Ellátogattunk ismét (0131) a Paradox műhelybe Szadára. Ez már-már ilyen tavaszt váró eseménnyé fogja kinőni magát, mert minden évben kora tavasszal egy-egy újabb hangminőség változást kerekítünk a vasba.
A mai nap - kicsit nagyon is kora tavaszi volt:) sőt.. inkább késő télinek mondható még, de elérkezettnek láttam az időt, hogy újabb technikát építtessünk az autóba a srácokkal.
A csomagtartóban kialakításra került egy, az új kondit (Audison Connection 1F kapacitású kondenzátor, kijelzővel (BCA DGT) + táp- és testelosztóval (BCA 32) szerelve) és az erősítőt fogadó fa lap, a csomagtartóban az ott lévő kárpit színével azonos borítással, ill. az utastérben látszó részt (hátsó könyöklő lehajtásakor) fekete bőrrel borították be, a MOMO belsőre való tekintettel.
Az első ajtókba a gyárik helyére egy mac Audio Mobil Exclusive 2.16 szett került beépítésre. A mélyközép szebben szól, a magassal pedig már-már vágni lehet. Szóval sokkal jobb lett és egyes zenékben olyan részeket is hallani mostmár, amiket a szerző megírt, de az előző zenekar nem játszott el.
Audison Connection Best szériájú hangszóró és RCA kábelek kerültek a fejegység és az erősítő, ill. a hangszórók közé. A hangváltókat pedig az ajtókban rejtették el.
A nagyobb dolgokat sikerült akciósan vennem ismét:) Az első szett 34.990-ről, míg a kondi csomag 41.990 jó magyar forintról lett leárazva és egy teszt CD-t is kaptam ajándékba.
Olyannyira nincs még tavasz, hogy mire befejeztem a blogot, elkezdett szakadni a hó. Erről ennyit. :S
[Költségeim: macAudio Mobil Exclusive 2.16 első szett 29.990Ft, Audison Connection kondi szett 19.990Ft :), munkadíj (5óra) 20.000Ft, Audioson Connection Best BT2 500 RCA kábel 5.690Ft, Audison Connection Best UF 214 10méter hangszóró kábel 8.900Ft, kárpitozás-bőrözés 5.000Ft, stb.]
Mai nap (0130) erre is sor került, mivel napok óta nem akart felmenni a mutató 60-70 fok fölé, ezért rendeltem egy termosztátot Gerissimo-éknál, aki ma ki is cserélte nekem.
A szerviz előtt azért kapott egy kiadós mosást és porszívózást, hogy ne érezze magát olyan rosszul a 'doktor bácsinál' :)
Odafelé úton megemberelte magát még utoljára a termosztát, mert Pesten úgy állt a mutató, ahogy kellene - köszönhető ez a dugónak. Az új termosztát BEHR típusú, többektől hallottam, hogy ez jó féle, úgyh ilyen lett belé rakva.
Tegnap ystuc cartárs segítségével találtam és vettem egy ablakmodult a vaterán, ami azt a célt szolgálja, hogy nyáron a lehúzva felejtett ablakokat is felhúzza, mikor bezárom/beriasztom az autót, azaz csak szolgálná, mert nem sikerült még beépíteni, ugyanis mindig kicsapta vmelyik biztosítékot :\ Ezzel azt hiszem vmi elektromos szakit keresek meg majd.
A bal első övfeszítőm kicsit gyengélkedett az utóbbi időben, így azt is kicseréltük arra, amit nem régiben András bácsitól vettem. Mostmár szuperul visszahúzza, úgy, ahogy az a nagykönyvben meg van írva.
A tetőkárpitom a hátsó ablak vonalában egy kicsit lógott - istentudjamitől.. és ahhoz is kapott a kicsike új patentokat, mostmár az is szép:)
[Költségeim: 11500Ft BEHR termosztát, 4500Ft ablakmodul, 9500Ft = fagyálló hűtő folyadék, bilincs, tetőkárpit patentok, munkadíj (6óra), stb. ]
Hétvégén (0125) észrevettem, hogy nem megy fel a mutató 60-70 fok fölé, olykor meg vissza is esik -útközben- 50-55-re is.. A termosztátra gyanakszom a jelenségért. De még bízok abban, hogy csak a nagy hideg okozza, hogy nem tud felmelegedni. Amint tehetem ellátogatok a szervizbe, hogy kiderítsék melyik okozza.
Ma (0106) megérkezett egy adag naptár. Holnaptól már szórhatom is őket :)
folytatás, képek később..
Elérkeztünk (0103) a 122ezredik alfás kilóméterhez, melyről a mellékelt kép is tanúskodik.
Ma (1230) megérkeztek a 156 topicos asztali és fali naptárak. Nagyon szuperek lettek :) Köszönet érte Gábor80 cartársnak!
Illetve ma egy éve történt, ami megtörtént akkor, azon a jeges útszakaszon.. :S
[Költségeim: fali 1966Ft + asztali 2093Ft + posta (utánvéttel): 1160Ft]
A mai (1225) ajándékok között pedig egy alfa romeos zászló (fehér) Argentínából és egy 156-os Technical Assistance Manual - CD lapult:)
további képek később..
A mai (1224) 'termés' :) : egy tucat (12db:) Alfissimo (régebbi, hiányzó számok, melyek még augusztusban lettek rendelve..), egy alfa romeo-s toll és egy alfa romeo-s irattartó from Fiat Auto Poland S.A. Illetve egy új navi (NAVIGON 2150max) a gépezetbe:) ójee :):)
"A Navigon egy vezető, felső kategóriás márkák közé tartozó gyártó, egész Európában. Tekintettel a cég és a márka korára elmondhatjuk, hogy nem mai találmány. A cég 1991-es alapítása óta azon dolgozik, hogy a konzumer kategóriájú navigációs eszközök piacán valami újat, egyedit alkosson. Ez az elv napjainkra egyre inkább érvényesül. Tekintve, hogy német az anyacég, a híres germán precizitás jellemzi a termékeket. Mind anyagminőségében, mind a szoftver elkészítésében erősen törekednek a maximális élményre.
A szoftver egyszerűen kezelhető, akár egy teljesen, a navigációkban nem jártas embernek is könnyedén használható."
[Költségeim: 12*590 + xx + xxx + 44990Ft]
Mai napon (1222) átvettem Marklar155 cartárstól az egy pár első lengéscsillapítót és a bal első övfeszítőt, amiket András bácsi-tól vásároltam a napokban. Köszönet érte mindkettőjüknek, hogy létrejöhetett a találkozó.
Az, hogy miért is kellett a két első gólyaláb, az egyelőre maradjon titok.. :) De már egyeztettem Illés Attilával, aki ezügyben nagyon profi.
[Költségeim: gólyalábak 2x8000Ft, övfeszítő: 5000Ft]
Mai napon (1220) kaptam 3db alfa romeo modell autót. Egy fekete Brera-t (1/32), egy bordó (1/32) és egy fekete Alfa 8C Competizione-t (1/18) DIAMOND collezione, sorszámozott.. Mindegyik gyönyörű, de az 1/18-as 8C kidolgozottsága egyszerűen mesés:) Még a lengéscsillapítói is működnek és belülről a kormánnyal lehet forgatni a kerekeket..