Blog
Bal első felső lengőkar nyikorgás megszüntetve!
Kicseréltem mert már nagyon zavart a nyöszörgése.
A csere viszonylag egyszerű volt, habár a rögzítő csavarokat nem volt könnyű kipecázni a rugó között.

A turbo kicsit szorult. Csak takarításnak indult, de felújítás lett belőle. Olajcsere is volt, meg fékfolyadék csere is. Na meg a szervizben eldurrant a szervócső is.
És felkerültek a Blackline felnik is az autóra.

Elkészült végre, bőrözés: rendeskormany.hu
karbonbetét: Mörus Carbon Arte / sk /
Teljesen elégedett vagyOK.







A Fekete-erdőbe hívott a meló, így sikerült 5 a listámon szereplő magassági pontot levadászni:
1.150m Brend
786m Fohrenbühl
651m Büchereck
610m Hallenwasen
520m Heidburg
Velük 114-re gyarapodott az autóval elérhető 606-os listán megmászott pontok száma.





Lecserélésre került a generátor szabadonfutója, mivel a régi be volt állva. Helyére INA került. A hosszbordás szíj is cserés volt, Gates szíj került fel megint. Le lettek cserélve az első fékcsövek is TRW-re. Illetve be lett állítva a futómű is.




Visszakerültek a nyári kerekek az autóra.
Km-óra állása: 232.632 km
Mankyék tegnap új programot raktak az autóra. Határozottan élénkebb lett, sokkal közvetlenebb a gázreakció. Pont az a lustaság tűnt el, ami előtte nagyon tudott zavarni, ha gyors besorolást vagy előzést akartam megejteni.
EGR egyelőre maradt.
Mivel minden szet lett szedve, beallittattam a futomuvet.
Nagyon osszetartottak a kerekek, most sokkal jobb az auto kezelhetosege.
0.05'-ra rakattam az osszetartast, a 156-nal az jott be a legjobban.
Elol 2°, hatul 3° a kerekdoles, szoval valamilyen merteku belso kopasra lehet szamitani. De ezek meg gyarilag is eszik a gumikat. Ez van.
245800km


A kulcsház cseréje meghiúsult, mert az olcsóbb kulcsházak, nem igazán passzolnak ezzel a kulccsal. Annyira meg még ez sincsen rossz állapotban, hogy hatezret kiadjak egy újért, így a korábban rendelt logo-t erre raktam rá...Rendeltem hozzá szilikontokot, de az meg finoman szólva mint tehénen a gatya, ezért ezt is elvetettem.
Berendeltem fekete-fehér logokból, a 40mm-es a kormányra, az 50mm-ek a téli felniközepekre mennek majd, ezek már csak ősszel. A 74mm-ek az autó orrára, és a hátuljára. Sajnos nem egyforma logokat kaptam, így a hátulján még nem cseréltem le, az majd ha megérkezik az új rendelés...
A nyári MAK felnik kupakjait nem akartam buherálni, de mivel mind a két fajta garnitúra felnikupak amit rendeltem (60mm) nem lehetett bepattintani a felni közepébe, így az lett a végeredmény, hogy az egyik garnitúráról lefejtettem a logot és felragasztottam a MAK felniközepekre. Na így már ez is jó...
A nagy hidegekben előfordult, hogy a teleszkópok nem tartották meg a csomagtérajtót, ezért kicseréltem ezeket is... Ezekre is felkerültek a segédrugók, így pattintásra fel is nyílik teljesen az ajó...
A csomagtér ajtóba még korábban fúrtam be két ledet, amit még régebben nappali menetfénynek rendeltem, de arra a célra túl gyengének, meg a pici felülete miatt is alkalmatlan. Még gondoltam arra is, hogy kilépőfénynek szerelem be, de ez lett a tökéletes helye, nagyon szuperül bevilágítja a csomagteret, és így hogy kettő van belőle még árnyékot sem tudok neki vetni...








1
629
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth