Blog
Komplett fék csere...előbb a hátsó tárcsák és betétek...majd két héttel később az elsők is.
A fékolajcsre még várat magára...gumik hogy tapadjon:Fulda Carat Progresso...
Én is idekörmölöm hogy mi minden történ a táltossal mióta nálam van......2005.Május 28....dél körül telefonáltak hogy mehetek érte....Blacky eszeveszett tempóban szállított az átvétel helyszínére.
Aztán persze a szokásos.....olajcsere....apróbb kellemetlenségek:beszorult az ablak (zsírmérgezés)...levettem az akkusarut,erre világítani kezdett a légzsákvisszajelző lámpa.
Hi-fi csere-építés:
volt benne egy csúcs Pio..csak kazettás...meg nem csípem a Pio-t.Meg persze gyári hangszórók.Tűrhető volt....
De én jobbhoz szoktam otthon.
Ezért belevágtam az építésbe...meg az ajtókárpitba :-).....ami bekerült:JVC KD-SH 77R..fekete ami ritkaság....Monacor Neokick 165...szintén ritkaság....Tang-Bang 2W800SF szélessávú a magas helyett....két darab Monacor erősítő...egy négycsatornás az első szett-re...kétcsatornás hídban a szubra...Hertz ES200....tápellátás....0,5Farad-os Helix kondi....20-as tápkábelek....a váltás aktívban,majd később passzívban történt 850Hz-en.....egész jó lett...zenére készült,nem hangosításra.
Több hozzáértő is dícsérő szavakkal illette...ami jól esett...:-)
a sebváltó főáttételének kényszerű megváltoztatása után (17 helyett 16 fogú meghajtófogaskerék) a vártnál nagyobb a sebességcsökkenés.
3.-ban a leszabályzáskori 170 helyett csak 160-at, 5.-ben 5500 fordulatnál a korábbi 200 helyett csak 180 futja meg.
a gyorsulása igaz 5.-ben érezhetően javult, ami eddig sem volt rossz.
Ma visszakerült az első szettet hajtó erősítő az autóba.Pár napja kivettem mert ha bemelegedett,akkor a bal oldal elhalkult.Mint kiderült csak egy tranyó ugrott ki a leszorító lemezke alól....
No tegnap felemlegettem egy ismeretlen "elkövető" összes felmenőjét és mindhárom szülőanyját.
Valami okos nem bírta normálisan kinyitni az autója (?) ajtaját és amúgy izomból beletolta az autóm bal elejébe a sarkát. Szóval eddig volt hibátlan a fényezés. Szerencsére nem nagy a plezúr, de engem zavar, hogy ilyen balkánian buta emberek vannak. Nem olyan bonyolult finoman kinyitni egy ajtót, főleg ha közel parkolunk...
Morcos hangulatomban hazafelé kiengedtem a gőzt, szabályos Streetracing-et nyomtunk egy Civic Coupe-val. A 126 lóereje (asszem annyi) nem volt többre elég egy hajszállal sem, mint nekem a 105. De nem is vérre ment, nem egymást büntettük, hanem mindenki mást. Ritkán csinálok ilyet, de akkor nagyon. És ez kellett a nap végére. A szemben igazoltató rendőrök egy Suzukis papírjainak nézegetéséből riadtak. Jól utánunk néztek...csak épp integetni felejtettek el, de úgyláttam tetszett nekik is a műsor :-)
2007.05.12.
A szélvédő matricák a helyi (makói) DekorSoft Kft.-nél készültek 3M-es fóliára!!!! (5500Ft/4Db)
A méretezése 95cmX9.7cm
2007.05.24. Idén talán nekikezdek a második, igazi restauráláshoz. A cél egy körhű pályagép megépítése. Az autó 7 éve van nálam és azóta gyötröm, annak ellenére, hogy egy teljes felújítással kezdtem mostanra a kasztni elég ramaty állapotba került, ami az első 4 év mindennapos használatának köszönhető elsősorban. Műszakilag szinte hibátlan, de a restaurálás során egy klasszikus 2 literes motor fog belekerülni a mostani '91-es évjáratú 2.0 twin spark helyett. Szinte minden létező dolgot módosítani fogok a végcél érdekében: 180/190 lóerő, 900kg-os önsúly....
2007.02.26.
Felraktam a 17" papucsokat 215/45 gumikkal. El kelett vinni futómű beállításra, mert a jobb hátsó kerék kissé ferdén állt 6ezer pénzbe fájt.
Szerintem lassan kezdek a végére érni az autó szépítésének...
Egy hónap után furcsa hangok jöttek hátulról...a kerék nagy terhelésnél (4személy+csomagtartó tele) belever a kasztniba :((((
Hosszas keresgélés után gyári Toora felnik kerülnek fel... a régi jobban tetszett
Goodyear F1 gumik vannak fennt, eső mintás gumit soha többé, rohadt hangos...
Ültetés lesz a következő...
Az autóval minden rendben, a kartelcsőnél szivárg az olaj, vagy a cső repedt, vagy a bilincs laza....
2007.01.12.
sötétítés vegvolt, Sun Gard fólia 38 pénz....
de megérte magáért beszél.
Pár nap után a jobb első felhólyagosodott, cserlét gariba...10év a gari:)))