Blog
Ma volt egy szabad délutánom!Így hát neki estem a vasnak!Kicseréltem a gyertyákat,tömitéseket,szürőket!A hátulja egy kicsit tovább tartott a kelleténél!El kellett mennem új csavarokat venni a féltengelyhez!Ha már csinálom,akkor nem szarral guritok!De sajnos két csavarbolt se tudott rajtam segiteni!Ettől eltekintve összeraktam mindent a hátulján!Holnap folyt köv!
Ma megejtettem az AC pumpa cseréjét, nem volt probléma, előtét szűrőt amit adtak annak nem sok köze volt a gyáriéhoz, így az maradt a régi.
Cseréltem még a jobb külső kormányösszekötő gömbfejet is, ebből úgy fest elég gyalázatos minőségűt sikerült vennem, remélem nem mostanában kell hozzányúlni, az állító részén a menet eléggé passzos volt...
Jó magyar utak hozták a formájukat. Ropogásszerű hang jött a bal elejéről, kiderült, hogy a felső lengőkar a hibás, de az alsó is kotyogott ezért az is cserélve lett, s lőn csend van.
Egy hete hoztam el az autót Csöritől, de csak most van időm írni pár sort. Az immo probléma lett javítva, valamint a váltórudazatban lévő bowden lett kicserélve. Emiatt már sokat káromkodtam, mivel szorult és elég nehézkes volt a sebességváltás. Most újra kellett tanulnom mindent, mivel össze sem lehet hasonlítani a jelenlegi állapotot a korábbival. =) Ezenkívül lecseréltem az olajat is most hétvégén...
A következő befektetés a vezérléscsere lesz, mivel 58eKm-t mentem már az előző óta.
Hétvégén leugrottunk hármasban a Balatonra, és mikor megérkeztünk, az óra már 139007 km-t mutatott.:)
azaz hamarosan jön az igazi káforduló:))
A pollenszűrőt 2009.07.28.-á cseréltem. Szép lett. :-)
Hátsó kerekeimen állítani kell egy pár mm-t. :-O
154.660 km
A szemebjövő autó alól pont úgy és olyan erővel pattant ránk egy kavics, hogy szép mély gödröt hagyott a szélvédő balé alsó sarkában, és sajnos el is repedt legalább 20 centi hosszúságban.
Ki kell cserélni. Ez már a második csere lesz, mert ugyebár GEORGE-tól repedten vettem, és annak helyére annak idején betettünk egy olasz bontottat. Most újat fogok beletenni, de legalábbis új félét, a színeset.
Azért nem örülök ennek a dolognak!
végre van új kormányom, így kilökhettem azt a csunya töröttet... MOMO Tuner helyett MOMO Devil lett, de bánja a fene, lényeg hogy van. mivel az autóm LPG-re is üzemel, és valami megcsesződött benne és ha gondol egyet robban, és ennek az új, k.b. másfél hónapos direktszűrőm itta meg a levét, ugyanis megégett... így hát kaptam egy K&N szürőt. és úgy gondoltuk a faterral, hogy ha már szétszedtük az autó belsejének a negyedét, miért ne bonthatnánk tovább, mert a sebességmérőm itt ott megugrált... szóval azt is megoldottuk...
képek:
Már korábban írtam kisebb bejegyzéseket, amiben az olaj elfogyásáról panaszkodtam.... cseréltünk hengerfej-pakolást, szelepfedél - tömítést és semmi használható eredmény,,,, ugye tavaly nyártól egy elég erős traktor hangja volt, aminek ma végre VÉÉÉGEEE!!!..... ami történt ma..... szimering csere, vezérműtengely csere.... mind a kettő, még nyöszörög valami az ékszíjnál, de erre később ránézünk.... még az a kérdés, hogy honnan jut olaj a hengerekbe.... szóval csendes, de kicsit füstös :( majd még fejlemények...