Blog
170 paci és 125 kW CHIPTUNINGAL. a CHIP a computerbe van bekötve!
Az injektor javítás után lemostam a gép hátulját hogy a következő kocsimosáskor kiderüljön mennyivel kevesebb korom rakódott le. Erre most került sor, gyakorlatilag nem volt kormos a hátulja. Öröm és bódottá :)
szóval szóval vissza olvastam és jó pár hónapja azt írom már csak egy érzékelő kell és kész. Hát a folytószelep állás érzékelő már rég ki van cserélve. De az istenit sincs rendes gyújtás 3000 felett. Computer és légtömegmérő és folytó szelep állás érzékelő már cserélve lett. Az egyetlen elemet nem cseréltük még, aminek köze van a gyújtáshoz. De a héten a gyújtásmodult is egy új darabra cseréljük. Még kitartók.
Vezérlés komplett csere,csak ott csesztem el,h Dayco szíjjat vettem és csúszik a hosszbordás....:)
Vezérműszíj görgők feszítők cseréje.
A tetőkárpit és az ülések, ajtókárpitok tisztítása.
Az egész műszerfal ledes lett.Nagy munka volt de a kapcsolókat is ledesre csináltam!
Hát sajnos cserbenhagyott :(
Haza indultam a páromtól, az autópálya előtt pedig váltás közben recsegés-ropogás, kis égett szag. Az volt a szerencsém, hogy be tudtam kormányozni az autót a maradék lendülettel egy kis utcába, és nem a főúton kellett állnom vele.
Felső munkahenger és kuplungcsere lett belőle... A betét teljesen el volt kopva benne... drága holland elődöm agyon csúsztatta a kuplungot :S
Az a lényeg, hogy még a hazamenetel előtt kiderült a probléma, mert ha a német autópályán történt volna, azt nem oldom meg ilyen "egyszerűen".
Ez a mutatvány 680 euroba került (Hollandia).
0
610
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV