Blog

>> EgyébGTVili // Alfa Spider / GTV GTV 2.0 TS // 2007-06-01

Aztán persze volt negatívum is...de ez nem a kocsi hibája volt.2005 Szeptemberében orrbatolattak.....elrepedt a gépháztető...szivárog a hűtő..(szerencsére már nem sokáig).
A biztosító kamura vette az egészet...bepereltem őket.Közel másfél éve pereskedem velük.

 
>> SzervizAndorka // Alfa 33 905A1 // 2007-06-01

Rücsispré, bitumenes alvázvédő, üregvédő spré.
Ma velük játszottam, hátsó kerékdob belseje, küszöbök lettek fújva-ecsetelve. A karom és a lábszáram pedig nem fog elrozsdásodni soha, annyi került a bőrömre...
Csomagtartónál pár helyre fújtam az üregvédővel, egész jópofa folyadék.
Ja, és befejeztem a vonóhorog festését is.

Péntek este volt.
Szokásos edzésemre siettem, éreztem, hogy ez más lesz, mint a többi.
Felültem a spinningbringára és csak járt az agyam, vajon miért nem gépeltem eddig egyetlen blog bejegyzést sem, pedig...
Írtam én már sok mindenről, sokfélét.

Kislányként emlékkönyvbe verseket; tízévesként rózsaszín füzetecskébe oldalakat a srácról, aki virágot tűzött a piros biciklim kormányára; felnőtt kor hajnalán szakdolgozatot a diákszigetről, de most érzem itt az idő, hogy elkezdjek valami egészen újat, valami igazán nőciset, blogot írni az autómról, igen az autómról, s nem a legújabb körömlakk divatról és az ahhoz illő retikülről.


Igazi blog bejegyzéshez fénykép is jár.
Mit lehet Pünkösd hétfőjén tenni, ha nem mást, mint fényképezni.
Amatőr módon, amatőr géppel szép autót, jó környezetben.
Járgány és fotóápárát adott, napsütés és borús idő is egyben, a helyszín pedig?
Majd csak találok valamit.

Ráleltem.
Betolattam a repceföldre, virágporos voltam mindenütt, térdeltem vasúti sín közepén s onnan fényképeztem, autóval is álltam vasúti átjárón vagy fél órát, bányatónál gyönyörködtem az autómban s a végeredmény több mint két órával és százvalahány normálisnak mondható fényképpel később egészen elfogadható lett.

S most ide is töltsek fel? Na jó, talán egyet. Többi saját, illetve néhány felkerül az oldalamra a fotóalbumba, valamint a jelenlegi autóm alá, melynél sajnálatos módon csak a „továbbgomb” megnyomásával lehet hozzáférni, mármint a képekhez...szóvá is tettem már :)


Hogy írok-e még blog bejegyzést, nem tudom, mindenesetre az autóm a 88.000 km-nél tart, tegnap megvettem az 5 liter Selénia 20K olajat s ma viszem annak tízezrenkénti cseréjére, emellett kap néhány szűrőt is, mert hát manapság már mindent szűrni kell, levegőt, pollent...

Lehet, hogy elmúlik az allergiám is?

 
>> SzervizPoseidon // Alfa 156 2.0 16V TS Distinctive // 2007-06-01

A kora reggeli diagnosztika szerint (jól esett erre ébredni) elszállt egy hajtókar és kiütötte a motorblokk oldalát.
Innen "A" terv, motorblokk javítás, 4 új hajtókar, 4 új hajtókar-csapágy, új tömítésgarnitúra, olaj, szűrő, stb.
"B" terv, komplett új motorblokk.

Ha bárki tud bármelyikben segíteni, nagyon hálás lennék :((

 
>> SzervizPoseidon // Alfa 156 2.0 16V TS Distinctive // 2007-05-31

A paripa ma megadta magát :( A gyöngyösi talira tartva egy veszett hangos kerregő hang kíséretében elnémult a bestia és kiömlött minden hűtővíze. A talira már nem ért oda. A tréler elvitte a szerelőműhelyhez, bennünket meg Scold cartárs teleportált a talira... szomorú este ez a mai, amit a megnyitón levő elbűvölő hosztesszek sem tudtak azért elfeledtetni...

Remélem sikerül életet lehelni bele hamar :(((

 
>> SzervizSmith // Alfa 166 2.4 JTD Distinctive // 2007-05-31

80510 km
Olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, olaj csere (Selenia WRD)
Kézifék bovden csere ismét...
Klíma tisztítás.

 
>> AutóápolásKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2007-05-31

Mivel már elég jól megereszkedett a fejem felett a kárpit, és már zavaróvá volt hogy beszállásnál, néha cirógatta a hajamat. Hát utánna olvastam itt a fórumon, hogy hogyan is lehet orvosolni ezt a dolgot. Így rá szántam magam, és kezdetnek vettem szürke kárpit anyagot, és nekiláttam. A külömböző műanyag elemeket könnyen el lehetett távolítani, de azt senki nem írta le, hogy ez a papírszerű valami oda is van ragasztva a tetőlemezhez, na én ezzel kínlódtam a legtöbbet, mire el sikerült őket választanom egymástól. Maga a kárpit anyag mivel már amúgy is meg volt indulva könnyen levált, és azt a szivacs szerű valamit is elég könnyen le lehetett dörgölni. Tisztítás után palmatextel kenytem le azt a merev papírt, sajna nagyon régi volt a ragasztó így elég nehézkes volt felvinni a felületre. Még az új kárpitot kellett szépen rásimogatni a ragasztóra, még jó, hogy aránylag könnyen lehetett nyújtani, így szépen befeküdt a gödrökbe is. Kicsi száradási idő után Körbevágtam, és kivágtam a különböző alkatrészek helyét. Már csak vissza kellett rakni a helyére a többi alkatrésszel együtt. Ez az egész művelet nekem négy órámba került, és ha már csak egy évet is kibír, azt mondom, megérte, legfeljebb legközelebb veszek friss ragasztót is :)

>> Tuning és extraBeryq4 // Alfa 155 Q4 // 2007-05-31

05.29. Elhoztam a vasat Tiby-től. Meghajlok nagysága előtt! Egy fénykép adott neki némi támpontot,de azt is az én elképzeléseimhez kellett igazítania. Új első lökös,hátsó sárvédő szélesítés,hátsó lökös toldat.

 
>> AutóápolásMobil // Alfa 75 2.0 TDI Cool :) // 2007-05-31

Ma lemostam kiporszívóztam.

 
>> Tuning és extraÁrpi 156 // Alfa 156 2,0 16V selespeed // 2007-05-31

.