Blog
otvenotos (SD):
Figy, van egy DPD nevezetű futárszollgálat, nekem két biciklikereket vittek skóciába 5nap alatt 5k-ért:) pedig az bazi nagy csomag, igaz csak 6kg volt.
De 20-30k-ból egy TV-s doboznyi cucc elmegy valami 50kg-ig.
Alapjárati motorod tiszta? Nem
---
ykcky:
Hi,
köszi a DPD tippet, inkább maradok a reménykedésnél. :)
ma semmi para nem volt, bár dugó sem. a 800-as alapjárat van aki szerint nem gond, bár szerintem nem teljesen normális. A Bosch szervíz szerint a kocsiban lévő Bosch cuccok rendben vannak, gyertyaproblémát mondanak, azt meg tudom tisztogatni szükség esetén. Holnap még itt vagyunk, amennyiben holnap se jelentkezik semmi probléma holnap után délelőtt kis izgalommal, de nekivágunk a hazaútnak.
---
ykcky:
Most jöttem rá, hogy nem válaszoltam egyetlen kérdésedre sem :)
Alapjárati motorom nem tudom tiszta-e vagy sem. De tök örülnék, ha elmondanád, hogy tudom leellenőrizni.
Egyéb tüsszögés nincs, rángatás nincs.
A kipufogóm odavertem, annak van egy hangja 2000 ford/perc körül. De előtte se volt épp tökéletes, eleve picit lukas kipuffal vettem, a hangja akkor is 2000-en volt rekdtes, szóval az erősödött fel egy ici-picit.
Mondjuk ehhez a lukas kipuffhoz van egy szép mondás az előző tulajtól, idézem:
"- Te, a kipuff az lukas, vagy, szétrohadt, vagy ilyesmi ugye?
- Öööö ... ja ... szerintem ezen ne izgulj, legtöbben 40-50ezret is ráköltenek egy sportkipufogóra, hogy ilyen fasza hangja legyen."
:D
---
ykcky:
Holnap megtisztítom.
---
ykcky:
Az alapjárati szelepet (motort) kiszereltem, megpucoltam, különösebb szmötyi nem volt benne. Az alapjárat válatozatlanul 800.
Az ablakmosó motor is el van köszönve, kiszerltem, teszteltem akkuról direktkábellel, de semmi életjelet nem mutat.
és ha már posta, akkor megérkezett (0804) az USB-s töltő is a kocsiba az új telefonhoz.
illetve, tegnap vettem két helyzetjelző izzót (H6W) a kiégett jobb oldali helyére és ki is cseréltem.




Ma végleg kikerült az autóból a vele együtt vásárolt Opel akkumulátor, és helyére bekerült egy igazi, minőségi aksi. Exide Premium, 64 Ah-s példány, ami a tökéletesen elég az autónak minden elektronikai plusz ellenére, hogy zavartalanul működjön. És, hogy remélhetőleg többet nem kell bikázni (ezúton is újabb köszönet zo.zo-nak a hétfői segítségért!).
Képek előtt kis infó, hogy mi is került a kocsiba. :)
Exide Premuim 64Ah akkumulátor
Az Exide Premium egyidejüleg biztosít nagy energiasürüséget, magas kapacitásértéket és nagy indítóáramot - mindezeket ugyanabban az akkumulátorban. A gyártási folyamatokban történt technológiai előretörésnek és a kiemelkedő anyagminőségnek köszönhetően megvalósíthatóvá vált az akkumulátoroknál:
1. Az élettartam jelentős növekedése összehasonlítva a hagyományos akkumulátorkéval:
- Csekélyebb ellenállás a töltésnél és kisütésnél a fémrácsba tömörített és javított aktív anyagnak köszönhetöen
- Nagyobb kapacitástartalék a vastagabb lemeztechnológiának köszönhetően
- Jobb korrózióval szembeni ellenállóképesség a rács expandált fémtechnológiájának (Exmet) és a javított fémötvözeteknek köszönhetően
2. Magas indítási teljesítmény és megbízhatóság létrehozása minden időjárási körülmények között, ezáltal nagyobb számú motorindítás elérése.
