Blog
Ma végre sikerült lerendezni a futóművel kapcsolatos teendőket. Tegnap reggel elvittem Szigethyékhez. Kora délután kiderült, hogy a nagykerben balos helyett jobbos lengőkart kaptam /nincs benne politika/. Balos viszont nincs sehol. Aztán valahol mégis, de 30K. Ráadásul utángyártott. Na, akkor szilentezünk 6600-ért, lerendeltem, este 8-ra mentem érte a Meteorba. Viszont a jobbost lengőkart megtartottam, jó lesz az még :) Reggel vittem az újonnam megszerzett cuccokat Szigehyékhez, akik délutánra elkészültek. Most már olyan, mint amilyennek lennie kell. Ferieke pedig nemsokára itt van, és elviszi a nagyszerviz további mutatványaira, meg műszakizni, zöldkártyázni. Hullanak a Deákok.
Vettem új ablaktörlőket, előre hátra mert a régi mindent csinált csak nem törölt. Megjött a fényszóró is - KÖSZI ROLEE! - Ma délután az is be lesz építve...
Voltam a klímásnál, már régóta nem működött a klimatizáció rendesen. Egy rendes, tisztességes szerelőt ismertem meg ismét, jó, hogy vannak ilyenek!
Profi géppel dolgozott, csak rádugta, elindította és kész. 50 perc alatt automatikusan megtörtént a gáz lefejtés, olajkinyerés, vákuumozás, vákuum teszt, visszatöltés. Az eredmények:
Visszanyert gáz 59g
Behelyezett gáz 700g
Olaj 26ml lecserélve
Vákuum teszt Megfelelt
Hőmérővel mérve külső levegőből 10Celsius körülit készít Auto módban LO állásban, belső keringetésen 7 fok alattit. Elég komoly lett :-)
A srác megdícsérte az autót, azt mondta ritka, hogy csak ennyi a gond :-) Örülünk:-)
Minimum 3 cm ültetés,de ahogy néztem szerintem kevés lesz és sötétités
2008.06.15.én felkerült rá egy PROEX Dob alakul a hangja de még egy pici dob ki lesz elölle szedve !
Felni: a MAK felnik lehet, hogy erősek, de szerintem nem GTV-re valók, lehet, hogy egy 156- vagy 147-tulaj jobban értékelné, nekem nem jön be, ennyi. A gyári 16os felnik tetszenek, de a pénz jól jönne, meghirdettem 65ért, ha soknak ítélik 4 frissen festett Alfa-felniért, akkor örömmel viseli majd a kocsim. Miki Sienája nagyon tetszik, de én 18"-t nem vállalnék be, max 17, max jövőre, vagy utána...
Kipufogó: marad a sima egy db vég. A 2szer 2es tuningvég menjen a Corsára:)) Bár jól mutat és valószínűleg jól is szól, de nekem tetszik, hogy gyári a vége, nem feltűnő, nem hivalkodó.
Zene: zavar kicsit a mélyláda hiánya, a 45ösben hamar megszoktam a jót:) Mondta az előző tulaj, hogy jól szól, nem is rossz, de fura, hogy "nincs" mély...
Fólia: van rajta elöl-hátul, nem tudom mit szólnak hozzá a rend őrei és a műszaki vizsgaállomás tisztes alkalmazottjai...
Bőr: ápolni kell, s fogom is. Panaszoltam, hogy vannak repedések, erre egy Ferrari tulaj (360Modena) aszonta, hogy attól lesz csak patinás:)) És ez a bőr 20év múlva is bőr lesz és gyönyörű az így is, pont olyan hurkákkal, mint a Ferkában. Ámen:)
Faceliftesítés: szerencsére a scudetto, a bőrülések és a kormány már a ráncfelvarrt verzióból van, ezeket a dolgokat magam is cseréltem volna szép lassan, lehetőségeimhez mérten, így nagyon örülök, hogy adottak eleve. Köszönöm a korábbi tulajoknak:)
Más: - fabetét ki, esteleg küszöbök, alsó csík körbe színrefúj, bár így eredeti...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018608t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018609t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018610t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018611t.jpg)
A GTV egy megvalósult álom számomra.
Nagyon rég óta vágytam rá, nagyon fogok rá vigyázni:)
Nem keveset melóztam suli mellett az elmúlt pár évben, hogy megvalósuljon az álom, nem tudok jobb autót elképzelni magamnak:) Komolyan...csak pár olyan sokmilliós autót tudnátok mutatni, amit melléállítanék, s ami kéne. Azokhoz képest töredék-árért lehet ilyen csodákat venni.
Remélem m3ss vigyázott rá, én fogok, az biztos.
Furcsa, hogy itt ez a csoda, ez az álomautó, és mégis majd' megszakad a szívem a 145ösért, nagyon jó kis kocsi az, főleg ez a konkrét darab, ezért is nem terveztem a cseréjét, csak a gondolataim kalandoztak folyton, nem bírtam magammal, de most, hogy itt a GTV, mennie kell:(
220 ló első kerekekre? Sokak szerint ez önmagában badarság, nem hogy egy 3literes blokkal az orrában, de én nem versenyezni akarok, ez pedig nem egy versenyautó... csodás túraautó, vagy ilyesmi :o)
Bianco bőr- álmaimban sem gondoltam, hogy ilyen valaha az én autómban lehet, persze maga a GTV is álom volt eddig.
Nem titok, hogy kaptam hozzá egy donorautót, amit az előző tulaj vett, amikor megcsúszott és lmegsérült a GTV orra- láttam a régi mocitetőt, bármilyen normális autón javítani lehetne, de ez ugye "műanyag" és méregdrága újat szerezni. A donor egy Rosso Proteo TS, tetőablakkal, ami jó dolog, de nem vágnám szét őkékségét, hogy átemeljem...
A V6 meglepően jó állapotban van, az orrán kívül egyetlen elem volt fényezve rajta, ami döbbenetesen hangzott, amikor mondták mérés után, mert már előre röhögtek rajtam, hogy milyen értékek jönnek majd ki...
Az állapotát figyelembe véve, én még a km óra állását is valósnak hiszem, de erre garancia nincs, de nem is kell, lényeg, hogy egészséges legyen, s maradjon sokáig. Szeretem
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018604t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018605t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018606t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018607t.jpg)
egy újabb garnitúrával csonkoltak meg minket.......... pfffffffffff Velencei-tónál
Kicseréltem a törött bal hátsó kilincset.Már másodjára tört el télen. Ez egy gyenge pont nálam. :-) Kb 10 perces meló volt.
A rácsot a lökösben is kiszedtem, mert el volt törve. Ezzel szívtam, mert alököst le kellett hozzá billentenem. Demégse tettem inkább a régit kitörgeltem és bepasszintottam az újat a helyére. Csak itt nem fogja most hátul a sok kis lemezecske. De szerintem a ködlámpa melletti rész elég ehhez, ha nem akkor elhagyom. :-)
3-3 ezer a kilincs meg a rács a lökösbe. Persze a posta se ingyen hozza. :-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018588t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018589t.jpg)