Blog
Jobb oldali féltengely csere,felső lengőkar csere(Fastoriginal) szilentek zsírzása.
Reggel kisütött a nap, menni kell.
A találkozó Várpalotán adja magát, elgurultunk.
Végre csináltam egy képet Veszprémben a helikopterrel. Innen is pacsi a Giuliás cartársnak aki éppen ott volt :-)
Várpalotán sikerült a fenntartott parkolóba beállni.
Sokat beszélgettünk, ittunk egy fincsi kávét és még a napsütésben fedetlen fővel hazagurultunk.
Jó nap volt.




Műszerfal búbok
Fiat500 N,D,F,G,R 1957-1977
AR 1750 GTV, GTJ 1967-1974
AR 156 1997-2005
AR 159 2005-2011




25.08.26.-án fékfolyadék csere. DOT-4 222...km.
Dave Garage
25.08.10.-én pollenszűrő csere, és ózonos tisztítás.
Elkeszült a tető oldalléc ismételt újrafényezése. Hibátlan lett, vissza is szereltem a helyére. Ennek örömére gurultam egy kört.





Töltésjelző világításával és egy fura lendkerekes autó hanggal tudatta az autóm ,hogy ugyan nem használom ,de elkölthetnék rá egy kis pénzt újra.
Nagyjából már nincs is olyan alkatrész ami ne lenne kicserélve. Hát ez még nem volt.
Kipuffogó csonkot le kellett venni, majd nyilván nem fért ki. Kivettem az alsó motortartó bakot, nem fért ki. Lejjebb engedtem a motort jópár centivel úgy tűnt ,hogy nem fér ki már a bölcsőt akartam leengedni, de ki tudtam forgatni. (2óra) . A csavarjait kiszedni nem vészes aknából a kiforgatás a nehéz.
Alkatrész megrendelve, nem akartam ilyen lengyel szarokat, nem kívánom többet szerelni.
Magneti Marelli-t megrendeltem, reggel hozta a bárdi.
Az alkatrész nyilván nem jó.
Kiderült, hogy a szíjtárcsája kisebb, illetve 6PK szíjhoz való, az enyémen 7PK van.
Hát a franc se figyelte, a lista szerint persze jó az autóhoz. :D
Sebaj ,keresünk másikat.
Hát, nincs.
Ph2-höz minden van Ph1-hez semmi.
Semmi sem rendelhető, vagy Denso 80ezerért 7munkanap beszerzés..
Képen 7PK-nak tűnt egy A.Z Maistertaile amit utálok és rohadt drága is volt (59k partneri kedvezménnyel), de ez van, kirendeltem. A szíjtárcsa átmérő jó, de még az is csak 6PK-s.
Illetve lityegett-lötyögött a műanyag borítás, elég gagyinak hatott.
Fél estét túrtam a netet. Ebyen olaszországból lett volna valami no name, illetve a szakál-metálnál egy hoffer ,de nem volt vissza áruzható, így nem szerettem volna megrendelni.
Illetve bontott, azt szintén nem szeretnék.
Felújítani se a várakozási idő miatt, plusz kicsit szkeptikus vagyok ezzel.
Végül úgy döntöttem ,hogy szétszedem ,és megnézem a szíjtárcsák átszerelhetőek-e.
Azok.
Így átszereltem a szíjtárcsát, és ment a helyére.
Az autónak szép a hangja, és a töltés is helyreállt.
Ja! A Magnetti Marellis dobozba Denso generátor volt, Magneti Marelli matricával :D
Alul vannak valami merevítő(?) lemezek, ha már aknán volt, le lettek homokszórva epoxy, bázis, lakk , csak a szokásos. :)















