Blog

>> Tuning és extracsongor_selespeed // Alfa 156 2.0 Ts Selespeed // 2008-07-07

Egy kis szépítgetésen esett át a kicsike köszönet öcsémnek aki nagyon sokat segített!
- féknyergek lefestve
- hifi keret fejegység csere miatt átalakítva lefújva ezüstre (eddig fekete volt)
- légbefúvók kerete lefújva
- km óra és fordmérő kontúr lefújva
- küszöbspoiler leszedve ujraragasztva(elvállt egy két helyen)
- első embléma ujra cserélve
- fehér irányjelző
- végre felkerűlt a kígyó is elvileg ezüst színűt akartam ...fehér lett
Nagyjából ennyi !!

Köszi öcskös!

 
>> EgyébGergő // Alfa 164 Super V6 TB // 2008-07-07

Üdvözletem Csaba!

igazából szeretnék érdeklődni tetőkárpit javítás ügyében...
bár természetesen nem vagyok egyáltalán nagy szakember meg minden /persze azért is fordulok Önhöz/ de szóval ahogyan én felmértem a helyzetet a tetőn lévő szivacsról elengedett a ragasztás, és a kárpit lóg bele az utastérbe, a szivacs meg porrá válva hullik a nyakamba. egyszerűen helyzet van

kérem szépen mindenképpen segítsen!!!!

>> EgyébSzacsi // Alfa 147 Twin Spark // 2008-07-07

Nem is nagyon tudok mit írni ezzel kapcsolatban, csak annyit, hogy a rozsda, és a hő dolgozott, a csavarfej lepattant, és a hőfogó lemez zörgött!
Rozsdaoldózás, fúrás, menetmetszés lehetetlen mélységben, és szögben, és kész is lett!:)

 
>> Egyébkalizsoli // Alfa 156 1.6 TS Sportwagon // 2008-07-07

Az idén Horvátországban töltöttük a nyári szabadságot, az írás aktualitását az adja, hogy Alfával mentünk. Két hét alatt 2070 km tettünk meg autópályán, dugóban, 40 fokos melegben, hegyi szerpentineken, igen változatos körülmények között. Az autó tökéletesen, hibátlanul teljesítette az utat. Némi nyikorgás, nyiszogás jött az első futómű felöl, de a hazaérkezés után teljesen megszűnt, vélhetőleg a sós tengeri levegő és a tikkasztó meleg okozhatta a szilentek kiszáradását. Azért a biztonság kedvéért elvittem hazaérkezés után Szamosiékhoz, de ők sem találtak más okot a problémára, viszont megdicsérték az autó állapotát :-)

 
>> Szervizmtamas // Alfa 156 SW 1.9JTD // 2008-07-07

- váltóolaj-csere
- hátsó Z-karok, csontszilentek cseréje (csak a szilent)
- légzsák csatlakozó hiba a vezető űlés alatti részen, visszajelzett, hiba kiiktatva (computerrel)
- hűtőventillátor csak nagy fordulatszámon indult be nagy hőfokon(főleg légkondival), az alacsony fordulat ellenállása cserére szorul - ideiglenesen áthídalva, így mindig 2-est kapcsol míg ki lesz cserélve

>> Tuning és extraAlfaBoy // Alfa 147 1.9 JTD // 2008-07-07

Hol is kezdjem???
Volt egy álmom... és egy nagyon szerencsés véletlen folytán sikerült is valóra váltanom... :-)
Igaz, hogy eredetileg piros bőrüléseket szerettem volna tenni a Kuwikba; de találtam annál sokkal szebbet!!!
Mivel több, mint egy évig használaton kívül voltak az ülések, ezért bizony rájuk fért egy alapos takarítás és ápolás; amit Föci-féle "húdejócucc"-al sikerült is véghezvinnem :-)
Most már tényleg tuti a belseje is... :-D

 
>> SzervizÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2008-07-07

Sebességváltó nyikorgott kettesbe tétel közben. Valmai berozsdált, 10 perc alatt javították.
Kapott még fél liter Seleniat is a motor.

>> Egyébnedudgi // Alfa 146 1.6 Boxer // 2008-07-06

Hát tegnap este az új fényszóró bebizonyította hogy este is jó nem csak nappal...siófok felé :) Haverom is lent volt a Type-S-el persze egész este az egymás húzása ment :D. De jó este volt... Lent áll egy Ferrari a parton, haverom: "Na megyek megnézem a hátulját is mert eddig csak az elejét láttama tükörben..." na mondom fasza, annyi a riszpekt hogy ki se látszunk belőle...:D Na megyek mert holnap 7kor meló... Jóccak..

 
>> Tuning és extrape-Ti // Alfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2008-07-06

Az előző 156-om mintájára megcsináltam a hátsó lámpák "sötétítését" de mivel a mostani lámpafestékek hajlamosak a mattulásra ezért úgy döntöttem belülről esek neki. A munka legnehezebb része a lámpák szétfűrészelése 3(!) óráig tartott fűrészlap, tapétavágó segítségével utána következett a festés végül spec ragasztó+tömítőmasszával a búrák visszaragasztása.

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-07-06

Reggel (0706) Pest felé menet átgurultunk a 119000. km-en. A fotó is tanusítja az esetet, ami Dunakeszin következett be a JET kútnál, ahová délután vissza kellett térnem a szélvédőstől hazafelé jövet, hogy csurgassak egy kis nyálat az autóba.