Blog

>> SzervizGTVili // Alfa Spider / GTV GTV 2.0 TS // 2007-05-25

Komplett fék csere...előbb a hátsó tárcsák és betétek...majd két héttel később az elsők is.
A fékolajcsre még várat magára...gumik hogy tapadjon:Fulda Carat Progresso...

 
>> SzervizGTVili // Alfa Spider / GTV GTV 2.0 TS // 2007-05-25

Én is idekörmölöm hogy mi minden történ a táltossal mióta nálam van......2005.Május 28....dél körül telefonáltak hogy mehetek érte....Blacky eszeveszett tempóban szállított az átvétel helyszínére.

Aztán persze a szokásos.....olajcsere....apróbb kellemetlenségek:beszorult az ablak (zsírmérgezés)...levettem az akkusarut,erre világítani kezdett a légzsákvisszajelző lámpa.

Hi-fi csere-építés:
volt benne egy csúcs Pio..csak kazettás...meg nem csípem a Pio-t.Meg persze gyári hangszórók.Tűrhető volt....
De én jobbhoz szoktam otthon.
Ezért belevágtam az építésbe...meg az ajtókárpitba :-).....ami bekerült:JVC KD-SH 77R..fekete ami ritkaság....Monacor Neokick 165...szintén ritkaság....Tang-Bang 2W800SF szélessávú a magas helyett....két darab Monacor erősítő...egy négycsatornás az első szett-re...kétcsatornás hídban a szubra...Hertz ES200....tápellátás....0,5Farad-os Helix kondi....20-as tápkábelek....a váltás aktívban,majd később passzívban történt 850Hz-en.....egész jó lett...zenére készült,nem hangosításra.
Több hozzáértő is dícsérő szavakkal illette...ami jól esett...:-)

 
>> Tuning és extrasztane // Alfa 155 2,0 TS 16V Sport // 2007-05-24

a sebváltó főáttételének kényszerű megváltoztatása után (17 helyett 16 fogú meghajtófogaskerék) a vártnál nagyobb a sebességcsökkenés.
3.-ban a leszabályzáskori 170 helyett csak 160-at, 5.-ben 5500 fordulatnál a korábbi 200 helyett csak 180 futja meg.
a gyorsulása igaz 5.-ben érezhetően javult, ami eddig sem volt rossz.

 
>> Tuning és extraGTVili // Alfa Spider / GTV GTV 2.0 TS // 2007-05-24

Ma visszakerült az első szettet hajtó erősítő az autóba.Pár napja kivettem mert ha bemelegedett,akkor a bal oldal elhalkult.Mint kiderült csak egy tranyó ugrott ki a leszorító lemezke alól....

 
>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2007-05-24

No tegnap felemlegettem egy ismeretlen "elkövető" összes felmenőjét és mindhárom szülőanyját.
Valami okos nem bírta normálisan kinyitni az autója (?) ajtaját és amúgy izomból beletolta az autóm bal elejébe a sarkát. Szóval eddig volt hibátlan a fényezés. Szerencsére nem nagy a plezúr, de engem zavar, hogy ilyen balkánian buta emberek vannak. Nem olyan bonyolult finoman kinyitni egy ajtót, főleg ha közel parkolunk...
Morcos hangulatomban hazafelé kiengedtem a gőzt, szabályos Streetracing-et nyomtunk egy Civic Coupe-val. A 126 lóereje (asszem annyi) nem volt többre elég egy hajszállal sem, mint nekem a 105. De nem is vérre ment, nem egymást büntettük, hanem mindenki mást. Ritkán csinálok ilyet, de akkor nagyon. És ez kellett a nap végére. A szemben igazoltató rendőrök egy Suzukis papírjainak nézegetéséből riadtak. Jól utánunk néztek...csak épp integetni felejtettek el, de úgyláttam tetszett nekik is a műsor :-)

 
>> Tuning és extraZolee 155™ (aka n00body00) // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2007-05-24

2007.05.12.

A szélvédő matricák a helyi (makói) DekorSoft Kft.-nél készültek 3M-es fóliára!!!! (5500Ft/4Db)

A méretezése 95cmX9.7cm

 
>> Tuning és extraZolee 155™ (aka n00body00) // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2007-05-24

2007.05.12.

Halesznak köszönhetően megérkeztek és ma fel is kerültek a vasra a matric-ok!!!!

 
>> EgyébAli76 // Alfa Alfetta 1.6 (modified:) // 2007-05-24

2007.05.24. Idén talán nekikezdek a második, igazi restauráláshoz. A cél egy körhű pályagép megépítése. Az autó 7 éve van nálam és azóta gyötröm, annak ellenére, hogy egy teljes felújítással kezdtem mostanra a kasztni elég ramaty állapotba került, ami az első 4 év mindennapos használatának köszönhető elsősorban. Műszakilag szinte hibátlan, de a restaurálás során egy klasszikus 2 literes motor fog belekerülni a mostani '91-es évjáratú 2.0 twin spark helyett. Szinte minden létező dolgot módosítani fogok a végcél érdekében: 180/190 lóerő, 900kg-os önsúly....

 
>> Tuning és extraErhard 242 (Pure Energy) // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2007-05-24

2007.02.26.
Felraktam a 17" papucsokat 215/45 gumikkal. El kelett vinni futómű beállításra, mert a jobb hátsó kerék kissé ferdén állt 6ezer pénzbe fájt.
Szerintem lassan kezdek a végére érni az autó szépítésének...
Egy hónap után furcsa hangok jöttek hátulról...a kerék nagy terhelésnél (4személy+csomagtartó tele) belever a kasztniba :((((
Hosszas keresgélés után gyári Toora felnik kerülnek fel... a régi jobban tetszett
Goodyear F1 gumik vannak fennt, eső mintás gumit soha többé, rohadt hangos...
Ültetés lesz a következő...
Az autóval minden rendben, a kartelcsőnél szivárg az olaj, vagy a cső repedt, vagy a bilincs laza....

 
>> Tuning és extraErhard 242 (Pure Energy) // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2007-05-24

2007.01.12.
sötétítés vegvolt, Sun Gard fólia 38 pénz....
de megérte magáért beszél.
Pár nap után a jobb első felhólyagosodott, cserlét gariba...10év a gari:)))