Blog
2014.januárjától az autó az Osztrák utakat hasítja. Kinti munkám miatt egyre több utat teszek meg vele és sok pályázáson veszünk részt együtt. Szerencsére a szerelőnk szerint is nagyon egyben van a kocsi,ígí azóta nem is kellett rajta semmit sem javítani,cserélni. A kezdetleges rövid távú utak megtétele után most annál is inkább elégedett vagyok,mert komoly gondnak semmi jele, és nem is várom hogy legyen hiszen mindent megkap:-)) km állás: 50.756 Fogyasztása pályán 6,8-7 liter az itteni üzemanyagnak köszönhetően városban 7,8-8 literes fogyasztást produkál!! ( ha nem tolom neki) :-))
Na végre nyáriasodtunk, 4 új 195/60R15-ös hankook kinergy eco k425.
km: 68000
Kb. 2 hét telt el a polírozás óta. Szerettem volna, ha az eredmény igazán tartós, így másnap meg is rendeltem az eBay-ről az átlátszó lámpafóliát. Tegnap (17. 06. 2014.) meg is érkezett. Miután ma végeztem munkában, első dolgom volt, hogy szóltam Lacci33 cartársnak, és közös erővel újra políroztuk, majd fóliáztuk a lámpákat. Első ilyen próbálkozásom volt, azelőtt nem igazán fóliáztam, így nem is lett 100%-os a végeredmény. Tény, hogy láttam már rosszabbat is, csak pár buborék maradt, amit majd kiszúrok. Remélem tartós lesz, és ezt letudtam.












Elmentünk rokonlátogatóba pár napra a hegyekbe. Párom nagynénjének Bükkszéken van nyaralójuk, éppen lent voltak, és meglátogattuk őket. Természetesen a 24-esen mentünk, mert kíváncsi voltam hogy a futómű meg a hűtés hogy bírja a hegyi szakaszt, nehogy Horvátországban derüljön ki hogy jobb lett volna hűtőt cserélni. Erőltetett tempó volt (sok vigyorral), de simán bírta. Átmentünk a fürdőbe is amit kibővítettek csúszdákkal, több külső medencével. A Salvus víz nem viccel, a jobb könyököm hetek óta dagadt és fáj, de egy nap lubickolás után lement a púp, és sokkal jobb lett.
Másnap megnéztük a siroki várat, meg a környező sziklákat. Jó túra volt, ajánlom mindenkinek.









Érdektelenül és eseménytelenül töltjük napjainkat egy ideje. Ő nem sokat panaszkodik, én pedig nem vallatom.
Elvittem egy kis vérfrissítésre (olajak, szűrők), és közben az alábbi dolgokkal leptem még meg:
- hátsó fékbetétek 9.800.-
- bal hátsó kerékcsapágy 19.000.-
Szép nyarat mindenkinek! ;)
Mivel nem tudjuk mikor voltak cserélve a szűrők és a vezérlés így ezeket sorban kicserélem, már meg is jött a csomag:)
Légszűrő ,hosszbordás szíj (Bosch) , vezérlés szett (Dayco), vízpumpa (Graf) , pollenszűrő , olajszűrő (Mahle) ,olajcsere Selenia Wr5W-40.

