Blog >> gt
Ma mentem egy laza 950 km-t. 0-190km/h között leteszteltem a gumit /természetesen német autópályán ;) / A tapasztalatok kedvezőek .Amíg be nem melegszik kicsit addig zajosabb ,utána halkul .Nem üt ,nem ráz . Az úthibákat természetesen jobban lehet érezni ,mint a ballonos télivel.Viszont ez kanyarban nem nyúlik el oldalra mint az .Eszméletlen kanyarsebességet lehet elérni zokszó nélkül.Kíváncsi vagyok vizes úton milyen lehet. A hosszbordák eléggé megvezetik .Az autó teljesítményét is vissza fogta ,érezni kicsit .Muszáj leszek megcsippeltetni :) A fogyasztás nőtt ,ilyen átlagsebességnél eddig 6.7 litert mutatott a kijelző ,most 7.1 lett. Szerintem nem vészes.
A szépségnek ára van :) A pihenőknél több ember is nézegette milyen szép kerekek ,a pályán is néztek át fele szomszéd kocsikből ,úgyhogy tetszetős :)
Szombaton kezdődött, vásárolni indultunk volna menyasszonyommal, előtte elmentem lemosni a felniket, induláskor már az autómosó emelkedőjén alig akart kimenni fél gázon, fel is villant a motor check lámpa. Parkolóig elgurul, autószerelő haver felhív, 5perc múlva ott is volt, nézegettük miért csak 3 henger megy. 5perc alatt rájöttünk, hogy az egyik gyújtótrafó sz*rt be, ez 99%-ig biztos volt. Vasárnap reggel Gulyás Lacikával kiolvastuk mit tárolt el az autó, kettes henger, gyújtás hiba. Érdeklődtem, informálódtam, végül ma reggel találtam egy srácot, tőlem 20 méterre lakik és pont volt egy eladó jts bosch trafója. Megvettem, beraktam, tökéletesen működik. Most minden happy, úgyhogy úgy néz ki még a nyíregyi talira is ki tudok nézni a hétvégén. :)
Költségek:
Bosch gyújtótrafó: 5.000.-
OBD diagnosztika: 1.000.-
Lefényképeztem a bűnöst.
Megjöttek a ledes helyzetjelzők kínából, gyorsan be is raktam őket, plusz tompítottba is vettem Night breaker -t. Jobban látok vele, de nem vagyok tőle seggre esve. A csomagoláson lévő +110% természetesen nem valós. BlueVisiont akartam eredetileg, de nem volt türelmem kivárni a futárt, kicsit bánom.
Night Breaker Unlimited: 6250.-
LED helyzetjelző: 750.-
Tedi új Fiat Cuopéját Drezdában szerezte be. Én voltam a sofőr. Az autóm pedig 6,6-os átlaggal teljesítette az 1475 kilométeres utat. Jó móka volt, 23 óra alatt megjártuk :)
Igor, az őrkutyánk lerendezte az első rendszámtábla keretem. Valamiért ellenállhatatlan késztetést érzett a letörésére. Pedig csípi az Alfákat. :)
A hátsónak az egyik fülét pedig én törtem le, napokkal ezelőtt, rendszámvilágítás csere közben, így ma cseréltem mindkettőt.
Hátra króm hatású keretet vettem, szebben mutat. Elől maradt a hagyományos fekete.
Első 499.-
Hátsó 1490.-
Ahogy egy jól karbantartott autótól elvárható, csont nélkül átment a műszakin.
Megejtettünk egy futómű beállítást.
Cseh-Mart, határ út. Még mindig profik.
Ebayről rendeltem ledes izzókat, kb. 3 hét volt mire megérkezett Kínából. Egyenlőre csak a rendszám világítás jött meg, azokat már ki is cseréltem. Sokkal jobb az összkép. Filléres dolog volt, viszont ilyen kis csecse-becsék sokat dobnak egy autó megjelenésén, szerintem.
A helyzetjelzőimet még várom.
4db-ot vettem, 605ft-ért, 2 megmarad tartaléknak.
Golyszi oldalán figyeltem fel erre a TI-design kormányra. Annyira megtetszett, hogy már nekem is van. :)
A beszerelés az Autóház Budaörsnél történt.