sződ-nevelek - eger (minaret, ebéd) - szépasszony-völgy - bogács (horgásztó) - mezőkövesd (hadas városrész) - hortobágy - balmazújváros (tankolás) - debrecen (aranybika, aquaticum) - nyíregyháza (randevúzoo) - debrecen - mikepércs (templom) - ártánd (határ) - nagyvárad [RO, Oradea] - ártánd (határ) - debrecen - hajdúszoboszló (fürdő) - hortobágy - sződ-nevelek
mindösszesen ~885km, 0,00l-es átlagfogyasztással
3 éjszakás nyaralásnak indult, de négy lett belőle:) (20090927-31) Második napunkon ellátogattunk a nyíregyházi állatkertbe (sóstózoo), majd harmadnap átugrottunk Oradea-ra [RO] mert még sosem voltunk. A látottak alapján nem biztos, hogy egyhamar újra uticélként jelöljük meg a várost. ...
(0730) 2 réteg szórógitt már fent van. Még egy kis csiszolás és fényezés, aztán remélem egy héten belül pedig már az autón lesz. Ugye krisz?:)
(0719)
alfás szülinapi torta (Charlotte) 28 szál gyertyával, 'Alfa Romeo Limusinen vom 1900 bis zum 159' c. könyv (német nyelven), indító (bika-) kábel (400A, 2,5m), SAL (TS-200) infrás kormány-távirányító az Alpine fejegységhez, Alfa Romeo Parking Only tábla a garázs falára:), új alfás szelepsapik a lelopottak helyére, kerékkulcs.. stb.
Árak: torta: ... Ft, indítókábel: 2.199Ft, kerékkulcs: ... Ft, SAL infrás táv.: ... Ft, alfás szelepsapik: ... Ft, könyv: ... Ft, Alfa Romeo Parking Only tábla: ... Ft
Volt egy kis időm (0718) és elvittem az autót a krecsi által ajánlott műhelybe Sződligetre, ahol beállították a futóművet a lengőkarok, gátlók, és stab.rudak cseréje után. Épp ideje volt már, mert ennek több mint egy hónapja is van és mint tudni illik, eléggé terpeszt így is a futóműve az olasz vasnak, nem még hogyha nincs is beállítva rendesen, úgyhogy szépen falta a gumit ezidő alatt is az aszfalt. Végeredményben nem volt nagy probléma a futóművel, egyedül a kerékösszetartáson kellett 2mm-t állítani, és a kormány is végre normálisan be lett állítva. Azaz, hogyha egyenesen megyek nem áll egy fokot balra. Úgyhogy jó munkát végeztek.
Km óra állás: 127.468km
Elsötétült.. (0717) ..méghozzá LLumar ATR 35 CH SR HPR fóliával a B oszloptól hátra, ill. az első szélvédőn a felső csík is ebből készült. Maga a szélvédő pedig kapott egy 99,9%-os UV védő (UV CL SR HPR) fóliát teljes egészében. Természetesen a mai akcióról műbizonylat is készült. Viszont az első ajtók fóliázása egyelőre egy az egyben kimaradt a lassan soron következő műszaki vizsga miatt (mivel azokra nem adható műbizonylat). Azokat utána veszi kezelésbe Gál Csaba, de már az új műhelyben..
Az ár kicsit barátibb volt, mint "Thommy-éknál". Ott ugyanezért melóért, ugyanezekből az anyagokból a háromszorosát kellett volna kicsengetnem. Durva.. Köszi ystuc a tippet:)
..itt van gyorsan egy-két rossz minőségű telefonos kép egyelőre, kb. semmit nem látni rajta, de azért mégis:)
..de azért a második sorba csak felkerült pár normálisabb, fényképezős is:)
Reggel (0709) odaadtam az autót Gerissimo-nak, hogy cseréljék ki benne a következő alkatrészeket:
vezérlés módosító csere (már megvolt - Erhard)
gumi fékcső csere (már megvolt - Erhard)
fékolaj csere
motorolaj csere (már megvolt, IX. Esztergomi Alfa Romeo Találkozó nyeremény, Selénia:)
olajszűrő csere
levegőszűrő csere
aztán elmentem dolgozni.. Mikor végeztem a melóhelyen hívtam Gergőt, az autó készen volt, úgyhogy mehettem is átvenni. Mikor találkoztunk elmondta, hogy mindenféle komplikáció nélkül zajlott a műtét, és hogy valamivel erősebb is lett az autó, az alacsony fordulatnál jelentkező halk csörgő zajt is megszüntették, ami az autó alól jött, úgyhogy egészen egészségesnek tűnik most a vas. Hazafelé kipróbáltam, szépen húz, szebben mint a műtét előtt. Biztosan örült az új olajoknak és a szűrőknek is. Szóval meglett az elveszett ménes és egy jó pár -remélem tízezer- kilóméterre száműztük belőle a dízel hangot indításkor.
A fék viszont gyengélkedik, hiába a fékcső- és fékolaj csere, úgyanúgy nem tudok megállni vele már úgy, mint régen. A tárcsát néztem, alig van válla, talán.. 1mm lehet, de inkább még annyi sem. Elöl-hátul körben ugyanez a helyzet. A betétek viszont már kopottak, 40-50% körüliek, de ennek ellenére fogniuk kellene.. Majd ha elfogytak akkor megértem, hogy nincs fékhatás/fékerő, de ezekkel még simán el kéne mennem majd' ugyanennyi km-t. Legalábbis papírforma szerint. Vagy minimum a műszakiig. Pedig nem fogja..
Km óra állás: 127.087km
Végérvényesen vége a dízel korszaknak :)
Nándi-tól vásároltam (0708) egyedi díszléceket a belső műanyag küszöbökhöz - nem az első képen látható feliratozással. Az elsőket felragasztottam a helyükre, viszont a hátsókat patent hiányában egyelőre nem tettem be, mivel azokat már az új küszöbökre ragasztottam fel, nem a bent lévő karcos, törött - megragasztottakra.
(0707) megérkezett az új cikkszámos vezérlés módosító és a két gumi fékcső, amiket Erhard-tól rendeltem 30-án.
[Költségeim: gyári vezérlésmódosító 38.900Ft, 2db gumi fékcső 2.600Ft/db, összesen: 45.100Ft postával együtt, előre utalva.]
(0706) képek..itt még alakulóban..szórógitt nélkül..már nem itt tart..csak ezeket még nem tettem fel:)
ps: az autó nemenyém:)
ps2: köszi a képeket toto.