Blog
- kaszni
- motor
- váltó
- minden egyéb sallang
Motor szétbontása.
Utolsó képen balról: Árpi - Tomi - Gabi (tesóm és 2 barátom)
A segítő brigád. :D




- kipuff
- kardán
- difi
- féltengelyek
Kiderült hogy Dedra Integrale hátsó differenciál van benne, ami nem torsen, hanem sima zárható. Ez persze fixen 'normál' állásba lett rögzítve.



Nyikorgott kicsit a hátsó futómű--> Lenkey és Társa újraszilentezték a szükséges anyagot a farban, 1 nap alatt, korrekt áron, remélem tartós eredménnyel.
A kuplungpedál nehézkesen mozgott, nyikorgott benyomásra- orvosolva lett.
Kértem, hogy állítsanak utána a kéziféknek, kiderült, hogy nem igen akad hátsó fékbetétem, szóval kapott egy új garnitúrát.
Zöldkártyán is volt, meg apróságokat csináltak még rajta a szervízben.
Kicseréltem a gyári indexbúrákat, fehérre, nagyon jó, kellett már rá. Kicsit állítgattam a sárvédőkön is, ha már arra jártam.
Kitisztítottam a bőrt, meg le is ápoltam, hát nagyon koszos volt, szerintem a m3ss-nél töltött 2 év alatt ez elfelejtődött:)) A gyári padlókárpitok nagyon szépek melleleg. Belső tisztítás, ápolás mindenre kiterjedt, na jó, az ablakok közül csak a szélvédőre:P
Azt a fabetétet is kiszedem vmikor, csak jussak oda.
Már vagy 2 éve álltak a garázsban.
Valami nagyon kopogott, nyüsszögött a futóművön. Minden cserélve lett...de tényleg minden. Még a lengéscsilapítók is.
Ez az egy alkatrész volt, ami még felelőssé tehető volt a fura hangok miatt, és mert úgyis a garázsban állt, hát megpróbáltuk.
Igaz, a kivett lengéscsillapítókon nem nagyon látszott a hiba, de végre megszűnt a kopogó, nyüsszögő hang.
Megérte!
Első-alsó lengőkarok (2 évvel ezelőtti ár): 49.600
András bácsitól vettem át a valódi bőrből készült, bézs cérnával varrt váltó, és kézifék szoknyát. Gyorsan a helyére is varázsolta nekem...
Sokkal-sokkal szebb, mint az a műbőr valami, ami gyári állapotban van rajtuk.
Gyertyacsere.
Bosch gyertyák voltak bent...kényszermegoldásként.
Ezek lettek cserélve a gyári NGK-ra...
NGK gyertyaszett: 34.000
Tegnap délután Jafar cartársunk jóvoltából,részt vehettünk egy nagyon jó kis minitalin.Az Őrség egy nagyon szép részén,Bajánsenye mellett gyűltünk össze egy szalonnasütővel,esőházzal ellátott gyönyörű erdei tisztáson:)))!
Volt minden földi jó:szabad tűzön sült husi,krumpli,hideg sör,stb!
S,talán a délután fénypontja a parázson sült kürtős kalács!
Jókat beszélgettünk,fotóztunk,megcsodáltuk egymás gépeit.
Nagyon gyorsan elszaladt az idő,már erősen alkonyodott,mikor elindultunk hazafele.

