Blog
Holnap után lesz 4. hónapja nálam az autó, de vezérlés még nem volt cserélve. Előző gazdi szerint 20k km-es, jobban ránézve lehet, hogy igaz is, de viszont valamelyik görgő csapágya már szép halkan, de szól. Vezérlésmódosító pedig néha-néha dízellé varázsolja a benzinesemet indításkor (az a jellegzetes meghalni készülő vez.mód hang :) ).
Amúgy is cseréltem volna, az a biztos, de így sűrgetővé vált, az alkatrészeket meg is rendeltem Erhardtól (szíj, görgők, vízpumpa, vezmód). Azt, hogy melyikből mit küld rábíztam, egyik márkához sem ragaszkodom, szart meg úgyse küld :)
Az új szelepfedél tömítés ott pislog a csomagtartóban, 8 db új Champion gyertya társaságában amik a vezérléssel együtt kerülnek cserére, majd amelyik nap ráérek.
Azt hittem, hogy nincs gáz a rendszerben, mert nem akart elindulni a klímám. Kihívtam egy mobil klímatöltős fickót és asszongya, hogy van gáz a rendszerben, mert a nyomás megvan. De akkor miért nem indul? Konkrétan a kompresszor mágnese nem húzott be. Megcsináltam az ezzel kapcsolatos tesztet is, de így sem húzott be a kompresszor mágnese. Kezdtem elkeseredni, hogy a kompresszor lesz a ludas - az viszont zsebbenyúlós mutatvány -, de a klímás méregetett egy kicsit multiméterrel és azt mondta, hogy a reléig van áram és kattog is a relé. Ennyit tudtunk kiokoskodni a parkolóban, aztán megadta egy villanyász telefonszámát, aki állítólag nagyon nagy koponya. El is mentem hozzá a XVI. kerületbe és 5 perc alatt meglett a bibi. Az alacsony nyomású kör nyomásszabályzója halt meg. Természetesen Marklar-Land-ben találtam is ilyen nyomásszabályzót és most már újra jön a hideg. ;-)))




Ma Erhard jóvoltából kapott pár dolgot az autó:
-Castrol Edge 5w-40 (C3)
-Ufi olajszűrő
-Ufi üa szűrő
-szenes pollenszűrő
-levegőszűrő
km állás: 138510
Mikor megvettem az Arkangyalt furcsán mozgott a hátsó üléslap. Többször - rendszerint takarításokkor - próbálgattam a helyére pattintani, de nem sikerült. Mígnem rájöttem, hogy mi a gond. A bal oldalon a bepattanó fül el volt törve, a jobb oldalon pedig hiányzott is.
Most pótolva lett.
Sajnos, ha valamiért ki kell venni az ülést, akkor ez újra eltörik - egyszerhasználatos.





MOL EVO NEO
60,380 L
előző tankolástól futott km: 793 km
átlagfogyasztás: 7,61 l/100 km
költség: 27 527 015 Ft
pontjóváírás: 1 000 (348 pont)
kedvezményes költség: 28 527 Ft
MOL EVO NEO
59,83 L
előző tankolástól futott km: 764
átlagfogyasztás: 7,83 l/100 km
költség: 29 015 Ft
pontjóváírás: 1 000 (1 133 pont)
kedvezményes költség: 28 015 Ft
Mobil 1 Super 2000 10W-40 olajcsere
Igen, végre június 20-án sikeres vizsgát tettünk, majd a regisztrációs adó,biztosítás, után irány a tokmányiroda ahol megkapta az új MAGYAR forgalmi engedélyét
Egyedi forgalombahelyezéd 22 800-
Műszaki vizsga:16 500-
Regadó: 177 000-
Regado VPID szám ügyintézés: 6300-
Biztosítás egész évre:24 000-
Tokmányiroda:
1Rsz.:8500-
2mátricá:585-
3valami:12 000-
4Vagyonszerzési illeték:60 500-
A múlt héten kapott alig használt Pirelli P7eseket meg Bridgestone gumikat.
0
566
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Találkozások
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Oldtimer, youngtimer
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10