Blog

>> SzervizMagicman // Alfa 166 2.4 Jtd 20v // 2011-04-19

Meglett a szűk keresztmetszet.A 20v motor karakterisztikája és ereje értelemszerűen köszönő viszonyban sincs a 10v-vel.Ennek eredményeként, a várakozásoknak megfelelően gyenge lett a kuplung.Nem vészes,csak nem szabad a menetpedált a felénél jobban ösztökélni,mert azonnal csúszik a kuplung.Hatodikban is simán elcsavarja,holott egy olyan cuccról van szó,ami a gyárinál erősebb 10v-nél hibátlanul működött.A megoldás a fejlesztés.Folyamatban is van,majd a végén referálok róla.Addig tojáshéjon hajózás van,amit viszonylag nehéz viselni.A váltó szerencsére még a jófajta ZF,amiatt nem kell aggódni.Valószínűleg a féltengelyek is bírják majd,persze nyugtával dícsérd a napot.

 

vasárnap délelőtt eszünkbe jutott hogy jó lenn kicsit változtatni de vajon min?
így hát körbe néztük az autót és találtunk valamit amin lehetne kicsit változtatni hogy szebb legyen! :)
babám hozta is a körömlakkot és nekiálltunk!
meg én feltettem a szombaton vásárolt kígyókat a kocsira nagyon tetszik amit műveltünk!

 
>> SzervizJorjie // Alfa 146 2.0 TD // 2011-04-18

Mai napon porlasztócsúcs csere történt. A garázsban lévő motorból kivettük a csúcsokat, mivel azok jobb állapotban vannak, mint ami benne volt. Nem újak, de egy darabig még elketyegnek. Hatalmas köszönet Furious33 kollégának és a bátyjának Gábornak a segítségért!

 

Ma felkerült az AlfaCity reklámmatrica. Kicsit vágni kellett rajta, mert nagy. Az ablakra pedig nem akartam idén sem feltenni, így maradt a jól bevált hely. Természetesen a ferdesége is megmaradt, ami szándékos.

>> Eseményimi156 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16v Distinctive // 2011-04-19

Az elmúlt hétvége ismét mozgalmasan tellt az autózás és az Alfa Romeo jegyében.
Szombat reggel három autóval indultunk Szombathelyről az egomi talira.Kis késéssel értünk Győrbe,de még megvárt minket a nyugati csapat nagyobb része.Onnan már együtt gurultunk kellemes tempóban Esztergomig,vagy tizenegynéhány szép Alfával.
A találkozó alapvetően tényleg nagyon jó és családias hangulatban tellt.Sikerült beszélgetni több cartárssal is,akiket eddíg személyesen nem ismertem.Amellett-persze-a jól ismert nyugati barátokkal is össze tudtunk futni.
Aztán egy kellemes séta a bazilika környékén,majd Bp fele vettük az irányt,a Tinnye melletti Üvegtigris büfé érintésével:-)).
Csak vasárnap indultunk hazafele,de még előtte megnéztük az OT expót a Vasúttörténeti Parkban.Mondhatom,csoda gépeket lehetett látni.Nagy élmény volt.
Még egy kellemes séta erejéig megálltunk Balatonfüreden,majd az esti órákban érkeztünk haza.
Soha rosszabb hétvégét:-)).

 
>> SzervizJampi // Alfa 156 1.6 TS // 2011-04-19

Kigyulladt megint a légzsák kontroll lámpa. Most már kontaktspray-vel felszerelkezve húztam szét az ülés alatti csatlakozót, de sajnos nem itt volt a hiba. Kicseréltem a kiégett csomagtér-világítás izzóját, és bejelentkeztem az autóvillamossági szerelőhöz. Nála kiderült, hogy az anyósülés oldalán lévő légzsák hatástalanítója volt kontakthibás. A szerelő széthúzta, befújta, összedugta és minden OK. A hibakódot kitörölte.
Aztán még annyit tettem, hogy az alváz felőli lemezes zörgés okát felkutattam. A bal hátsó féktárcsa belső oldalán lévő lemezt egy kellett egy hangyányit beljebb hajtani. Zörgés megszüntetve.
Még annyi, hogy a felső lengőkar csere óta a kormány végállások közelében gumis nyekergés hallatszott, a szerelő kiderítette a bűnös gumi alkatrész hollétét, és jól megkente. Most csendes és kellemes a gép. Tiszta patent. De egy kicsit úgy vagyok vele, hogy biztos lesz nemsokára valami apróság. Bár egyes OFF-os márkatulajjal beszélve, ez még mindig kevés amit ráköltök. Való igaz, amit mondanak róla, igényli a gondoskodást.

Szóval a részletes információk a nyílt nappal kapcsolatban:

Tisztelt Hölgyem / Uram!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az idei év elsõ Autós Nyílt napja 2011. április 25-én, Húsvét hétfõn kerül megrendezésre a Hungaroringen.

Regisztráció: április 25-én reggel 8 órától a 40-43. boxban (elõzetes, e-mailes regisztrációra nincs szükség)

Az idei évtõl 5 és 10 menetes bérletek vásárlására nyílik lehetõség, melyek árai az alábbiak szerint alakulnak:
• 5 menetes bérlet 13.000 HUF
• 10 menetes bérlet 24.000 HUF
Mellékelve küldjük az esemény idõtervét, mely a résztvevõk számának függvényében még változhat.

A versenypálya használatának elõfeltétele minden esetben legalább egy éves, érvényes jogosítvány, megfelelõ gépkocsivezetõi tapasztalat, továbbá a vezetõ nevére kiállított forgalmi engedély.
Amennyiben a gépkocsi vezetõje és a forgalmi engedélyben szereplõ tulajdonos nem egyezik, ú gy a tulajdonos írásos - két tanú által hitelesített - meghatalmazása szükséges. A résztvevõk vezetõ alkalmasságukról és felelõsségükrõl, írásban kötelesek nyilatkozni.

A szervezõk a résztvevõket akkreditáláskor az autó teljesítményétõl függõen az alábbiak szerint, csoportokba osztják:
• lassú kategória: 150 LE alatt (110 kW)
• gyors kategória: 150 LE felett (110 kW) és sport
A nyílt napon nem vehetnek részt MNASZ gépkönyvvel rendelkezõ, illetve épített versenyautók!

Ha bármi egyéb kérdés merülne fel, szívesen állunk rendelkezésre.

Tisztelettel:

Hungaroring Sport Zrt.

 
>> SzervizRicoe156 // Alfa 146 1.6 TS 16V // 2011-04-19

Cserélve lett a jobbos lengőkar.Most egy drágább verzióval próbálkozom. (Ruville-21K)
Meg egy stabilizátor összekötő csere is szükségessé vált.
174925km

>> EseményRolcho // Alfa 156 1.6 TS // 2011-04-18

 
>> Tuning és extraSKrisz // Alfa 159 SW TI 2.0 JTDm 170 Bhp // 2011-04-18

Hosszas gondolkodás (igen, még ilyen höjje apróságokon is hosszasan tud elmélkedni az ember, ha úgy hozza a sors :))) felkerültek az Alfa Amore matricák a vasra. Sem a matricák helye, de még a létjogosultsága sem volt 100% -os. A végeredmény végülis meggyőzött, így maradnak a vason. Tetszik :))) Ennek örömére tartottam egy kis spontán fotózást is, bár sok változás nincs (nem is tervezek :)) de még mindig dögös a kicsike, így kellenek a képek, nem is kérdéses :))