Blog
Sajnos a hátsó hengersoron a középső hengerben a trafó csak 15kV-os gyujtófeszültésget produkált, ezért új trafót kellett vennem. Néztem a bontott cuccokat, de nem volt hozzá bizalmam ezért inkább vettem újat, ami biztosan jó.
A képeken a kiszedett alkatrész látható.



Hátul már erősen cserére érettek a fékek, elől pedig még bírták volna, de folyamatosan búgtak, vállasodtak, így inkább kikukáztam, és rendeltem szép finom új féktárcsákat előre, hátulra, betétekkel. Természetesen, ha már olasz, akkor Brembo Max Sport :) Csinos, lesz, holnap fel is kerülnek.
A legjobb, hogy ezzel a pakkal (Brembo Max Sport tárcsa előre-hátra + Textar betétek) anyagilag kb ott vagyok, mintha gyári szettet vettem volna csak előre.

A tavalyi tali sikerén felbuzdulva ismét részt vettünk a mátrai találkozón.
Reggel gyülekeztünk a Pólus parkolójában, majd nyugodt autózással elértünk a Mátra aljába, ahonnan George vezetésével szedtük a lábunkat felfelé :) Hamar meg is érkeztünk a szállásra ami szép. Erről ennyit :D
Amint indultunk volna az ebédre, soha sem látott nagyságú eső zúdult ránk. Voltak bátrabb versenyzők akik testük szárazságát kockáztatva elindultak. Mi vártunk egy kicsit, majd 1 esernyővel váltásban beültünk a kocsiba és 40el átmentünk Mátraszentistvánra ebédelni. A kaja nem volt annyira jó, erről ennyit :D
A délutáni PaintBall programot elmosta az eső, helyette pihi, bográcsolás és a felejthetetlen (egyesek számára képszakadásos) buli vette kezdetét.
A vasárnap délelöttre átrakott PaintBall elmaradt az előző éjszaka történései miatt. Helyette meglátogattuk az Oxigén Adrenalin Parkot ahol a bobozással emeltük az adrenalinszintünket.
Kis csapatom nagyon jól érezte magát ezen a találkozón, ha lesz jövőre mi biztosan ott leszünk!!
Képek: Gergő, Reni




Megvettem az évi rendes klíma fertőtlenítéshez a cuccot.
A bevetést még elhalasztottam, mert mintha gyengülne a hűtés, lehet, úgyis szerelni kell nemsokára... :(
A fertőtlenítő cuccot akcióban kaptam, ez valamit javít a kedvemen.
Végleges rendszám: végre úton van K - PF 777
2009.03.17-én vásároltam meg a kicsikét 880000-ért, 11 évesen, 114500 km-el, azóta együtt élünk:) A kezdet elég furcsára sikerült mint általában mindenkinél, ahogy eddig olvastam. Haza hoztam Kaposvárról, útközben is elég furcsán viselkedett, nehezen vette be a sebességeket stb... Aztán jött a próba út, Pécs és Szentlőrinc között azt vesszük észre, hogy nem akarja bevenni az 5.et, próbálgatjuk , egyszer csak bemegy, kis idő múlva a benzinkutas elágnál fordulnék be, és a kuplung megszűnt létezni full beesett. Szerencsére sikerült találni ismerőst aki hazavontat 11 órakor, másnap szerviz, kiderült h folyik belőle a váltóolaj, 3 hetet volt a balfasz szerelőnél mire sikerült rájönnie, hogy a hidraulikus kinyomócsapágyat kell cserélni (amit nekem kellett megrendelni, mert hogy ő nem talál utánagyártottat az országban, csak gyárit.. érdekes nekem 5 perc alatt sikerült).. 3 hét után végre enyém lett az autó, 120000-es szerviz után.
Végre elérkezett ez a nap is. Több mint 60 nap várakozás után átvettem az autót. A felvezetés elég intenzív volt, teszteltem a 159-est három különböző motorral (2,4, 1,9 és 1,8 Tbi), aztán kimentünk Baloccoba, ahol ültem a 8C-ben! :) Aztán hazajöttünk és másnap átvehettem az autómat.
Rövid papírmunka és sok tízezres átadása után átmentünk az átadóterembe, ahol egy vörös lepellel letakarva várt a GT-m. Beülve igazi újautó illat fogadott, és egy ismerős környezet, amit ugyan az előző GT-ben már megszoktam, de itt azért sokminden változott. Más a bőr tapintása, más színűek a középkonzol műanyagai, másfajta a műszeregység, és még sorolhatnám.
A hétvégén belekerült majdnem 400 kilométer, próbálom óvatosan, 3000 fölé nem pörgetve bejáratni. Nehéz lesz megállni, de az első 1000-1500 km-t így szeretném megtenni :)
Az első szabadtéri fotókért köszönet Teddynek! :)
Költségek: forgalmi engedély és törzskönyv, rendszám illeték, hatósági matrica a rendszámra, vagyonszerzési illeték, zöldkártya adatlap, okmányiroda ügyintézési díj, regisztrációs adó ügyintézési díj, műszaki viszga és környezetvédelmi zöldkártya díja, új hologramos matrica a rendszámhoz, átadásra felkészítés, dewaxálás, kreszcsomag, csomagtérhálók, beszerelés.




Már készülget a hifi. Igaz lassan de halad.
Bekerült az autóba egy Z4100 erősítő, egy pár 30-as mély a kalaptartó helyére, egy 30-as sal beast láda a csomagtartóba, egy kondi, csipogók a A oszlopra, és közepek a műszerfalba, és buksi kollégát követve egy pár kárpithangszóró az ajtóba. Utóbbi igényelt egy kis vagdosást , de megérte.







Végre leműtöttem!
Alapjában véve tényleg egy kétoldalú ragasztó tartotta, de azért a két, belülről látott kis valami sem csak ragasztó volt, hanem egy-egy műanyag pöcök...
...melyek bölcsen inkább elváltak a táblácskától (elvágtam őket?), minthogy maga a felirat törjön el...
Sajnos a tábla tovább nem nagyon bontható, pedig látszólag két részből áll, de valószínűleg az alapkeretből (amit fel kellene újítani) törés nélkül nem fog kijönni a feliratos rész...
Korábban ilyen eszembe se jutott volna, de azt hiszem mégis utánanézek, hogy rendelhető-e? ;-)
Száma: 605 05 194 , a rögzítőpöcs: 605 05 195
Akkor már a "keresztelőre" is készülhetünk:
"Boxer": 605 68 466 "Wagon" : 605 05 197 ;-)