Blog
Tegnap az Ötschergräben-ben voltunk túrázni ami önmagában is egy felejthetetlen élmény de a pénteki odavezető út, és a környéken autózás már önmagában is megér egy rövid hétvégét. Mariazell-ben megálltunk körülnézni és környékbeli utakból véltelenszerűen válogatva bárhol hamisítatlan alpesi kanyarfűzögetésbe botlunk, mini Stelviokkal fűszerezve. A teljesség igénye nélkül, ha arra jártok mindenképp keressetek valami kifogást hogy ezek közül az utak közül legalább néhányon mindenképp végig kelljen menni: Mührzzuschlag - Lahnsattel - Mariazell, Mariazell - Gaming, Mariazell - Annaberg - Türnitz. Az a bizonyos Giuliás vigyor garantáltan ráforr az arcotokra :) Top 10-es, nekem biztosan!



Eljött az ideje a komplett kuplung cserének.
4. 5. 6. fokozatban már csúszott a kuplung, leállításkor zörgött a lendkerék, főtengelyszimeringnél olajszivárgás látható volt már.
Luk kuplungszett került bele, a kettőstömegű lendkerék Valeo volt a szettben.
Cserélve lett a hátsó főtengely szimering, illetve új váltóolajat kapott (Selenia).
Mivel a bölcső lent volt és egyszerűbb így bakot is cserélni, új váltótartó bakkal lett összerakva, mivel a réginek szakadt volt a gumija.
Illetve a jobb alsó lengőkar talpas porvédője ki volt szakadva, azt is cseréltettem - bár még nem lógott, augusztus elseji műszakin még nem volt szakadt. (TRW került bele)
Egyik barátom csinálta a szerelést minden precízen eltisztított, így jelenleg porszáraz a motortér és a váltó is.
Olajszivárgások megszüntetve, ahol volt szivárgás olajpára azok idén orvosolva lettek.
Km óra állása: 274216 km












MY21 Veloce Ti tartalmazott pluszban ezt azt, ezért beszereztem az alábbiakat. 😊
- alumínium lábtartó
- csomagrögzótő horgok és háló
- piros indítógomb
- sötét GIULIA felirat (nem ezüst)
- sötét Q4 felirat
- csomagtér tálca
- tépőzáras háló

Felragasztottam az ismert, ebayről beszerezhető öntapadós alcantara(-szerű) utasoldali légzsák borítást, hogy megóvja a fedelet az UV-sugaraktól, hőtől és így a felpúposodástól és kirepedéstől.
Asszem 34€ volt ingyenes szállítással.

A kilincsekről mállott le a festék, így a csere mellett döntöttem.
Színben így végre harmonizál a kilincs, a visszapillantó és a pajzs.


A régi borításról pikkelyesedett a fényes krómbevonat, ami amúgy sem tetszett, így adta magát a csere a matt (szatén) krómra. A cserét a youtube-on található videók segítségével végeztem. Nem nagy ügy, de azért kell egy kis türelem és kézügyesség hozzá. Nekem a bal oldalinál el is tört a tükörlap, mert a másik oldali siker után elbíztam magam és kevésbé voltam óvatos. Így vehettem egy tükörlapot is pluszban, ami miatt másodszorra is neki kellett ugranom a mutatványnak.
Minden jó ha a vége jó! Tetszik az eredmény, ezzel a kis lépéssel is frissebb és újszerűbb állapotú lett az autó.

Augusztus 20 Pápa -The Beach márka független találkozóra is kivittük a kéket.
Köszi a képeket Bence.


Szeptember végén lejár PHuBi műszakija, ma bejelentkeztem Topiékhoz.
Szeptember 2-án várnak 7:00-kor.
0
579
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Adok-veszek
- GT coupé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10