Blog

Végre célegyenesben vagyok! Cseréltem a felélesztés során hűtőfolyadékot gyári olajat, szűrőt, lambdát, bal első sárvédőt, ablaktörlő-mechanikát és motortartó bakokat. Átnyálaztam az elektromos madzagokat különös tekintettel a fűtésére. Beszereltem a zenét is, beleértve egy erősítőt és egy 13-as szettet elölre. Megkapra az autó Marek Cartárs jóvoltából a Q4 recaro belsőjét. Kapott egy piros kézifékkart, meg két gumit a frissen fényezett fehér felnire.

 
>> Tuning és extraBeryq4 // Alfa 155 Q4 // 2007-05-25

Dobi kolléga(unoka tesó) elkészíti 60-as,nyitott,egy hátsó dobbal ellátott remek művét. A hangja észvesztő! Megint irány Nógrádkövesd. Bartos doktor műteni kezd!

 
>> Tuning és extraBeryq4 // Alfa 155 Q4 // 2007-05-25

Kasztnis után természetesen műanyagost kellett keresnem. Eközben a gyári ülésektől búcsút vettem.

 
>> Tuning és extraBeryq4 // Alfa 155 Q4 // 2007-05-25

Beruháztam egy pár MOMO cuccba. Polírozás,szerintem kész! Majd egy reggel úgy ébredtem:irány a kasztnis.

 
>> Tuning és extraBeryq4 // Alfa 155 Q4 // 2006-04-27

Új jövevény érkezett! Egy 146-ot váltott egy régi és most megvalósult álom. Szokásos szervíz után (olaj,szűrők,szíjak,féktárcsák és betétek,stb.) kontrollra vittem Bartos Janikához. Itt főtengely,csapágysor,gyűrű garnitúra csere. 7x17"-os O.Z. felnik 205/45 fulda gumikkal. Direkt szűrő.

 
>> EgyébB-la Ÿ // Alfa 155 2.5 V6 // 2007-05-25

Lassan megválunk a kicsikétől.
Szépülgettünk,de sajnos eljárt már felette az idő!

 
>> SzervizBFMSE // Alfa 146 Ti // 2007-05-25

- Benzinszűrő és pollenszűrő
- Vezérműszíj, vezető és feszítő görgő
- Balance szíj és feszítő (Dayco 130 SLDD150H)
- hosszbordás szíj + görgő (7PK1950)

>> SzervizBFMSE // Alfa 146 Ti // 2007-05-25

Az autót 89975 km-el vettem Németországban. Miután hazahoztam, az első dolgom a szervíz elvégzése volt. 91606 km-nél olaj, olajszűrő és légszűrőt cseréltem.

HF tömítés cseréből indult, de ha már szét lett szedve...
Csere:
- HF tömítés
- szfedél tömítés
- szszár szimering
- szvezetők
- kipusor tömítés
- szívósor tömítés
+
- szelephézag beálllítás
- szelepköszörülés
- szelepfészek marás
- HF síkolás
- HF nyomáspróba.

A kompresszió helyreállt :))) 9 - 10,5 - 9,5 - 9,5, de ez még a szelepek "bekopásával" módosulni fog elvileg. (javítás előtt 10 - 10 - 6,5 - 3,5 volt...). Az olajfogyás is teljesen megszűnt. :)

A hűtővíz melegedés sajnos nem szűnt meg, thermosztátot kell cserélnem.

>> AutóápolásSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2007-05-25

Ma szépen megmosdattam és kitakarítottam a drágámat cííííííííííp lett!