Alkalmazható:
- Nagyteljesítményű diesel és benzines motorok
- Luxus felszereltség (gyári + opcionális kiegészítők)
- Extrém forró vagy hideg hőmérsékletű üzemi környezet
- Mindennapi használat és intenzív városi forgalom
Előnyök:
- Eleget tesz az \\\\\"Original Part Matching Quality\\\\\" minősítésnek
- Extra indítási teljesítmény a hagyományos akkumulátorokkal összevetve
- Megnövelt élettartam magas üzemelési hőmérsékleten a hagyományos akkumulátorokhoz képest
- Magas hőmérsékleten hegesztett dupla fedél, nem nyitható ki, zárt rendszer a verhetetlen biztonságért
- Töltöttségjelző indikátor a gyors ellenőrzéshez
- EXIDE a márkához szabadalmaztatott labirint rendszer, mely megakadályozza a sav kilépését de engedi annak szabad áramlását az akkumulátorban
- Teljesen kezelésmentes


Most értem a végére annak a gondolatnak hogy beépitem a vasba az Airride-ot.De ezzel nem az autó orrát akarom ugráltatni csak a vezetési komfortot és opciókat akarom bőviteni.a 4 új lengéscsillapitó már megvan és úton vannak a légrugók és a kompresszor is.már csak a vezérlés és az elektronikába vannak apró kérdések de úgy néz ki Pedro barátommal PLC segitségével oldjuk meg az emelést süllyesztést de nem kell nagy dologra gondolni:D.A lényeg annyi hogy a kormányon 2 görgetővel lehet majd emelni süllyeszteni elöl hátul.Persze az ezzel járó újabb problémákat ismerem már...de izgalmas új átalakítás veszi kezdetét és messze van még a q4 ?:):):)
Nem gondoltam volna, hogy a TomTom iPhone dokkolóját lehet majd überelni, de sikerült. Legalábbis nekem bejött a váltás. Ahhoz, hogy értsd, miért is van ilyen dokkolóra szükségem, kicsit korábbról kell kezdenem a sztorit.
Sajna GT csúcsmodelljében kicsit összekeveredtek a dolgok. Anno Blu&Me-t rendeltem az autóba, gondoltam jó lesz, ha az USB-csatira rádugom az mp3-lejátszóm, vagy a pendrive-omat, tele zenékkel. Ez egy ideig tetszett is, de aztán rájöttem, hogy minek hordozzak magammal ennyi mindent, ha az iPhone-omon is ott van egy csomó zene. Viszont sajna kiderült, hogy a Blue&Me nem kompatibilis az Apple cuccaival... Persze, hiszen a Windows a beszállító...
Az is érdekes, hogy a gyári fejegység nem játszik le mp3-as CD-ket, pedig a korábbi GT-mben ez működött. Biztos azt gondolták a gyárban, hogy felesleges, ha ott az USB-bemenet. Persze az már nem jutott eszükbe, hogy egy AUX In-t is tegyenek mellé...
Éppen az ilyen helyzetekre jó megoldás a Dension kütyüje, mert van benne egy elég jó minőségű FM Transmitter. Gyakorlatilag így "kicselezve" a dolgokat, rádiócsatornaként fogom az iPhone-omat :)
A a TomTom konzolja sajnos ezt nem tudta, így mennie kellett... Pedig az sem volt rossz szerkezet, de az inkább a navigációt helyezte előtérbe, egy beépített GPS-erősítővel.
