Blog
Tekintve, hogy a gyári xenonlámpáknak nincs szüksége a belső tekerőre, megtörténtek a szükséges lépések.
A panelre először egy pontosan formára vágott és hajlított műanyaglapkát ragasztottam. Ezt követőleg többször tapaszoltam és csiszoltam, hogy sehogy ne látszódjon karcolás. Amikor tökéletes lett a felület, akkor jöhetett a matt fekete festék. És gombnyomásra jött is. :)
A héten lecseréltettem a gumikat a nyári gumi alig használt Michelin. Egy kicsit nehezebb lett a kormányzás és úgy érzem jobban fekszik az úton. A jövő héten pedig a bal első felső lengőkart kell cserélni, mert egyre jobban ropog. Meg valami zörög az alváz felől, azt is megnézetem. Brutális kátyúk vannak Miskolcon. Az alapjárat még néha rendetlenkedik.
Nagy nehezen sikerült összehozni végre ezt a fotózást is. Takács Ákos, az Alfa Romeo Club Magyarország elnöke hívott fel, hogy az Alfissimoban megjelenhetne az autómról egy cikk. Én persze nem vagyok semmi jónak az elrontója, úgyhogy pár általam lemondott időpont után mára megbeszéltünk egy találkozót az Infoparkba. Dekka is eljött, kipróbálta az új fényképezőgépét, én is fotózgattam, úgyhogy lett egy halom új fotóm az autómról. A következő Alfissimoban pedig benne is lesz ebből a mennyiségből pár. :-)
Ma délelőtt kívül belül ki lett takarítva a kocsi utána pedig kívülről kapott egy kézi polírozást.Most csillog villog.
Az egész rendszer átmosása és feltöltése megtörtént jéghideg a klíma jöhet a meleg.
Ma elkészült az első lökhárító fényezése a körülményekhez képest kimondottan jól sikerült.Holnap visszakerül a helyére.Költségem csak anyagár munkadíj nincs.
Szombat délelőtt fel is tettem a nyári kerekeket. Szeretem, hogy teljesen más stílusa van a nyári és téli szettnek,mert így mindíg kicsit átalakul az autó kinézete.:) De azért szerintem ez az igazi rá.