Múlt hét kedden voltam Erhard 242 (Dark Side) kollégánál, és vettem nála 4db stabilizátor pálcát. Hátulról hallottam a zajt, így ott kicseréltem mind a kettőt, lehet hogy még a gyáriak voltak, legalább is egy idősek voltak az autóval. Végül a rendszámtábla tartó keretet szedtem le hátul, hogy megszűnjön a zaj, kissé fel voltak lazulva a csavarjai.
Az első pálcák megmaradnak tartaléknak...





Ki sikerült deríteni, hogy hol fúj ki a kipufogó, le volt tépve az egyik tőcsavar vége a kipufogó csonknál. Már számítottam rá, hogy a sortömítést is cserélni kell, így azt egyből megvettem, de nem olyan rendszerű mint a régiek így bizakodtam benne, hogy nem fújta ki. A javítás menete egy anyát hegesztettem a tőcsavar végére, és ki tudtam hajtani. Az volt a szerencse, hogy a gyári anya nem végig menetes, így maradt egy pici csonk amire rá lehetett kapatni a hagyományos anyát, és így könnyen rá is lehetett hegeszteni. Kapott egy másik tőcsavart, erre kettő darab réz anyát húztam rá. Úgy tűnik megszűnt a kifújás, és a ciripelés is.
A sortömítést végül nem cseréltem ki.








Aki idáig próbálta a gépet, mindenki panaszkodott, hogy kissé keményen jár a kuplung pedál. Ennek ma meg is lett az eredménye, egyszer csak járó motornál nem tudtam sebességbe rakni az autót, és nagyon ércesen viselkedett a kuplung pedál benyomására.
Gondolom már nem a gyári lehetett benne, mert a tárcsa és a szerkezet még nagyon jó állapotban van...
A szerelőknek innen is nagy köszönet érte, hogy ilyen rövid időn belül el tudták vállalni, és ki tudták cserélni...
Ahhoz képest amilyen volt számomra, most vaj puha lett a kuplung kezelése :)








Két hete kiégett a jobbos, a héten pedig a balos tompítottam is. Ma kicseréltem őket, remélem tényleg olyan jól világítanak majd mint ahogy mondják...


Vettem ma klíma fertőtlenítőt, és hogy minél hatékonyabb legyen a használat előtt kivettem a pollenszűrőket, hogy azokat ne járja át, hiszen nem rég kerültek bele. Egyúttal ki is takarítottam az autót, és megcsináltam a szétugrott visszapillantó tükröt is.




Épphogy kicseréltem a rossz izzító gyertyát, erre két napra rá már megint villogott a visszajelzés. Ma volt rá egy kis időm és rámértem, hát elszállt egy másik gyertya is, úgy látszik egyszerre cserélhették őket. és sorba döglenek meg. Már csak egyet nem cseréltem ki. Ismét NGK-t vettem.
Rendeltem izzítógyertyát FEBI-t, boltba kibontottam és már ott széthullott, ilyet még nem is láttam, a közepe egyszerűen kicsúszott a házából.
Cserének csak NGK-juk volt, nem akartam várni még holnapig, így elhoztam azt.

Bal első helyzetjelző izzót cseréltem ma, tegnap elszállt ez is.

Tegnap meghozta a posta a vezetéket a kormányinterface-hez, ma be is építettem.
Ha előre tudtam volna, hogy mennyiből áll ez a csatlakozó, meg lehetett volna oldani kb. 15Ft-ból, főleg, hogy nekem csak a barna vezetékre volt szükségem. Ja és nem kellett volna várnom rá egy hónapot...
Lényeg hogy szuperül működik :)))



2
500
Fórum
Friss topicok
- 155
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Spider
- Oldtimer, youngtimer
- 145-146
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8