Már több mint egy hete, hogy megérkezett a fakormány és a fa váltógomb, és ma eljutottam arra a pontra, hogy nem bírom ki a felújításig. Ki kellett próbálnom, hogy néz ki az autóban. A váltógomb felhelyezésekor leesett a teteje, így feltűnt, hogy a fekete az már nem az eredeti színe, de attól még tetszik :)
Első tapasztalatként, kellemes fogása van és jól illeszkedik a világos belsőhöz...



Reggel még semmi baja nem volt az autónak, délutánra viszont elgyengült, csak a harmadik indításra villantotta ki a motorkontroll lámpát. Kiolvasva az EGR szelepre gyanakodtam, miután többen írták ehhez a hibakódhoz, hogy EGR csere vagy tisztitás után megoldódott a probléma. Illetve a második hibakód a légtömegmérőt hozta hibásnak, hát reménykedtem benne, hogy nem ennek lesz baja. Viszont olcsón megúsztam, ugyan is a blokk tetején megy át egy fém vákumcső erre megy a blokk mögött egy gumi cső, ez volt annyira elöregedve, hogy teljesen levált a fém csőröl. A másik fele egy műanyag dobozra csatlakozott, mivel innen nem tudtam egészben lehúzni, ki is kellett szerelnem a dobozt, hogy kiférjen az EGR szelepet is le kellett szerelnem.
Cső volt itthon, az első csövet is kicseréltem...



Az első stabilizátor szilentek már egy ideje időjárás függvényében nyöszörögnek, ennek ma véget vetettem, remélem elég tartós lesz, a rúdra rézpasztát kentem illetve jó alaposan bedörgöltem a szilenteket szilikonzsirral. lemértem a stabrúd átmérőjét is 21mm csak, hogy meg legyen ez az adat ha esetleg rendelnem kéne szilentet...
képek nem készültek.
Kicseréltem a hátsó csonkállványokban a szilenteket, First Line volt polcon, ezért esett erre a választás. Csináltam pár képet a cseréről, az mellett, ahogy kinéztek rendesen ki is voltak lágyulva.








A hétvégén ki lett derítve, hogy rosszak a hátsó gátlók. Hétfőn rendeltem újakat Bilstein volt a cél, de sajna nem volt raktárkészleten, és nem is tudták megmondani, hogy mikorra lesz, így Monroe reflex lett. Árban alig 500Ft volt a különbség és tegnap délre meg is hozták házhoz (erener-car kft)
Ma délelőtt ki is cseréltem őket, jöhet a teszt...
A képeken a sportcsomagos lcs-kel van összehasonlítva.
Km:236700







Hétvégén kicseréltem a hosszbordás szijat, akkor át ellenőriztem a görögöket is. A vezető görgőnek volt egy kicsi logasa, ezért vettem ma egy újat Breda-rá esett a választás mert ez volt polcon :)
Hazaérve ki is cseréltem.


Az első féktárcsák régebbi beszerzésből vannak, a fékbetéteket és a hosszbordás szíjat tegnap vettem. A fékek még bírták volna, de a szíjra már ráfért a csere, és ha már megbontottam a szíj miatt az autót így kicserélgettem az első féktárcsákat, és a fékbetéteket is.
első fékbetét: 9190
hátsó fékbetét: 6060
hosszbordás szíj: 3170








Tegnap befejeztem a bőrszett cseréjét. A látványt szokni kell, fura a bézs szín a szürkével kombinálva. Ez miatt is valószínű, hogy nem tartom meg, de próbára jó lesz, hogy majd beszerezzek egy vaj színű faceliftbe való szettet, vagy megy vissza a régi szövet...
Gondoltam rá, hogy befestetem a sofőr ülést, mert kissé leharcolt, meg átalakítom a könyöklőt, de így, hogy nem akarom megtartani, nem erőltetem...






Ma sor került a nyári gumik cseréjére. Már eléggé megkoptak a Pirellik, meg volt egy pukli a jobb elsőn, ami egy kátyúnak köszönhető, ez sajna a felni belső felén is látszik. Ezt majd gorgoztetni kell.
Most linglong green max került fel, 205/50-és méretben. Egyenlore rövid tapasztalatom van, de sokkal komfortosabbnak érzem, és csondesebb is mint a Pirellik voltak.
A gumikat a supergumi.com-ról rendeltem (12000Ft/db) a szállítás (3000ft), a szerelést a DaróGumi műhely-ben (6000ft) végeztek.
Kilométer óra állás k.b.: 234000



Már 3 hete, hogy az utastér ventilátorom kicsapkodja a 40A-os biztosítékot, de nem azonnal, hanem megy vele kb. egy hétig majd utána, az utóbbi héten ezt már sokkal sűrűbben csinálta... A levegőt érezhetően könnyen szállítja nem hallani azt sem, hogy csapágyas lenne, már levettem az előtét ellenállást is, ez is jónak tűnik. Megnéztem a csatlakozókat is, és nem találtam semmi elváltozást. Ma viszont újra rászántam magam a keresgélésre, és mikor már szinte feladtam és lecsaptam a biztosíték tábla tetejét akkor szikrázott valami lejjebb. Elkezdtem az akksi mellett mozgatni a vezetékeket és meglett a kidörzsölődött vezeték, nem is értem miért kallódott külön, és nem volt becsatolva a többi kábelköteg mellé...
Mindenesetre leszigeteltem, és eligazítottam, remélem ezzel meg is oldódik a probléma...
Költség csak a biztik ára...
