Megérkezett (0801) a Retroautók sorozathoz szánt, de alfákhoz is tökéletes 2db vitrin 1/32-es, 1/43-as, ill. ennél kisebb modellekhez. Az egyiket már be is lakták az alfáim.. :)
És ha már 'arra jártam' akkor rendbetettem a többi modellt is, íme egy kép az összesről.
Visszakerült a J1 ülés (0729), már az új szerkezettel, ülésfűtésestől, mindenestől. Minden szép és jó, leszámítva azt az egy kis csavart, amit elhagytak belőle:) De majd pótolom. Lassan elkészül a könyöklőm is, legközelebb már azt szereljük majd be.
Míg a J1 ülés készült, a padlóból kiálló vezetékeket a képen látható szalaggal bevontam.
Mivel az első annyira nem jött be - mégsem.. -, a hátsó szárny miatt, gyorsan el is cseréltem GT-vel (0728) egy klasszik montrealra. Igaz ez meg narancs, nem citrom, de ha ló nincs, jó a szamár is alapon..:) Haladunk a tökéletes felé. Esetleg valaki..csere..?:)
Természetesen ez is M4, bontatlan, plexi dobozos limitált széria (1344db).. :) THX GT.
Az otthagyott J1.. (0727) Amiből majd jobbkormányos vezetőülés szerkezetének segítségével emelhetőt és deréktámaszosat varázsolnak remélhetőleg mihamarabb:)
Megérkezett (0725) az eBay-ről rendelt AR 155 modell (from U.K.) (eddig nem volt 155-ösöm), egy (régóta vadászott) Fiat 127 modell (from Sweden) és kulcstartó (from U.K.)
..egy M4 'Alfa Romeo 2' Limited Edition (998db) Gelati fagyiskocsi (1:43, from 1965) páromtól. (ebben a hidegben?:S:) (0721), egy Alfa Romeo gobelin embléma anyumtól :) (0723), egy, az alfámat ábrázoló torta :) (0723) és egy Alfa Romeo 147 'rendszám' HoZee-éktól :) (0724) ja, és valószínűleg kiégett a jobboldali helyzetjelzőm (0721).. :S
Születésnapom alkalmából (0721) elmentem Bara Lacihoz (a kárpitoshoz), akit kalizsoli és szatyi is ajánlott (www.barakarpit.hu). Elég komoly referenciával rendelkeznek.
Első körben a Komáromban, alfarosso-tól vásárolt könyöklőt csináltatom meg (kap egy fekete bőr borítást, hasonlóan a beltér többi részéhez) meg otthagytam nála az angol jobbkormányos vezető ülést is, ami nem rég érkezett meg Trencsikéktől utánvéttel (Hardy javaslatára) (ami ugye emelhető és deréktámaszos is), hogy szedjék szét, mire legközelebb megyek - majd ha elkészül a könyöklő..
A könyöklő elkészültével otthagyom a jobb1-et, hogy pakolják át az angolba a súlyérzékelőt, az ülésfűtést, meg a satöbbit, nézzék át a szivacsokat, kell-e valahol cserélni és húzzák rá a gyári MOMO bőrt, amin ha kell javítsák is ki a hibákat, de leginkább egy alapos bőrápolás kellene neki, ami idén nyáron egyelőre elmaradt.
Utána a vezetőülés következne, amiben az egyik függőleges pálca el van benne törve és az ülésfűtést kell megnézni mert elég gyengén muzsikál (Waeco). Lehet h sok rajta a szivacs, azaz túl mélyre került(?). Én ezt tudom elképzelni.. de majd kiderül, ill. azon is javítsák ki a hibákat ahol kell, hogy szép legyen:) ne nyikorogjon, ilyesmi.
Jóleszez:) már várom, hogy elkészüljön. A folytatás egyelőre maradjon 'titok' .. :)
[Költségeim: angol jobbkormányos ülés, postai utánvéttel from Trencsik 6400Ft]
Az első montrealom.. bár egy szárny nélkülinek jobban örültem volna.. vagy egy igazinak.. :) Na majd legközelebb:) (0719) plexi dobozos M4 Limitált széria (1344db)
Megérkezett (0711) a régóta keresett (első, felső) toronymerevítő SKULL cartárstól Liquid és a DPD futárszolgálat segítségével. Köszönöm mindkettőjüknek. Beszerelés előtt még szeretném pirosra lefújni, mint a féknyergeket.
[Költségeim: toronymerevítő 10.000Ft, futár 2.000Ft, piros festék spray 400ml 1.264Ft]
első, alsó-felső lengőkar csere, első stabilizátorok cseréje, fékolaj csere (07.04) by Szatyi (25.000Ft)
[165.200 km]
kerék centírozás, futóműállítás by akh.hu (10.717Ft)
[165.207 km]