Bal első helyzetjelző izzót cseréltem ma, tegnap elszállt ez is.
Tegnap meghozta a posta a vezetéket a kormányinterface-hez, ma be is építettem.
Ha előre tudtam volna, hogy mennyiből áll ez a csatlakozó, meg lehetett volna oldani kb. 15Ft-ból, főleg, hogy nekem csak a barna vezetékre volt szükségem. Ja és nem kellett volna várnom rá egy hónapot...
Lényeg hogy szuperül működik :)))
Már bejegyzem mert el fogom felejteni:
Még hetedikén vettem Sotime kollégától a kormány interfészt, jelen állapotában a Pioneer magnókkal kompatibilis, a végén a csatlakozó kábelt kell lecserélnem és akkor jó lesz a Kenwood-hoz, is, amit már két hete megrendeltem de még sajna nem érkezett meg. Továbbra is várom, amint megérkezik folytatom....
Kicseréltem az index izzókat, na nem azért mert kiégtek, hanem mert nagyon világosan villogtak. Ezekkel az izzókkal már biztos nem lesz ilyen probléma... Külsőleg ugyan nem annyira észrevehető, de azért jobban tetszik :))
Az utolsó képen a régi izzók kissé megviselten...
Egy év és 15ezer kilométer megtétele után, most magam végeztem az olajcserét egy barátom segítségével. Elvégeztem a légszűrő és pollenszűrő cserét is, ezek egyszerűbbek voltak mint azt elsőre gondoltam. Sajna a pollenszűrő takaró műanyaga el volt törve, és mindössze csak egy csavarral volt rögzítve. Jelenleg is csak kettő fogja, de majd ha rendesen megkötött a ragasztó majd akkor megkapja a harmadik csavart is.
Négy liter Seleniát még tavaly vettem 8000Ft-ért az olajszűrőt nemrég vettem 1200Ft volt, az egy liter konzerv Seleniat ma vettem 3133Ft, a légszűrő 2461Ft volt. A pollenszűrőt még ALFI156 kollégától bizniszeltem, ebből van még egy garnitúra, illetve még egy csomagrögzítő háló is, ez már nem tudom mennyibe volt :)
Tegnap kicseréltem a kerekeket és a szőnyegeket nyárira, illetve kiporszívóztam.
Megint dobálta a turbó nyomás problémát a gép, így tegnap ismét meglátogattam Csöri mestert. és átvizsgálás után egy vákum cső lett kicserélve. Most ismét jól viselkedik a gép.
A nehézkes indításra egyenlőre az izzító relé halálára került a gyanakodás, egyszerűen nem adott feszt a gyertyáknak, még tegnap szét szedtem, de nem láttam benne semmi problémára utaló nyomot, fesz adásra be is húzott a relé, ma átméregettem a csatlakozási pontokat is, és ott sem találtam problémát. Vissza szerelés után viszont kifogástalanul működik, nem tudom mi lehetett vele a gond...
Még a hétvégén beépítettem az ülésfűtést, nagyon hálás dolog :) Képeket nem készítettem, mert nem sok időm, és nagyon hideg is volt a szereléshez, de nagyon megérte. A kapcsolók, és a vezeték volt kb. 500 forintos költség.
Ma sikeres műszaki vizsgát tett a gép :)
És vettem egy új 74Ah akkumulátort, hátha könnyebben indul reggelente.
Egyenlőre csak megvettem, majd hamarosan be fogom építem a fűtőpanelek, ugyan nem Alfáé, de legalább gyári nagy méretű.