Jobb első helyzetjelző izzót cseréltem. Még véletlenül sem volt az izzó készletben...
Időjárás jelentés ide vagy oda, nem érdekelt és letakarítottam az autót, mert már nem bírtam elnézni, ahogy kinézett.
Felkerült a 2db Alfa Amorés matrica az oldalindexek fölé, meg a Cuore Sportivo matrica is a hátsó szélvédőre, csak arról elfelejtettem képet csinálni...



Tegnap még frissibe kicseréltem a jobbos kézifék kötelet, rendesen leszakadt a vége...
A balost még mielőtt vettem az autót kicserélték a kereskedésben...


Ma megkaptam Phon kollégától a lengéscsillapítókat. Innen is nagy köszönet érte :)) Mint kiderült sport lengéscsillapítók voltak alatta, a képen is elég jól látszik, hogy 3-4cm rövidebb mint a gyári, és sűrűbb a rugó is...
Még elszakadt a jobbos kézifékkötél is...
Illetve tegnap kaptam Balázs156SW kollégától egy szuper állapotú szerszámtartók a pótkerékhez, ez is bekerült.
Helyet kapott a szivargyújtó csatlakozó is, a csomagtér világítás vezetékét sajna nem találtam meg, így az még várat magára, és most csináltam képet is arról, hogy bekerült a xenon a ködlámpákba :)












Már az előző autómon is bejött a fólia hővédő hatása, így ma a mostanira is felkerültek a fóliák Zozofolia közreműködésének köszönhetően :))




Ma megérkezett András bácsitól a csomagtartóba a rekeszek, a lényeg a világítás és a szivargyújtó csatlakozó...
Innen is köszönet érte :)

Ma volt rá időm és kicseréltem a lengéscsillapítót a bal elején. Most csináltam ilyet először így cirka 3 órás mutatvány volt. Még hátsó rugók várnak cserére és végére is érek a műszaki rendberakásnak.
Pedig úgy vettem át az autót a hirdetés szerint, hogy "Frissen szervizelt" mikor az első képen jól látszik, hogy elszórta az összes olajat a lengéscsillapító, és nem hiszem, hogy az utóbbi 3e kilóméter alatt vált ilyenné...






Ma átvettem Cseko76 kollégától a régi autója szőnyegeit. Úgy gondolom jól mutat az én autómban is.
Ez úton is nagy köszönet érte :)))




Ma kicseréltem a stabilizátor kart a jobb elején, alulról az anyát könnyen lehajtottam, felül sajnos nem volt ilyen egyszerű mert rögzíteni csak imbusz kulccsal lehetett ami meg is forgott a csavarban, így maradt a fúrógép. Az összeszerelés már könnyen ment, főleg hogy a rögzítést villáskulccsal lehetett megoldani és krovával húztam meg az anyákat
Cserére került a váltó felől második izzító gyertya is. Mérésnél ott volt eltérés az ellenállásban. Amin meglepődtem, hogy 9-es kulcs kellett hozzá, ezt is krovával oldottam meg, de ha a váltótól a 4 gyertyát kellett volna cserélnem akkor már bajba lettem volna, mert nem fér oda a krova fej... Beru volt benne, és Febi-re lett cserélve.
Lengéscsillapító csere majd később.
Hazafele jövet pedig jó tapasztalatok, miszerint megszűnt a kopogó hang :))




Egy db izzító gyertya, mert már idegesített a visszajelző villogása,
egy darab stab.pálca jobb elején hallatja magát, ha lesz rá időm akkor holnap kicserélem őket.
Meg egy lengéscsillapító a bal elejére, mert vizsgálat után kiderült, hogy az bizony elég gyengén produkálja magát...

0
440
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
- Forma-1
- Alfa reklám
- 4C
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10