Blog
Ma kicseréltem az osztómű és a váltó kihajtásának szimmeringjeit, illetve az ezek környékén lévő tömítőgyűrűket.
Kicseréltem továbbá a váltó tetején lévő gumiborítást, ami a kezelőrudat fedi.
Tákoltam hozzá továbbá short-shift betéteket, és kicseréltem a bowdeneket, ezután visszakerült a kulissza. Ki kellett még kicsit 'csippentenem' a kaszniból is a rudazat körül, hogy most is poasszoljon.
Egy remek, szombati programmal, Hamburgban fordult a km óra 150.000be. Minden tökéletesen működik, a fűtést is be kellett kapcsolnunk, csak 14 fok volt, plusz szél!
Juliskámnak lepakoltam a tetejéről a sok lomot a garázsban, feltöltöttem az aksiját és kipróbáltam az indítást, ami 3. rövid köszörülős próbálkozásra már indult is, pedig már vagy két éve hozzá sem nyúltam a kicsikéhez, de ez most azért kis boldogsággal töltött el és persze továbbra is tervezgetem a megújulását. Ez azért kellett a lelkemnek. :)
Erdekes regeszeti leletkent egy Nokia 6090-est talaltam a muszerfal alatt... Kisse gany modom bekotve... Kezibeszelo nelkul... Ugyhogy uninstall lett az beszerelesbol :)
A mai napon Szatyi kartárs jóvoltából megtörtént az olaj csere. (165000km) CASTROL SPORT EDGE 10W-60
Mai nappal ki lett választva a bőr színe: majdnem fehér,de inkább törtfehér,csont színű. A Kárpítos aki elég komoly referenciamunkákkal rendelkezik,már elkezdte rendbehozni. A régi bőr eltávolította. A szivacs elég jó állapotban van,csak a vezető ülést kell kicsit rendbe rakni. Pár kép a kezdetről:
Kész lett a váltó és a kuplung valamint a speer is felújításon esett át!
2011.05.30.A kocsiba 189.050km.van.Ma kikerült a katalizátor és kapott egy új lefelé ívelő véget.16.000HUF
Kissé túllépve a százezret, ma meg lett ejtve a nagyszervíz. Ki lettek cserélve:
- Keresztlengőkar hátsó-hátsó 2db (az új tipushoz való)
- Keresztlengőkar hátsó-első 2db (az új tipushoz való)
- Hátsó tengelycsonk szilent ( Csonkaállvány szilent) 2 db
- szerviz szett ( 5 l. Selenia Alfa 20K, gyári olajszűrő, gyári levegőszűrő, pollenszűrő )
- Első féktárcsa (Steinhof fúrt) + első fékbetét + fékcső (Akron)
- Hátsó féktárcsa (Steinhof fúrt) + hátsó fékbetét + fékcső (Akron)
- NGK gyertyaszett
- Ablaktörlő spriccni
- Ablaktörlő lapát (gyári)
- Légzsáktakaró fedél patentek
...Hát ennyi. :) Egetverő változást nem érzek a szervíz után, mivel az autó előtte is szinte tökéletes volt. Az új fékekkel egyenlőre óvatos vagyok, nagyon kiváncsi leszek rájuk párezer km után.
Alkatrészek by Elaforg, a munkálatok most is Német Misi dunakeszi műhelyében folytak, és számomra még mindig ők a legjobbak! :)