Blog
2 hete elkezdett folyni a szervó olajam, és teljesen el is ment a szervóm. A kormányműnél folyt be, a gázpedál közelében.
Zé. mester tanácsára, ki lett cserélve a szimering, és azóta tökéletesen működik.
itt lehet megtalálni, ha bárkinek hasonló problémája lenne...http://www.szimering.com/product_info.php/info/p306_korm-nym--szimering-20x42-5x3-8-5.html
A munkát az itteni szerelő barátom végezte, neki ezer hála. Mivel munkadíjat nem volt, megúsztam a szimeringekből, és a Tutela GI / A olajakból.
2 hétig autó nélkül, mert itt Dániában nem volt ez a szimering és olaj sem...:(
Eddig bo 5000 km-t tettunk meg egyutt, nagy boldogsagban...
Atlag fogyasztas: 11,3 l/100km
Atlag sebesseg: 122 km/h
külseje forrasztva, 2 réteg Korant rozsdaátalakító + 2 réteg zománcfesték
belsejét is kezelni kell még szintén rozsdaátalakítóval + műgyantás US Tank Seal-el Itt kapható : www.oldtimerperfekt.hu 17000.- ft
Ki tudja hogy lehet fotókat cimkézni ?
Vettem 2 új hangszórót a kalaptartóba mert valami iszonyatosan torzan szolt ami bent volt. Ugygondoltam már régi (gyári) és ez az oka hogy mélyhangot még egy picitsem tud szegény kiadni. Kivettem a helyéről szemmel nem látszott rajt semmi eléggé egyben volt nem volt kiszakadva sem. Mindegy is be faragtam az újat, és szomoruan tapasztaltam, hogy ugyan olyan szarul szol sőt még rosszabb lett. Most jött a neheze, elkeztem a gyári vezetéket megnézni nincs e megtörve vagy sérülve a kalaptartó körül, de hibátlannak tűnt, ezért kivettem a rádiót hátha ott a hiba. Hát elszőrnyedtem mikor kivettem, egy marék vezetéket találtam ami csak ugy volt, és nem találtam értelmét. elkeztem kíhúzni őket és előkerült, egy Nokia Phf 3 -as kihangosító. Természetesen minden vezetéke elvágva valahol, csak azt nem értettem mért nem vették ki belőle. Na gyorsan kivettem bár mindenhova belevolt kotözve még relézve is volt,meg még a rádíóba is. De a hiba nem szűnt meg, szebben szolt de még nem volt tökéletes a jobb hátso hangszoró még mindig torzított, A hibát nem találtam meg ezért inkább huztam be új vezetékeket és már jó is lett. De még lesz történet mert még a kihangosítót kiszedtem találtam egy csomó elkötött vezetéket amit még nemtudom hogy micsoda.
Nagyon megnövekedett a fogyasztás az elmúlt időszakban így cserélődött a lambda szonda. Km óra állás: 98600
Csöri kisakkozta mi a baja a gépnek. Először gyanús volt az inercia kapcsoló, meg a szivattyú is, de végül kiderült hogy a valamelyik előző tulaj által beszerelt extra immobilizer a ludas. "Caesar Anti-Lop" felirat volt a nyákon, ami egy kis dobozban volt.
Volt mégegy probléma: az önindító néha "elszalajtott". Ez is meg lett javítva.
Ismét a barátom Corsájával mentünk, hazafelé toltunk egy kis joyride-ot :)
végre minden friss, újra száguldozhatunk
a fent említettek lettek kicserélve
kedvezményes áron...:D:P
Mivel elég kopottak voltak a nyári gumijaim ezért muszáj volt megrendelnem az újakat kicsivel a gyári méret alattiak de nagyon meg vagyok velük elégedve.
méret: 195/45R15
Típus: Star Performer UHP
Honnan: gumik.com
szállítás: 3-4 munkanap volt ha jól emlékszem
az árban benne volt a szállítási költség is.