Buksi - főkép
>> SzervizAlfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-11-07

Ma megejtettem az akksisaruk cseréjét, mert a az egyik régi teljesen megadta magát! Vagyis az a tőcsavar, amelyikre a plussz kábeleket (pl. a hifi tápkábelét) kell csavaraozni egyszerűen kiszakadt a helyéből! A régiek helyére Audison Connection saruk kerültek a Paradox Autóhifi jóvoltából! A beszerzést pedig nagyon köszönöm knoxx kollégának! :-) Előzör is a gyári sarukat le kellett vágnom a kábelekről, aztán blankolás, majd GTVili tanácsára érvéghüvelyek kerültek a csupasz drótokra és így csavarozódtak az új sarukba! Nem volt vészes a folyamat, annak ellenére sem, hogy annyit értek az elektromos dolgokhoz, mint a harangöntéshez! :-D

>> Tuning és extraAlfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-10-19

Ma eAtis155-nél jártam és lettek TSW nevezetű 17"-os felnijeim! Neki meg 16"-ak, mert elcsereberéltük egymás garnitúráját! Nagyon örülök, hogy ezt így meg tudtuk oldani, mert minden vágyam volt a 17-es kerék, de eddig még pénzmag hiányában nem sikerült hozzájutnom! Egészen idáig! :-)) Mindkettőnk nemrég újíttatta fel a felniket (görgőzés, festés)! Az én gumijaim még vadi újak voltak, viszont a 17-es pacskerok már csak egy szezont bírnak, ahogy néztem! Ennek ellenére nem bántam meg a cserét, sőt! ;-) Nagyon tetszenek, rohadt jól néz ki a verda velük! :-)
Méret: 7.5JJ x 17 H2, ET 39 (ebben nem vagyok biztos)

>> SzervizAlfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-09-27

Ma elhoztam a gépet Schulek Bélától, pár dolog ki lett rajta cserélve, amit a nagy futóműfelújításkor sajna pénzmag hiányában már nem tudtam megejteni! De ezek is meg vannak és végre már technikailag 100%-os a kicsike! És hogy mik lettek cserélve? Féltengelyek + féltengely szimmeringek + kuplung szerkezet + főtengelyszimmering + lendkerék szabályozás (nem könnyítés) + váltó olaj! De nem volt ilyen egyszerű! A felújított féltengelyekkel (26600,-), amiket vittem nem volt gond, de a török gyártmányú Valeo kuplungszettből csak a kinyomócsapágyat lehetett felhasználni, ami meg ráadásul francia gyártmány volt! A szerkezetet alapból nem rakta be Béla, mert járt már úgy hogy eltörtek a villák és szedhette szét mégegyszer! A tárcsával meg nem volt 2-es és rükverc! Ennyit a törökökről! Jól megszívtam! :-/ Úgyhogy Béla szerzett másik Valeo szerkezetet (45000,-), meg Schneider tárcsát (14629,-) és azzal már jó lett! Még szép, hiszen ez már mind olasz! ;-))
És most egy jó darabig KUSS!!!!! :-DD

Km óra állása: 102860 Miles
Régi óra szerinti km állás: 206667 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 55794 Km (34669 Miles)

>> SzervizAlfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-07-16

Ma kicseréltem a fűtéscsapot, mert elkezdett csöpögni! Mikor SD-től elhoztam a klímaboxot, mondta, hogy már nála is csöpögött! Ezért berakás előtt bekentem egy kis szigetelőanyaggal, de eddig bírta! BIRTH fűtéscsap lett a régi helyett és frankón megszűnt a csöpögés! :-) Kiszedni és az újat visszarakni nem volt különösebben nehéz, bár elég kicsi hely van a kormány alatt a lábtérben! :-/ Két csavar és két bilincs kilazít! Ennyi! Viszont nem árt leteríteni pár rongy- és újságpapír darabot mielőtt nekifogunk a műveletnek, ha nem akarjuk összekenni a szőnyeget! Viszont a csapot zárt állapotában kell levenni és a csőről lehúzva gyorsan be is kell fogni azt, hogy a víz ne folyjon ki! Ugyan így gyorsan és zárt állapotában kell feltenni az újat is! Azért egy tálkát is érdemes odakészíteni az esetlegesen kifolyó víznek! :-))

 
>> EgyébAlfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-06-23

Így néz ki a gép teljs egészében! Naon tetszik! :-)))