A Dension kütyüjéről írtam egy hosszabb tesztet, így részletesebben itt nem taglalom, ha érdekel, olvasd el! :)








G-Burt:
Nekem is 800 körüli alapjáratom van, 1000 körül csak hideg motorral. Szerintem ez a normális:) Renyótháleszben meg 600as alapjárat van és 1,4 benzin, de a 145 boxerben is 800 körül volt:)
---
ykcky:
G-Burt,
kösz az infot, megnyugtattál, remélem tényleg megnyugodhatok... na jó picit azért izgulok tovább
---
ykcky:
Amúgy a Biturboban nekem is 800, de ahhoz semmit nem merek hasonlítani, annyira nemnormális egy gépjármű :D
ykcky:
Ciao,
voltam a Bosch szervízben, épp egy sárga Spider, és egy 145 is betegeskedik náluk, amúgy fullon vannak kocsikkal, elsősorban új Mercedesekkel vannak elfoglalva, ML, SL, stb, max 1-2 évesek, betegek.
A faszi átnézte a gyújtást, szerinte az én diagnosztikámmal ellentétben kizárólag a gyertyákkal lehet probléma, keresett Bosch cseredarabot, bár minden boltban szinte csak azt kapni, de a megfelelő cikkszámú természetesen nincs a városban.
Így marad az, hogy szemet húnyok a 800-as alapjárat felett, és két nap múlva elindulunk hazafelé a kocsival ebben az állapotban. Remélem gond nélkül hazavisz minket.
Cika78:
Helló! Olvastam a problémádat! Én úgy jártam hogy néha-néha lecsökkent az alapjáraton.Nem ment egy 1-1 henger.És kiderült hogy elszállt az egyik Gyújtásmodulom,és a ez feletti trafóm is.Zárlatos lett a modul és leégette a trafót! Előtte gyertyákra és kábelekre gyanakodtunk. De amióta kicseréltük semmi baja.
Remélem picit tudtam segíteni ezzel az infóval!
---
Marklar155:
Jobban jársz, ha hazajövetel után bizniszelünk:)
---
ykcky:
Mai tapasztalatok:
Ma direkt este mentünk strandolni, 17.00 után, gondoltuk pont kikeüljük a dugót. Nem jött be, a strandról befele egyirányúsították az utakat, lépésben lehetett haladni. Sebaj, kint maradtunk a tengerparton sötétedés után, raktunk tüzet, fain volt. Aztán vissza úton újra megadugó, max 5km/h vagy fél órán át. A kocsinak semmi-semmi baja nem volt az alacsony alapjáraton kívül.
---
ykcky:
Én is úgy látom, viszont, ha holnap délelőtt nem leszek okosabb a Bosch szervízben, és nem lesz alkatrészük, lehet, hogy még gyorspostáznod is kéne egyet. Amennyiben így van, lélekszadva, halálravált hangon hívni foglak. :(
---
Marklar155:
Még fél évig kint leszel??? :)
---
ykcky:
Hi Cika78,
erősen hasonlatosnak tűnik a helyzet :(
a probléma első jelentkezése után még mennyit használtad a kocsit? Meddig bírta? Hogy használtad?
Nekem 1200 kilométert kell majd hazáig letolnom vele... rövidebb úton nem mehetek, mert a koszóvóiaik, albánok, bosnyákok, satöbbi cukorfalatok pont most kell, hogy faxkodjanak egymással.
---
ykcky:
Marklar, gyorsposta, marklar.
bár a te nyeelveden:
Márklár, márklárd a márklárral, a márklárt márklárba, ha márklár a márklár :D
---
ykcky:
Aszongya az UPS, 10-25ezer között idehozza házhoz, persze meglérek valakit, aki feladja, mondjuk a cégtársamat, mégse a te zsebedbe turkáljak könyékig, amennyiben erre lenne szükség.
---
Cika78:
Hali! Nem sokáig tudtam használni.Mert teljesen használhatatlan lett! Ki kellett cserélni az alkatrészeket! Az volt a szerencsém,hogy helyben állt meg,nem sokat kellett hazáig jönnöm vele.
---
ykcky:
Akkor nagyon remélem nem pont ugyanez a problémám :(
2
539
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Filmek
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth