Úgy emlékeztem, egy kicsi 5cm átmérőjű lyuk van, lepucolva 3db kicsit nagyobb lyukak lettek. Kedden műszaki vizsga lesz, így muszály voltam befoltozni...
Felraktam a nyári kerekeket,
Nyári gumikban: 15564km (2szezont futott)
A téli kerekekben ismeretlen, nálam idáig 15 263Km (3szezont futott)
Óra állás: 157827Km
A selespeed működtető reléje megragadt.
Szétszedtem, megtakarítottam, kapott egy kis kontakt szprét is. Ezek után is megragadt. Megint szétszedtem, mégjobban megkapirgáltam az érintkezőt, meg amennyire tudtam kifújtam kompresszorral. Majd az akku előtti biztosíték táblában találtam egy ugyan olyan értékű (50A) relét, ezzel kicseréltem. Ez a ventillátor kettes fokozatát működtette. Tűzoltásnak jó lesz. Teszteltem, itt nem ragad meg.
Tegnap megérkezett, ma beszereltem, és bekötöttem. Faceliftes 147-ből érkezett, annyi, hogy a stekker nem stimmelt, de minden más passzol, és működik.
A minap feltűnt hogy erősen nyöszörög a fekvőrendőrön való áthajtásnál a jobb oldala.
Ma megvizsgáltam közelebbről, és a jobb felső lengőkar adta a hangokat.
Szétszedtem, kitakarítottam gumi csapágy belsejét, és lepucoltam a persejeket. Ami valamikor a kenést biztosította zsír, az ilyen ragadós valamivé vált. Friss grafitos zsírral raktam össze, bőségesen megkenve. Sajnos az egyik gumicsapágyon már látszik kopás nyoma, de érzetre még nem lóg. Az utolsó képen a lengőkar márkáját lehetne leolvasni, de sajnos nem tudom ez alapján beazonosítani, idáig csak a gyári lengőkarban találkoztam ennyire jó minőségű gumi csapággyal.
Méretpontos gumisőnyegek a Withcartól. Már a 147-be is tőlük rendeltem a szőnyegeket.
Kissé meglepő, hogy a papírja szerint 2014-től, a szőnyegbe pedig 2010-es évjáratra utal a logo, de tökéletesen illeszkednek, és a gyári rögzítőpontokra is jól passzol.
Felraktam a téli kerekeket.
Óra állás: 152951Km
Nyári gumikban: 15564km (2szezont futott)
A téli kerekekben ismeretlen, nálam idáig 10387Km (2szezont futott)
Korábban felfedeztem olajszivárgást, úgy tűnik, hogy a vákumkamrát, és az EGR hűtőházat összekötő csó a ludas. Alapból egy nagyon lágy gumicső volt ott mindenféle rögzítés nélkül, ezt lehúzva olaj folyott ki belőle. Ebben sem vagyok biztos, hogy normális, de kicseréltem egy sokkal masszívabb gumicsőre, egyenlőre ezt a vákumkamránál egy aba bilincsel rögzítettem is, és lepucoltam féktisztítóval a környéket, ha újra folyna, lássam honnan.
Közben felfedeztem a TCT váltó szűrőjét, gondoltam akkor ezt is kipucolom, de megbontva kristálytiszta olaj folyt belőle. Igy az összes olajat le sem engedtem, és a szűrőt sem vettem le takarításra. Így is kb. fél liter olajat töltöttem utánna.
Felraktam a téli kerekeket.
Óra állás: 159082Km
Nyári gumikban: 29291km (4szezont futott)
A téli kerekekben ismeretlen, nálam idáig kb. 3500Km ment bele. (2 szezont kezdik)
A téli kerekeket nézettem át, és cseréltettem ki a szelepeket. Rejtett szelepeket kapott...
Ügyesek, gyorsak, és nem kellett vinnem sehova se a kerekeket...