Blog
Végre megkapta a rendes forgalmi rendszámot, az ideiglenes most járna le. Mostantól Isaszeg és környékén aki látja a PRH-544-et ne féljen inteni :D
Kapott az autó új hátsó keresztlengőkarokat, vízpumpát, termosztátot, ékszíj készletet, új szervócsöveket és akksit.
Rendszámozása kb.350000Ft volt+Alkatrészek 155000Ft volt munkadíjjal együtt


Még sosem vacilláltam ennyit egy vásárláson mint most. (kb 6 hónap) kell ez nekem vagy sem!?
Így hogy már az autóban van és működik kicsit megnyugodtam.
7" Android multimedia fejegység.
amit tud:
- OS Android 7.1 system
- CPU Rockchip 3188 Cortex A9 Quad core
- RAM DDR3 2GB
- Flansh 16GB
- Radio FM/AM
- GPS SIRF III
- BT 4.0
- 1024x600 kapacitiv 5 pontos kijelző
- 4G
- Wifi
- Első és Hátsó tolató kamera
- Menetrögzítő kamera
- 2 Beépített fejtámla monitor támogatás
- 5.1 hang kimenet
stb.
Mivel a gyári Mp3 fej nagyobb mint ez a fejegység így egy ismerős CNC-s készített hozzá egy beépítő keretet amit a középkonzollal egybe karbonozok, hogy csak a kijelző legyen látható az utólagos beépítő keret nem.


A hét kérdése: Mi a helyzet a műanyag fogaskerékkel?
A szétszedés adja magát, néhány pontra kell csak figyelni:
- A bowdeneket jó lenne ugyanebben a helyzetben visszarakni. Ehhez lemértem a rögzítő anya és a bowden vége közti távolságot. Felül 11 mm, alul 10 mm volt pontosan. Összerakáskor is ezt a méretet állítottam be.
- A bowdeneket mozgató kart célszerű összejelölni a tengellyel.
- A fedél levételekor vigyázni kell a kieső darabokra. Két lemezrugó és egy fekete műanyag hullhat ki. Az ötödik képen balra fent vannak a tengely golyó alakú végén.
- A fém forgórészt és a hardy tárcsát szintén összejelöltem, hogy a pozíció később visszaállítható legyen.
- A fehér fogaskereket is össze kéne jelölni a házzal. Ezt én elmulasztottam és az előző jelhez tájoltam, nem is sikerült pont 180 fokkal elfordítva visszarakni.
A fogaskeréken egyértelmű repedések láthatók, átmérője 66 mm.
Mivel összerakáskor nem sikerült pontosan pozicionálni, így akkuról kicsit járatni kellett, hogy az ütközőt fel tudjam szerelni. Célszerű 1 mm-es távolságra beállítani, hogy könnyen visszamenjen a helyére.
Tetőnyitáspróba később, ha nem lesz ilyen hideg.












Itt is el jött az idő a cserére. Itt nincs spoiler, de a spoileres gázrugót kapta meg hogy szépen felemelje a csomagtartót nagyobb erőfeszítés nélkül ;-)

El jött a csere ideje. A régi már kalaptartó nélkül is nehezen tartotta meg a csomagtartót ilyen téli időkben.
Az újjal elég 30-40%ig fel emelni a csomagtartót, onnantól megy magától kalaptartóval ;-) Spoileres kivitel.

Kipróbáltam a Petronas bőr tisztítót és a felni tisztítót. Mind a kettővel nagyon elégedett vagyok. A felni tisztító gyönyörűen leszedte a nyáron felragadt fékport is. Időközben rendeltem a Carcarpit.com/hu-ról típus azonos szőnyeget. Egyedi összeállításomat tökéletesen megvalósították. Szerintem brutál jó lett! Nagyon jó az anyaga is. Ja,vettem egy pár gyári ablaktörlő lapátot is az Elaforg-tól. Ami végre csendbe teszi a dolgát! :)Próbáltam már több félét de nem jöttek be,csak pénz kidobás volt . :(







245000 Km .
- Vizyga ,
- Első teljes stabilizátor rúd csere szilentekkel,
- Hátsó stabilizátór szilentek csere,
- Kormány dőlés szög érzékelő (VDC) hibát jelzett, saru le volt húzódva a
helyéről.Régebben volt már ilyen jellegű hiba. Kijavítva.
- Kézi fék berohadt, ki lettek cserélve a bovdenek,és a kézifék kar is.
- Hátsó ablak fűtés nem működött, most már igen.
A mai napon általános szerviz történt ami magában foglalta:
- Motorolaj csere
- Olajszűrő csere
- Levegőszűrő csere
- Gázolaj szűrő
- Pollen szűrő
- Váltóolaj csere
- Fékfolyadék csere
- Szervo olaj (Ezt még fel kell önteném 1 dl hiány van)
Ezen kívül a vákuum pumpánál olajfolyást vettem észre pár hete, ezért a tömítése ki lett cserélve.
A közeljövőben az első fékek (tárcsák+betétek) cseréje lesz esedékes.
Régota esedékes olajcsere megvolt. Hónapok óta húztam, egyetlen mentségem, hogy húsz liter gázolajat jelent a hónapok. Elaforg pengén teljesített, ezúton is köszönet ekik.
Végre nem cipelem plusz egy liter olajam. Tízezer km en 3-4 deci olajat sikerült elfogyasztani motornak, azt gondolom ez teljesen rendben van.
Friss olaj, lehetne autózni, oké nincs hova, de azért a friss olaj utáni reggelre behavaztunk. Szóval morgó lapul a garázsban.