Újra jött a morgó hang, ezúttal a bal hátsó kerékagy csapágy, mikor az első cserélve lett már akkor volt némi hangja, ami mostanra zavaróvá erősödött.
A féknyereg csavarjaihoz, hogy hozzá férjek, elég rendesen meg kellett bontani, egyébként elég egyszerű cserélni...




Mikor cserélték a kuplungszettet leengedték a váltóból az olajat, ennek nem igazán tettszett a színe, de mivel ilyesmire nem voltam felkészülve ugyan az az olaj lett visszatöltve. Ezért a múlt héten vettem 2liter Tutela Car ZC 75 Synt hajtómű olajat. Vasárnap pedig ki is lett cserélve egy barátom garázsában. Egyszerűbb mint gondolná az ember.
Múlt hét kedden voltam Erhard 242 (Dark Side) kollégánál, és vettem nála 4db stabilizátor pálcát. Hátulról hallottam a zajt, így ott kicseréltem mind a kettőt, lehet hogy még a gyáriak voltak, legalább is egy idősek voltak az autóval. Végül a rendszámtábla tartó keretet szedtem le hátul, hogy megszűnjön a zaj, kissé fel voltak lazulva a csavarjai.
Az első pálcák megmaradnak tartaléknak...





Ki sikerült deríteni, hogy hol fúj ki a kipufogó, le volt tépve az egyik tőcsavar vége a kipufogó csonknál. Már számítottam rá, hogy a sortömítést is cserélni kell, így azt egyből megvettem, de nem olyan rendszerű mint a régiek így bizakodtam benne, hogy nem fújta ki. A javítás menete egy anyát hegesztettem a tőcsavar végére, és ki tudtam hajtani. Az volt a szerencse, hogy a gyári anya nem végig menetes, így maradt egy pici csonk amire rá lehetett kapatni a hagyományos anyát, és így könnyen rá is lehetett hegeszteni. Kapott egy másik tőcsavart, erre kettő darab réz anyát húztam rá. Úgy tűnik megszűnt a kifújás, és a ciripelés is.
A sortömítést végül nem cseréltem ki.








Aki idáig próbálta a gépet, mindenki panaszkodott, hogy kissé keményen jár a kuplung pedál. Ennek ma meg is lett az eredménye, egyszer csak járó motornál nem tudtam sebességbe rakni az autót, és nagyon ércesen viselkedett a kuplung pedál benyomására.
Gondolom már nem a gyári lehetett benne, mert a tárcsa és a szerkezet még nagyon jó állapotban van...
A szerelőknek innen is nagy köszönet érte, hogy ilyen rövid időn belül el tudták vállalni, és ki tudták cserélni...
Ahhoz képest amilyen volt számomra, most vaj puha lett a kuplung kezelése :)








Két hete kiégett a jobbos, a héten pedig a balos tompítottam is. Ma kicseréltem őket, remélem tényleg olyan jól világítanak majd mint ahogy mondják...


Vettem ma klíma fertőtlenítőt, és hogy minél hatékonyabb legyen a használat előtt kivettem a pollenszűrőket, hogy azokat ne járja át, hiszen nem rég kerültek bele. Egyúttal ki is takarítottam az autót, és megcsináltam a szétugrott visszapillantó tükröt is.




Épphogy kicseréltem a rossz izzító gyertyát, erre két napra rá már megint villogott a visszajelzés. Ma volt rá egy kis időm és rámértem, hát elszállt egy másik gyertya is, úgy látszik egyszerre cserélhették őket. és sorba döglenek meg. Már csak egyet nem cseréltem ki. Ismét NGK-t vettem.
Rendeltem izzítógyertyát FEBI-t, boltba kibontottam és már ott széthullott, ilyet még nem is láttam, a közepe egyszerűen kicsúszott a házából.
Cserének csak NGK-juk volt, nem akartam várni még holnapig, így elhoztam azt.
