Blog
2016.04.12.
141.400km
Jobbra kanyarodáskor búgó, morajló hang jött a bal kerék felől. Eleinte a kopottabb téli gumira gyanakodtam, te a nyári szett felkerülése után is megmaradt, sőt erősödött a hang :(. Bal kerékcsapágy a ludas...
Csere megtörtént a fertődi Böröndi műhelyben. A kóros hang megszűnt! :)

Vátóbowden kicserélve. Nem akarjuk még egyszer cserélni. Rémálom volt.
A tervező mérnökhöz lenne pár keresetlen szavam.


1. Nem volt a mai egy sikeres nap...ne kérdezzétek, hogy hoztam össze...a parkolóval szemben garázs van, ahol egy pug206 állt kint. Mikor beszálltam, akkor láttam, meg mindig ott áll, de én neki mentem. Tolatóradar már csak akkor sípolt folyamatosan, amikor megtoltam. Pedig ilyenkor mindig egyenesen jövök ki a parkolóból...hát most eltekertem a kormányt. A vonószemet kaptam el. A francián semmi nem volt.
2. Elugrottam az új mélyládáért az 56ba, visszafelé a kocsi már nem akart menni. Dobta a szépet...ja még azt hozzá kell tennem, hogy nem fért be az 59 csomagtartójába...szóval még vakarom a fejem, hogyan kerül be a 156ba...



Mint mindig, az igazi szezonkezdetet az idén is a Balaton körüli kabriózással ünnepeltük meg.
Gyakorlatilag körbejártuk a tavat, mert a komp nem üzemelt. (Hatalmas hullámok voltak a Balcsin.) A 84-esen hajtottunk fel, és Szigligetnél le, így kb. 5 km maradt ki a teljes körből.
Az időjárás kegyes volt, végig sütött a nap. A szél meg ugye nem zavart, mert úgyis lobogott a haj.
Csodaszép nap volt, az 5000 fölé kipörgetett TS motor hangjának továbbra sincs párja...
Az OFF-os autók tulajait viszont továbbra sem értem. Ha valaki a vagonerplusszal, stifttel, stb. a faluban siet és végig előzi a sort, akkor a falun kívül miért megy 80-al?





Köszi GT :)
Kerékőrt is kaptak a TI felnik,nehogy véletlen...
A tervek szerint feketedik pár elem.A 2 oldalsó lamellával kezdtem.



Megvolt a vásárlás utáni kötelező nagyszervíz.
Olaj,olajszűrő
Váltóolaj frissítés 4 liter
Pollenszűrő
Pillangószelep off
Lökösfényezés
Bal,jobb alsó hátsó szilent csere
Bal féltengelycsillag csere
Köszi Csöri !


- életkor: kb. 6.700 nap (18 év 4 hónap)
- ebből a nálam töltött idő: 2.474 nap
- megtett út összesen: 179.639 km
- ebből a nálam megtett út: 46.452 km
- tankolt üzemanyag: 3.817,08 liter (vásárláskor tele volt)
- tankolt üzemanyag ára: 1.469.134 Ft
- átlagfogyasztás: 8,22 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 31,64 Ft/km
- vételár + magyar rendszám költsége 2009-ben: 1.958.147 Ft
- összes költség 2009-től: 2.649.023 Ft
- legalacsonyabb hely, ahol jártunk: 0 méter - Adria
- legmagasabb pont, ahol jártunk: 2.829 méter - Ötztal
- a szervizelésről készített fényképek száma. 6.067 db
Szilent kicserélve, küszöb a helyén és egy teljes polírt is kapott az autó! :)
A jó idő beköszöntével eljött minden nyári gumi nélküli autós rémálma, a gumivásárlás...
Az utóbbi évek használtgumi vásárlásai ráébresztettek, hogy az csakis rövidtávú megoldás lehet, így új gumi vásárlásra adtam a fejem. Hosszas böngészés, teszt olvasgatás és agyalás után a Kumho Ecsta Le Sport (225/45 R17) mellett döntöttem, mely jó megoldásnak tűnik, elfogadható áron.
Kiváncsi leszek, hogy a szezon végén milyen állapotot mutatnak majd. Most 379.000 van az órában, előzetes számításaim szerint ez legalább 10-12k-val hosszabb lesz őszre.
Ahogy megkaptam, fel is szereltettem... :)

Tegnap a futár meghozta a jófogásról rendelt, bontott ajtóhatárolót a bal első ajtóba! Beszereltem, tökéleseten működik! A régi ki volt kopva és kattogott.