itt vele a blogpostot, gusztustalan dolognak tartom)
Végülis nagyon-nagyon jól éreztem magam, láttam sok gyönyörű autót, nagyon-nagyon szép hostess lányokkal dugig minden stand!
Amit látok,hogy van még hova fejlődni az autóval 90mm ültetésem sok autó mellett úgy mutatott ,mint egy terepjáró, a következő szezonra rágyúrok a sziszegős futóműre (air ride) :)
Elmaradhatatlan fotók a 4C-nél és az Alfás hostessekkel :)
Vasárnap kora este kellett kiüríteni a csarnokot, azt rebesgették a népek ,hogy mindkét oldalra kiállt az NKH, de egy privát kapun elhagyva az expot sikeresen kijutottunk!
Jövőre ugyanitt, keményebb összeállítással :)







A motortakarómat is lefényeztem ,holott már egyszer megtettem ,csak olajos lett ,és annyira nem szerette a lakk a féktisztítót :-)
A showra meg azért megcsináltam minden apróbb részletet amit csak tudtam, meg nem volt horribilis összeg.
Grafitszürke lett, a feliratot fehérrel húzkodtam ki ,így elmosván ecsettel, tehát nagyon érdekes ,és különleges, viszont lehet átfestem rendes fehérre, majd meglátom!
Kapott 2 réteg lakkot, megszáradt, felraktam. Kész!



Volt az elején pár kisebb hiba, így lefényeztem, fényes lett, xirallic szemcsékkel (barna és kék) , 2nap száradás után visszacsiszoltam az egészet 2000-es vízpapirral,majd kapott egy 2 lépcsős 3M polírt, aztán egy wax réteget.
Üvegtető feeling ON.




