Blog

>> SzervizTtK // Alfa 156 SW 2.4 JTD // 2008-06-30

..legalábbis így hangzott. Először csak egy-egy koppanás, gondoltam érik valamelyik szilent, majd a legközelebbi szervíznél orvosoljuk. Aztán egy nap egyre többször és ami a legnyugtalanítóbb: a kerék forgásának ritmusában. Ennek fele sem tréfa: telefon a szervízbe, időpont, addig ne is nagyon járjak vele. De hazafelé annyira zajos lett, hogy meg kellett állnom megnézni nem akar-e kiesni a kerék. Ki akart.. Az összes kerékcsavar laza volt, volt amelyiken egy fél, de olyan is, amelyiken három fordulatot tudtam húzni. A zaj megszűnt. Pfű..
Viszont a szervízidőpont megvolt, úgyhogy a rég gyengélkedő termosztát újnak adta át a helyét. Most már rendesen felmelegszik a hűtővíz.

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-06-29

Egy alapos autómosás után (0629) felkerült helyére a rendszámtábla, melyet szerdán vettem át az okmányirodában (Bp. VIII.ker.). Nem lett szebb tőle az autó.. Sem jobb, sem gyorsabb. Inkább egy kötelező darab került fel az orrára. De nem rondítottam tovább sem fekete, és főleg nem króm utánzatú műanyag rendszámkerettel. Ha már muszály, próbáltam a legegyszerűbb módon feltenni, mindenféle csavarozás nélkül. A kétoldalú, szivacsos ragasztószalagra esett a választás. Meglepő módon nagyon jól tapad. Hát ilyen lett.. :

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2008-06-28

Mind a két kuplungmunkahenger ki lett cserélve!ez is surci jóvoltából:)!

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2008-06-28

sikeresen le lett cserélve az olaj,castrolra!surci jóvoltából!121000km!

>> Tuning és extraGTVili // Alfa 145 1.8 TS // 2008-06-28

Tegnap grande bandi jóvoltából végre bekerült egy pollenszűrő....ugyanis nem gyári a klíma,és ezáltal a pollenszűrő helye sem volt kiépítve.
A belső sem úszta meg...Otto küldött nekem egy pár fasza,krómkilincset...és ha már levettem az ajtókárpitot,megnéztem hogy mire számíthatok,majd ha belefogok a Hi-fi építésbe....

 
>> Tuning és extraSeriff // Alfa 145 1.6 Twin Spark // 2008-06-28

Bandi, vagy modernkori nevén Andrásbácsi szólt, hogy van fekete (nagyonsötétszürke?) kárpitja 145höz, mivel a Nero bőrömhöz a gyári sötétzöld kárpitok nem nagyon passzoltak, így most mééég tökéletesebb az összhang.

Andrásbácsi cserélte ki őket mind verejtékes munkával, én inkább nem rontottam el semmit- nem törtem le hangyákat, szöcskéket:))
Tatabányára az egyesen mentem le, sok Alfás integetett, villogott- öröm :)


Fáj a szívem az autóért, de kénytelen leszek eladni, mivel hirtelen jött fellángolás következtében beleszerettem egy GTVbe... Sose gondoltam, hogy egyszer eladom, illetve valahol a távoli mentális szegmensekben felmerült többször a dolog- nyilván nem tudok mellé venni másik autót:((

>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2008-06-27

A mai napon rászántam magam a levegőszűrő és a pollenszűrők kicserélésére.

 
>> Szervizcsongor_selespeed // Alfa 156 2.0 Ts Selespeed // 2008-06-27

Melegen nem indult a vas a gonosz kis fordulatszám jeladó miatt meg volt egy kis nem oda illő hang is a motortérben ezért a hosszbordásszíj feszítőgörgöje volt a felelős!(Autó-Szabó Lakihegy)

 
>> Tuning és extrakazsmandi // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2008-06-27

Végre sikerült feltenni a tetőcsomagtartót, szerintem jó lett - feldobja az autót! Ha már szétszedtem, kipucoltam a tetőkárpitot is - ráfért! :-D El kell mondjam, nem igazán barátságos az a sok műanyag patent (bolha), annak ellenére, hogy nagyonn óvatos voltam 4 db-ot így is sikerült széttörni..
20.000 HUF volt a tetősín ára ennyit bőven megért..

 
>> SzervizHalesz // Alfa GT 1,9 mJTD // 2008-06-26

Nincs annál dühítőbb, amikor a saját hülyesége miatt ejt az ember sérülést az autóján. Én egy kerkapuval jártam így, nekem jött... :) Ráadásul egyszer már beálltam és kiálltam azon a szűk kertkapun, amin másodszorra nem sikerült, pedig figyeltem, és tudtam hogy szűk.
De a kerékkel kilöktem a téglát, amivel ki volt támasztva, és azzal a lendülettel rá is húztam a kertkaput a bal első sárvédőre. Elég ideges voltam aznap este, ráadásul ez a balatoni GT talin volt, nem kissé szúrta el az estémet. (De a jégerek és a borok helyretették :)

A javítást végül a Large Autóra bíztam, cseréltettem a sárvédőt, és ha már úgyis fényezőhöz kellett vinni az autót, a hátsó lököst is lekapattam, azon is volt sajnos egy csúnyább karcolás (amit Esztergomban nem győztem matrica-csillagokkal eltakarni :).

Szóval ami az elmúlt három napban történt: három elem fényezése (az ajtóba is beleködöltek), szerelés, plusz kértem egy új első emblémát is, mert lejött róla a lakk.