Időjárás jelentés ide vagy oda, nem érdekelt és letakarítottam az autót, mert már nem bírtam elnézni, ahogy kinézett.
Felkerült a 2db Alfa Amorés matrica az oldalindexek fölé, meg a Cuore Sportivo matrica is a hátsó szélvédőre, csak arról elfelejtettem képet csinálni...
Tegnap még frissibe kicseréltem a jobbos kézifék kötelet, rendesen leszakadt a vége...
A balost még mielőtt vettem az autót kicserélték a kereskedésben...
Ma megkaptam Phon kollégától a lengéscsillapítókat. Innen is nagy köszönet érte :)) Mint kiderült sport lengéscsillapítók voltak alatta, a képen is elég jól látszik, hogy 3-4cm rövidebb mint a gyári, és sűrűbb a rugó is...
Még elszakadt a jobbos kézifékkötél is...
Illetve tegnap kaptam Balázs156SW kollégától egy szuper állapotú szerszámtartók a pótkerékhez, ez is bekerült.
Helyet kapott a szivargyújtó csatlakozó is, a csomagtér világítás vezetékét sajna nem találtam meg, így az még várat magára, és most csináltam képet is arról, hogy bekerült a xenon a ködlámpákba :)
Már az előző autómon is bejött a fólia hővédő hatása, így ma a mostanira is felkerültek a fóliák Zozofolia közreműködésének köszönhetően :))
Ma megérkezett András bácsitól a csomagtartóba a rekeszek, a lényeg a világítás és a szivargyújtó csatlakozó...
Innen is köszönet érte :)
Ma volt rá időm és kicseréltem a lengéscsillapítót a bal elején. Most csináltam ilyet először így cirka 3 órás mutatvány volt. Még hátsó rugók várnak cserére és végére is érek a műszaki rendberakásnak.
Pedig úgy vettem át az autót a hirdetés szerint, hogy "Frissen szervizelt" mikor az első képen jól látszik, hogy elszórta az összes olajat a lengéscsillapító, és nem hiszem, hogy az utóbbi 3e kilóméter alatt vált ilyenné...
Ma átvettem Cseko76 kollégától a régi autója szőnyegeit. Úgy gondolom jól mutat az én autómban is.
Ez úton is nagy köszönet érte :)))
Ma kicseréltem a stabilizátor kart a jobb elején, alulról az anyát könnyen lehajtottam, felül sajnos nem volt ilyen egyszerű mert rögzíteni csak imbusz kulccsal lehetett ami meg is forgott a csavarban, így maradt a fúrógép. Az összeszerelés már könnyen ment, főleg hogy a rögzítést villáskulccsal lehetett megoldani és krovával húztam meg az anyákat
Cserére került a váltó felől második izzító gyertya is. Mérésnél ott volt eltérés az ellenállásban. Amin meglepődtem, hogy 9-es kulcs kellett hozzá, ezt is krovával oldottam meg, de ha a váltótól a 4 gyertyát kellett volna cserélnem akkor már bajba lettem volna, mert nem fér oda a krova fej... Beru volt benne, és Febi-re lett cserélve.
Lengéscsillapító csere majd később.
Hazafele jövet pedig jó tapasztalatok, miszerint megszűnt a kopogó hang :))
Egy db izzító gyertya, mert már idegesített a visszajelző villogása,
egy darab stab.pálca jobb elején hallatja magát, ha lesz rá időm akkor holnap kicserélem őket.
Meg egy lengéscsillapító a bal elejére, mert vizsgálat után kiderült, hogy az bizony elég gyengén produkálja magát...
Ma át lett ellenőrizve a klíma. Hűt rendesen, csak az egyik oldalon egy kicsit kisebb volt a nyomás, de majd később mikor már rendesen melegek lesznek, akkor egy újabb ellenőrzés lesz a rendszeren.
Illetve a fertőtlenítés is meg lett ejtve...