Blog
Városon belül, de otthagyott, vontatni kellett.
A kuplung főhengertől jövő gumicső hasadt fel, ott eresztette el a fékfolyadékot, nem emelt ki a kuplung. Gyári 14E, ott rohadjon meg. Bontóban szerencsére volt 2-ért. Beépítve, légtelenítve. Sokkal határozottabb lett a kuplung, bár ez valószínűleg a folyadékfrissítésnek köszönhető.
Kapott még:
-balos váznyúlványon futó kábelkorbácshoz műanyag csatornát
-kereszttartóról hiányzó elemek (vonószem ellendarabja, hungarocell bélések)
Bejöttek a fagyok, így várható volt, hogy az akksi beadja az unalmast, mert a vásárláskor már mondta az előző tulaj, hogy lassan cserés lesz.
Délután 2. emelkedőn álltam meg éjszakára, ráadásul a belső világítás égve maradt így semmi szufla nem maradt benne....
Nagy nehezen feltoltuk egyenesbe és ment a telefonálgatás bikakábelért. Innen is pacsi a szegedi Alfásoknak, sokan jelentkeztek, hogy hoznak, de sikerült a közelből szerezni bikakábelt. Az ipse aki a német csodajárgányával elkezdte túrázgatni a motort, természetesen leégette a kábelét, így kivettük az akksit elvittük feltölteni egy ismerőshöz. Másnap elmentünk érte, beraktuk indult, hazamentünk vele 150km-re majd másnap ismét lemerült. Irány a bolt, új akksi, régit beszámították így spóroltam egy mátyást.
Új akksi 74ah
Eltelt 2hónap, az autó szuperál, ám gyanús foltok kerültek a kocsi alá, és egyik napról a másikra iszonyú nagy hang jött ki a futómű felől és a kormány iszonyúan remegett.... Másnap szerelő, szedjük szét nézzünk be ki alá le föl, ez így nem jó. Elején csak abba reménykedtem, hogy a szervolaj cső lyukadt ki, de sajnos kiderült, hogy kormányműnél szivárog a szervó olaj. Kormánymű felújítás..... mondtam, a szerelőnek, hogy akkor már nézzünk körül és cserélj ki mindent ami ott gázos.
Kormánymű felújítás
Kuplung munkahenger
Stab pálca szilentek+ gumiharang
Első lengéscsillapító gumiharang
Elérkezett a nagy nap, Kaposvárra tartott az utam, hogy megvegyem az álmomat! Papírok kitöltve, biztosítás megkötve, teletank és irány haza. Az autó alatt gewinde állítható futómű van, ekkor még igen alacsonyra állítva, hazafele volt is szikra, reménykedtem, hogy olajteknő kibírja hazáig.
Másnap alfás szerelőhöz gurultam, hogy nézzen alá, csináljuk meg a kötelező köröket. Vezérlés friss volt, olajcsere szűrőkkel együtt az autó elvileg patika.... Folyt köv.
238500km Kötelező szerviz
Olaj,olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyagszűrő,pollenszűrő
Saját munka :)
Megjött az új teleszkópom. Lefényképeztem ha esetleg valakinek majd szüksége lesz rá, bár rajta van a sajátunkon is a márka meg a szám is, de ezt én se tudtam addig amíg meg nem néztem :D Szóval ez a gyári teleszkóp ez a legjobb. Szerencsére a szerelőm is jó árakon kapja cuccokat és így én is.


Szelep kicserélve. Nem egy nagy feladat. de úgy látom ebben már egy bontott volt. OK festve rajta és nem egyezett a négy csavar feje...




Két új hátsó lengéscsillapítót vásároltam, mellé két toronyszilentet, valamint új csavarokat. A kipufogót javítottuk, ezért toldásként rezonátor cső és két tartó rész is cserélve volt. A teljes anyagköltségem 96.000 Ft + 20.000 Ft szerelési díj.
