Blog
Ez kimaradt még. Nem most lett berakva. :-)
Anno a király Kenwood kazettás fejet (amiben már csak a rádió működött) kicseréltük egy eladni készülő Honda Pioneer fejegységére. 5ezerért ment el a enyém. :-P Én még ennyit se adtam volna érte. :-)
dehp7700mp
Majd a képet teszek fel, hogy milyen a kocsiba. Az erősítő, láda az nincs még benne. Azt majd későbbi blogban.
2008.02.26-án végre volt rá időm és energiám, hogy végre orvosoljam a termosztát csere programot. Kb 20 perc alatt régi ki, új be. Marha jó érzés melegben utazni! :))) A régi fel van akadva, tehát hiába is vártam volna a kellemes meleget.
Ma vettem a fáradtságot és nekiálltam a fényszórók ujjávarázsolásának.
Folyamat:
1.: 1000-es körüli papírral csiszolás, míg azt nem látod hogy minden eltűnt. (nekem kb. fél óra volt)
2.: 2000 papírral csiszolás. Egy jó 10 percig. Ez csak lefinomítja a felületet.
3.: 3M polírpasztával, és szőrmés polírkoronggal felpolírozás. Míg teljesen szép nem lesz.
4.: Tisztára töröljük.
Fontos még: Mindenképp vízzel csiszoljunk mert akkor nem kell papírt cserélni percenként. A másik hogy mindenképp lámpára való pasztát vegyünk, és géépel polírozzunk mert akkor lesz az igazi.
Én munkatársamtól kaptam a pasztát de amúgy 800 forint 1 deci. Az bőven elég.
A korong kb. 300-500 forint. Változó. Ebből érdemes jó minőségűt venni mert az olcsóbb hamar elhasználódik.
Nekem tetszik az eredmény.
Bocs aképek minőségéért, de már sötétedett, vakuval meg nagyon visszaverte a fényt. De szerintem azért látható az eredmény.
Szerintem megéri megcsinálni!!
Pici pénzért /szinte ingyen ;) / Zé-től sikerűlt beújítani 2 db első gátlót egy 2.0 V6 TB-ós 166-ból.
Kicsit keményebb rugózású és keményebb gátlok vannak most benne az eredeti Ts-éhez képest. Élvezetesebb az autókázás ,és érezhetően jobban fogja az utat... :P
végeztem az ajtokkal egyenlöre,a hátso ablakemelökkel volt egy kis szivás amugy könnyen ment : )
persze a festék azért leugrott egy-két helyen,de nem vészes : (
ja meg az ajtok cafognak a jo kis WD-40-töl : )))
Felkerültek a kocsihoz kapott 195/60R15-ös Nokian nyárigumik. Sajnos a terezett /55-ös Pirelli P7 papucsokra egyelőre nincs keret, úgyhogy most kb 3%-kal kevesebbet mutat a kilométerórám, mint kéne. Azt hiszem ennyi belefér :-)
Tiby+Krisz duónak hála csinosításra kerül a csupakavics lökhárító. A hátsó lökös fényezése is aktuális, mert szegény kicsit le lett tolatva
Végeredmény csütörtökön...:)
szétmálott a vízhűtőm,én még ilyet nem láttam!ezért sajna cserélnem kellett,valeo típusra esett a választásom!
Egyre hangosodó kopogás jeleztea problémát, de még a szakértő fülek is azt mondták, hogy valszeg csak az első hardy ment ki a kardánban. Aztán kiderült, hogy a kardán rendben van, viszont a lendkerék gyakorlatilag lötyögött... Motor ki, lendkerék le, motor alja lebont, és kiderült, hogy a főtengely eltört. Nem egy gyakori hiba jelenség. Mindenesetre itt már nem látom az összefüggést a vezetési stílusom és a hiba között... El lesz küldve a törött tengely bevizsgálásra. Mostmár nagyon kíváncsi vagyok. Remélem kiderül, miért tört el. Mindenesetre a törésnél van egy zárvány, amiből a törés kialakult. Valószínű, hogy anyaghiba (?). Mindenesetre vásároltam egy másik főtengelyt, ami remélem jó lesz. Kell hozzá a csapágysor a szimeringek, és friss olaj... Nem lesz olcsó...