Blog
Mióta megvettem a kocsit, azóta folyamatosan világít a kontrollámpa, hogy ki van égve a helyzetjelző izzóm. Z mondta a szervízkor, hogy ez a belerakott( egyébként nem belevaló) Led izzó miatt van.Ezért vásároltam belevaló foglalatnélküli 5 w-os izzót.este neki is álltam kicserélni, de itt jött a fekete leves.A bal oldalt gond nélkül kicseréltem, aztán át a másik oldalra húznám ki az izzót, és lám csak a kábelt húzom ki a foglalattal, de az izzó sehol.Ekkor nézem, hogy valami hozzánemértő gánymester, gyakorlatilag beleerőltette a Led izzót abba a pici csőbe, ahova a gyári izzó való.Gyakorlatilag beszorították oda.
Más megoldás nem maradt bele kellett lökjem egy csavarhúzóval a lámpába..
Ekkor telefon öcsémnek, ez nem maradhat így, ( ekkor vettem csak észre, hogy már egy másik izzó is benne van!!!!) szedjük ki a lámpát.
Mivel nemrég van nálam az Auto, azért kicsit paráztam, hogy mi lesz ennek a vége.Lökháríto egyik felét lelazítottuk, a homlokfalon levő csavarokat is.Aztán a legalsó lámpafület tartó csavart is.És már kinnt is volt a lámpa....A darabokat kihalásztuk belőle, majd ment is vissza a lámpa a helyére.
Egyébként felháborító az, hogy a majom holland úgy járt évekig, hogy világított a műszerfalon a checklámpa.
Pótoltunk pár kábeltartó patentot is a motortérben.Öröm van és bódottá:))
KM:228755



Megtörtént az első szervíz az Autón.Természetesen Z mester műhelyébe látogattam el, ahol megejtettük az első olajcserét. Ezentúl szeretném betartani a 10-12 ezres csereintervallumot, mivel eddig a gyári (szerintem buta) ajánlás volt betartva.
Cserélve lett az olaj ( Motul 5w40), Z szerint még a Selenia-nal is jobb, én meg hiszek neki.Olajszűrő, pollenszűrő, valamint a gázolajszűrő is.Hálistennek kidobtuk belőle ezt az idiota K&N légszűrőt, megjegyzem hót dzsuvás volt, egyszer sem használták a hozzá adott tisztító szettet.
Csontváz nem esett ki a szekrényből, Z szerint az előző tulaj által elmondott javítások is el lettek végezve.
A zörgő kuplungra valószínűleg ősszel nézünk majd rá.
Egyedül a bölcső , az ami majd a későbbiekben korrózióvédelemre szorul majd.szerintem télen erre is sort kerítek majd.
Ja a compi is kiolvasásra került, nuku tárolt hibával.Jejejeje:))
KM:228125



Sikerült CarTársunktól beszerezni jó áron, egy pár gyári xenonos làmpát. Sajnos a jobbos trafó nem működik,úgy néz ki beázott.:/ El vittem elektronikai szervizbe,hátha meg tudják javítani.. Ha nem sikerül javitani nem lesz egyszerű találni az biztos.. Annyit sikerült kiderítenem,hogy a w203-as Mercinek is ilyen a xenon trafoja... Valami lesz😊
Bő két hónapja írtam, hogy most már csak jó lesz az autó. Tulajdonképpen véve igazam lett, mert azóta csak két izzó cseréjét leszámítva nem kellett hozzányúlni az autóhoz. Amit ezeken kívül csináltam vagy csináltattam, csak megelőzés vagy a saját hülyeségem volt.
Élveztem, hogy csak tankolni kell és nyomni a gázt, szervizbe egyelőre nem vágyik az Alfa. Éppen a Bakonyban kanyarogtunk, amikor egy csattanás rondított bele az örömünkbe. Konstatáltam, hogy az autó úgy működik, ahogy kell, furcsa hangokat se ad, már majdnem megnyugodtam, amikor feltűnt a szélvédő közepén egy óriási vízcsepp. Furcsálltam, hogy nem folyik el, nem kenődik szét a menetszélben, aztán leesett. Kipattant egy darab a szélvédőből, az csattant.
Hétvégén nem volt elérhető a közelben kinézett műhely, szóval ma jutottam el a Microsoft Magyarország (nem röhög!) mélygarázsába. Alig ugrottam ki az Alfából, a régi szélvédő már kint is volt, pár perccel később bent az új, csak azért maradtam még egy bő órát, hogy száradjon egy kicsit a ragasztó. Profi munka volt.
Kilométeróra állása: 137 680
Lecseréltem a szervó olajat, mert iszonyatosan elhasználtnak tűnt, fekete színű volt már. Pedig kb 1,5 éve lett cserélve, érdekes...
Remélem itt vége az akkumulátor merülési mizériának. Az akku ami az autóban volt már a végét járta, szerencsére a Tipo akksija ami még szinte új volt jó bele, így arra nem kellett költeni. Ezen kívül be lett építve egy áramtalanító kapcsoló, így ha hosszabb ideig nem használom az autót akkor csak áramtalanítom és nem szívja le az akksit.
Már régóta tervezem, hogy kap egy polírt az autó. Kicsit felemásak az érzéseim, mert ugyan a színe sokkal szebb lett és a fényezésen az árnyékok meg minden sokkal jobban látszik, a karcok sajnos nem jöttek ki belőle rendesen. Ráadásul a mélyebbek mintha fel is erősödtek volna. De azért szép az autó, viszont többet vártam a mutatványtól.
Elért a vég. Átfújt a tömítés alatt a motor. Hengerfejek síkolva, új hidrotőkék, mert a hűtőből felhordott valami mocskot az olaj, és persze hogy miért ne szorulnának meg a tőkék amik amúgy jól működtek. Ja és cserélhetek olajat is. kb 500 km volt az olajban.
Elvileg ma összeáll a vas :-) legalábbis remélem.
Eddig 32000 huf + olaj és szűrő




Olyan volt a csomagtér kárpitom ,mint amibe egy kanna motorolaj belefolyt, okádék.
Vettem szürke polár anyagot, ráragasztottam, és visszaraktam.
Így a színe kicsit világosabb,mint az oldal kárpitokénak, de pont nem érdekel, ezerszer jobb,mint volt. Kb. 30perc munka.


Új kerekeket kezdtem vadászni a kocsira, amit tudtam,hogy már nagyon drágát nem akarok ,mert mindig csak a nagy bukta van belőle. A másik ami biztos volt,hogy olyat akarok ami nincs senkinek (Alfán) vagy legalább ritka.
Így lett Audi RS6 (igen, igen, AUDI)
Rendeltem rá 4db Infinity Ecomax zsír új gumit, melyek 2015ös gyártásúak, 3felnit görgőztettem,hogy minden tuti legyen, gyönyörűen lefényeztettem, majd felgumiztattam, és felraktam a kocsira.
Jelen pillanatban Audi kupakkal megy (gagyi műgyantás) próbáltam Alfás matricával, nem tetszett, leszedtem. Úton vannak a gyári Audi kupakok ,és Alfás kupakok is , majd amelyik jobban tetszik , az marad!
209325 km