A GULF Oil az egyike azoknak a legelső amerikai olajtársaságoknak, melyek
a Standard Oil feldarabolásából jöttek létre.
Ezek voltak: a Shell, az Esso, a Texaco, a Mobil, a Chevron, a BP és a Gulf, akik „A Hét Nővér”-ként kerültek be a történelembe.
A Gulf Oil-t 1901-ben alapították, amikor olajat találtak a texasi Spindletop-ban. A Gulf már kezdettől fogva bevezette a márkázott termékértékesítést azáltal, hogy
az értékesítésre kerülő benzint tároló tartályokat és az olajszivattyúkat jellegzetes Orange Disc (narancssárga korong) logóval jelölték.
Létrejötte óta, a Gulf narancssárga korongja ikonikus jelképpé vált, mely biztosítja az emberek számára a márka összetéveszthetetlen felismerését világszerte.
A Gulf Oil egyenletesen növekedett a két világháború közötti időszakban, amikor
a társaság legfőbb ismérve a vertikálisan felépített üzleti tevékenysége volt.
A Gulf erős olajtársaság volt olyan tevékenységekkel, mint a kutatás, kitermelés, szállítás, finomítás és marketing. Tevékenysége kiterjedt számos más iparágra is, mint például: a petrolkémia és az autóipari alkatrészgyártás.
A Gulf működését mindig is jellemezte a kereskedelmi és műszaki újítások bevezetésének igénye. A Gulf egyik kezdeti ötlete volt az első „drive-in” szervizállomás bevezetése 1911-ben, mely lehetővé tette a nagy távolságok miatti út közbeni olajcseréket, ahol az autósok ingyenes autós térképeket is kaptak.
A kitermelés területén a Gulf bevezette a vízi fúrásokat és beindította a katalitikus krakkoló finomítókat. Az ilyen innovatív gondolkodás nélkülözhetetlen és továbbra is megmaradt a Gulf Oil növekedésének alappilléreként.
Ma a Gulf Oil International (GOI) a Hinduja Group – egy indiai magáncég - részeként egy „vibráló” olajtársaság és marketingcég, mely 70-nél több országban tevékenykedik.
Az Gulf Oil az Egyesült Államokban a Cumberland Farms Inc. tulajdonában van, melynek a Gulf márka használatára vonatkozóan licenc megállapodásai vannak számos független disztribútorral az olajtermékek értékesítéséhez.
A Gulf Oil International (GOI) fejlesztéseinél a világ vezető technológusait alkalmazza. A társaság elkötelezett a legkiválóbb minőségű kenőanyagok gyártására és forgalmazására a világ számos országban. A Gulf beruházási prioritásai az élvonalbeli kutatások köré épülnek. A Gulf folyamatosan részt vesz a globális motorsport versenysorozatokban, (hosszú távú autóversenyek: pl. Le Mans) melyek során a Gulf termékek maximális tesztelésre kerülnek.
A versenysportban folytatott fejlesztések ahhoz vezettek, hogy a kenőanyagok különböző működési körülmények között is megfelelnek a fejlett teljesítmény elvárásoknak. A termékek rendelkeznek a világ vezető autóipari gyártóinak eredeti (OEM) jóváhagyásával és hozzájárulásával.
Az ellátás és a logisztikai háttér biztosítása érdekében a Gulfnak a fő piacokon vannak üzemei, depói és raktárai, hogy a vásárlók gyors kiszolgálását biztosítani tudja.
A Gulf Oil International (GOI) arra törekszik, hogy - a Gulf örökségével megegyezően - vásárlóorientált, innovatív és előrelátó cég legyen. A GOI elképzelései nyilvánvalóak az olyan egyedi programokban, mint például a Gulf Express szervízhálózat kialakítása a Közel-Keleten, és a modern technológiájú keverőüzemek fejlesztése Indiában és Kínában.
A Gulf Oil International elkötelezett a növekedés stratégiája mellett, és arra törekszik, hogy folytassa a márka fejlesztését a vásárlók következő generációjának igényeihez igazodva. Eközben a Gulf nem felejtette el a kezdetekben vizionált alaptörvényeket, mely szerint kiváló minőségű szolgáltatást és innovatív termékeket kell biztosítania vásárlói számára.
A Gulf folytatja azon törekvését, hogy a múltbéli örökségét ötvözze a jelenlegi modern technológiai lehetőségeivel, a márka további dinamikus erősítése érdekében.




1
996
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Motorsport
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Gumi, felni, futómű
- Alfa reklám
- Találkozások
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki