Blog

>> SzervizNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2018-02-11

Az eredeti kiegyenlítőtartályom már nagyon vállalhatatlan állapotban volt. A belsejében a 23 év alatt barna lerakódás képződött.

Most végre sikerült egy másikat szerezni, aminek a belsejét rozsdamaróval tisztára varázsoltam.

 
>> SzervizGulyas001 // Alfa 156 Sportwagon GQ edition // 2018-02-16

Tavasszal egy-két hónap múlva olajcsere így beszereztem a szokásos 5 literes Seléniát. Elugrottam az Elaforghoz vettem gyári olajszűrőt, egy pár első ablaktörlőt, csomagtér teleszkópot (rendszeresen le akart fejezni) illetve egy olaj leeresztő csavart tömítéssel.

 
>> EgyébHaddel // Alfa 159 sw // 2018-02-16

Vettem új aksit,a régi már kuka volt. Kauffertől Jász akkut,75Ah 68 A indítóáram. És végre a gyárilag optimális 19 cm magasággal ,igy már a leszorítóheveder is jól ellátja feladatát.
Beszerelés után rá mértem a töltésre,alapjáraton 14,33 V. Teljesen jó.

 
>> SzervizHaddel // Alfa 159 sw // 2018-02-16

Már régóta fogyogatott a hűtőfolyadékom ,ezért még ősszel meglátogattam Csörit,aki ki is derítette .hogy a műanyag szívósor a ludas. Megbeszéltük ,hogy hamarosan találkozunk ,úgyis esedékes a vezérlés csere is. Végül most a napokban került sor a nagyszervízre. Szívósor-,motorolaj-,váltóolaj csere történt.És az olajfolyások megszüntetése . Kapott a vákumszivattyú is új tömítést,és az olajbetöltő nyilás is új szimmeringet.Remélem most már tényleg jó lesz..A hosszbordás szíj feszítőjét is beszerelték ,amit még generátor cserekor vettem ,de végül én nem raktam be. Volt egy törött levegőcsövem is .amit még múltkori szervíznél törtek el Bpesten ,az is ki lett cserélve gyári újra.Ráadásként egy plusz dolog még,a szelephimbákat is kicserélte Attila ,mind a 16-ot ,mert már eléggé be voltak verődve . Érdekes,hogy ez az alkatrész kb 100e kmt bír,mert anno Zéék is cserélték már őket 196000 km-nél.
Kérésem volt még hogy a márciusi műszakira nézzék már át a kocsit. Nagy hibát nem talált Csöri,van egy repedt ködlámpám amit cserélni kell,de amúgy más nem.
Egy kerékcsapágynak kezd már hangja lenni ,azt majd tavasszal orvosoljuk.Ja és vennem kell új aksit ,mert a mostani a szerviz folyamán le is merült..
Az ötödik képen az előző szerelő gányolása látható,a csövet nem levették ,hanem elhajlították a felrögzítését ,majd a visszarakást kábelkötegelővel oldották meg..no comment.,
Innen is köszönöm a gyors és szakszerű munkát a Csörgő Szervíznek!😃
Km állás: 272440

 
>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 156 Sportwagon 2.4 JTD M-Jet 20V TI // 2018-02-15

Gondoltam a motortérbe is beviszem a candy bloody red színt, ám túl sok és szembetűnő felületet nem akartam így színezni. végülis a levegőcsöveket, az IC-t és a motortakaró egy részét fújtam le pirosra. Miután felkerült a lökös, igazából nem is lehetett észrevenni, hogy a cooler és csövek más színűek, a motortérben pedig pont annyi piros van, amennyire szükség van. :)

 
>> EseményMazi // Alfa 159 2.4 JTD distinctive // 2018-02-15

2017.02.12-én megvolt a kerek kilométeróra állás :)

>> AutóápolásMazi // Alfa 159 2.4 JTD distinctive // 2018-02-15

Miután a jobb ködlámpám besárgult, ezért gondoltam kicserélem. A csere egyszerű, burkolat csavarhúzóval lepattintása után 3 db csavar. Ha már úgy ködlámpa, akkor új izzók is, szép 4200k-s H1-esek. Brutál jól világítanak.

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2018-02-15

Az autó elején az embléma már nagyon kopott volt. Matrica volt ráragasztva, ami szintén kezdte megadni magát. Úgy döntöttem, hogy lecserélem valami szépre. Így hát vettem az autó stílusának megfelelőt. Andreas nagyon készséges volt, ha a munka nem szólt volna közbe, még le is cserélte volna az autómon...

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2018-02-15

Mivel tavaly sikerült elhagynom a 4 felniből 3 kupakot, kellett új. Rendeltem kupakot az Ebay-en, GT pedig matricát készített rá nekem. Nem bonyolítottam túl, ugyanaz a logo került rá, ami eddig is volt.

>> Tuning és extragecsa // Alfa 159 3.2 V6 Jts Q4 // 2018-02-15

Csak egy picit, nem kínozzuk.

Klikk

Klikk

Klikk