Blog

>> Szervizcezso87 // Alfa 166 2,4jtd // 2019-09-11

Elérkezett az újabb olajcsere, plusz minden szűrő, klímatisztítás.
Elől kotyogott valami a jobb elejében. A felső lengőkar gömbfeje volt az. Mindkét oldalt cserélni kellett, de a poliuretán szilent még mindig tart, ezért az visszakerült. Úgy néz ki jó vétel volt :) Mióta nálam van kb 70 ezret kibírt már, lehet ,hogy tényleg örökös? :D
Állandóan túltöltött a turbó. Ezeknek a 136 lovasoknak elég gyakori problém, hogy megragad a Geojuk. Sajnos ez történt az enyémmel is, kicsit már hordta az olajat is, megérett egy cserére. Kapott egy IHI-t ezzel nem lesz gond soha, azt mondják... :)
Azóta nincs is hibakód...
Újra öröm vezetni :)
230790 km

 
>> SzervizJCsabi // Alfa 147 1.9 JTD 8V Distinctive // 2019-09-12

Kötelező dolgok letudva:

- Olajszűrő
- Olaj (Selenia WR 5W-40)
- Üzemanyagszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő

km állás: 206.858km

 
>> SzervizPiritu // Alfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2019-09-11

Húztam egy kicsit a kéziféken hogy holnap ne kifogásolják a műszakin hogy fent fog.
Ja, megjött a zöldkártya is a biztosítótól.

 
>> EseményBéci Ɨ|ѯ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2019-08-29

Mától magyar rendszámmal rója az utakat.

>> SzervizMateus // Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTDm // 2019-09-09

Új stabpálcák (Lemförder) mindkét oldalon, Strongflex szilentek a felső lengőkarokban, gömbfej betonmerevre felújítva szintén mindkét oldalt.
Volt egy rugótörés a bal oldalon, mindkét oldalt új rugó, illetve a dobbetétek mögött alvázvédelem.
Ezeket megkoronázta egy futóműállítás.
Csend és feszesség újra.

 
>> Tuning és extrakrybend // Alfa 166 2.4jtd 20v // 2019-09-09

Sziasztok!
Szeretnék váltót cserélni 166-s 2.4jtd 20v motoros alfán. Most jelenleg manual 6-s váltó van rajta. És egy manual 5-s váltót szeretnék.
Melyik 5-s váltó menne rá ? Miket kéne + cserélni ?
Pl 156-s 1.9jtd váltó is jó lenne rá. ?

>> SzervizHege // Alfa MiTo Turismo sport // 2018-10-25

Az autó kintről jött (német). A futóművön volt rozsda amit el kellett tüntetni. A fékeket is felújÍtottam. A nyergeket lefestettem pirosra. Az első féket kompletten cserélni kellett, a hátsó csak tisztÍtást és festést kapott.
A bölcsőt elvittem homok szórózni és porfestetni. A kipufogót is kompletten cserélni kellett a katalizátor után a rezonátor szét volt szakadva a utolsó dob lemeze el volt rohadva. Az autó kapott egy alvázvédelmet illetve ki lett fújva a küszöb üregvédővel.
A futóművet is kellett javÍtani, mivel a tornycsapágy is oda volt. Először rossz lett rendelve, de azt kicserélték és OPEL Corsa gyári toronycsapágy került bele.
A kuplung finoman járt Így az tuti volt cserélve, viszont a féltengely tömÍtéseket tuti nem cserélték, mert olajos volt a környéke. Azokat kicseréltem és ezzel együtt cserélve lett a kapcsolótengely szimering is. Így új olaj került a váltóba.
Az utolsó dolog az a fékcsövek voltak. Sajna volt rajta felületi rozsda és nem éreztem biztonságosnak, ezért cseréltem a hátsó részt. Van nálunk egy cég amelyik fékcső gyártással foglalkozik. Elmentem hozzájuk a méretekkel és az orrom előtt csinálták meg és nem fizettem érte 5000 ft se. Peddig a hátsó rész cseréltem kompletten a vezető üléstől! Ez már tuti nem rohad el mivel rézböl van.

 
>> EgyébHege // Alfa MiTo Turismo sport // 2019-08-17

Sajnos az utóbbi időben észrevettem, hogy a hátsó ülés előtt a lábrésznél eső után megállt a vÍz. Azt gondoltam tuti az ajtó miatt történik és ott van a hiba. Augusztusban volt időm és szétszedtem az autót, kivettem az üléseket és a szőnyeget. Ekkor lepődtem meg hogy az elsőülésnél lévő szőnyeg alja is tiszta vÍz, illetve a tüzfaltól jövö szivacs is. Ezért körülnéztem azon a részen és észre vettem, hogy a "levélrácson" (az ablaktörlő alatt lévő műanyag, mely a szelvédőre fekszik) egy ponton el van deformálódva és nem fekszik fel teljesen az üvegre. Ezt leszedtem és már látszott is hogy a szelőztetés úgy van kialakÍtva, mintha egy vályú lenne a beszÍvó rész. Így ami odakerül az tuti lefolyik a szőnyegre. Én ezt találtam hibának. A szőnyegen lévő rongy szigetelést leszedtem és vettem az OBI-ban kapható szivacs szigetelést a helyére. Ebből kettőt vettem, mind a négy helyre elég legyen. A levélrácsot hőlégfújóval próbáltam igazÍtani, de nem lett sokkal jobb. Viszont a vályú elé tettem egy gumilapot ami nem engedi belefolyni a vÍzet. Ezt követően kapott egy kárpittisztítást is.

 
>> Tuning és extraGolyszi // Alfa Giulia 2.2 JTD // 2019-09-09

Rendeltem pár dolgot az alfistiról:
- BMC szürö
- Nyomtáv 15mm
- Eibach wheel arc
- Szelepsapka

km:52233

 
>> SzervizÖcsi // Alfa Giulietta 2.0 125KW // 2019-09-08

A csomagtér ajtó már egy ideje nem akart nyílni a gombról. Sejtettem, hogy vezeték szakadás lehet a bűnös Az volt.