Blog
Kicsit elhanyagoltam mostanában ezt a blogolás dolgot. Dióhéjban... megérkezett olaszoktól a motor (két hónap várakozás után), ami olyan állapotban volt, hogy beépítés után biztosan sokáig szolgált volna (egy kipuff oldali vezérműtengely cserét követően).
De persze nekem neeeeeeemmm... gondoltam. Gyorsan mint a villám... csapágyazzuk meg, plusz ha már veztengely csere akkor hengerfejet is újítsuk fel.
Ahogy én azt elképzeltem.. :S Blokk + HF gépműhejben letámaszt, majd várakozás.
Természetesen amíg nincs vezérműtengely nem tudnak vele haladni. Gépműhely főnöke ígérte, hogy szereznek veztengelyt. Persze múlt - maradt a dolog, mindig csak jövő hét.... vagy utána való hét. Pfff
Végül pár hónap után nyakamba szedtem a lábamat és beszereztem ami kell.
Így elment egy év a szétszerelés óta, de hát ez van... közben a motor meg is lett gyűrűzve, tehát majdnem minden új rajta.
Május közepén végre hazahoztam a főbb darabokat a gépműhelyből, és elkezdődött a legózás. Szimeringek, szíjak, csapágyak is újak lettek.
Most éppen beemelésre vár a motor, rajta van minden ami szem szájnak ingere... váltótól, a szívósoron át szervószivattyúig minden.
Szóval itt tartunk... remélem nemsokára dübörög a gépezet :))
Képek: coming soon..
Meg kéne írni a bejegyzést...egyszer már megvolt, dobta a rendszer...
Eljött az eddigi utolsó extra ideje , a fóliázásnak. Jóbarátom tanácsára 1 Mosonmagyaróvári céghez ( Szabófólia) jelentkeztem, be 1 nagyon fontos indok miatt. Mégpedig azért, mert olyan technilával teszik fel a fóliát a kocsira amihez nem kell szétbombázni a kocsit. Kicsi késéssel érkeztem, de szerencsére 3-an álltak neki feltenni az ablakokra. CSak dicsérni lehet őket mert nagyon profin és ami nem utolsósorban hamar megcsinálták a kiválasztott ablakolkat. A végén még a szélvédőmből is kivetettem velük 3 nagyobb kőfelverődést.



Folytatva a vártúrát,Regéc vára következett.Rendkívül tetszett ,a kilátás meg lenyűgöző volt :)Amúgy patinás vár ez:itt töltötte gyermekéveit Rákóczi Ferenc.A vár bejáratánál büfé üzemelt,ami nagy megelégedettségemre szogált,így hát sörözgetve figyeltük a teraszról az esőt :)
Még egy vár volt soron:az Amadé vár,ezt azonban nem tudtuk megnézni,tekintve,hogy át kellett volna kelni egy megáradt patakon,úgy hogy ez kimaradt.Viszont Göncruszkán megnéztünk egy kovácsműhelyt :)












Elindultunk felfedezni a zempléni várakat.Elsőként Füzért vettük célba.
útközben megálltunk Vizsolyon,megnéztük a templomot a bibliával és Göncön a huszita házat.
Nagy meglepetésemre a füzéri várat elkezdték felújítani,egy kicsit túlzásba s vitték,mert mindenféle oda nem illő dolgokat véltem felfedezni.Egy kalodát is leltünk,ki is próbáltam de a kedves valahogy kiszabadult :)
Boldogkővár volt a következő állomás,ez már jobban tetszett de ezt meg sietve kellett megnézni,mert majdnem bezártak.Este ismét megörvendeztettek a háziak a pincéből való frissitővel :)
Hej de jól aludtunk tőle :))












A szívem vágya volt, hogy felkerülhessen a 156 popsijára a régi Spiderekről való Alfa Romeo felirat.
Gömby Cartársnak köszönhetően ez meg is fog valósulni nemsokára aki biztosított számomra egy ilyen feliratot!

Már megint nem bírtunk magunkkal és el kellett indulnunk :)
Ezúttal Abaúj és Zemplén megyékben rontottuk a levegőt :))
Útközben megálltunk Tura településen,,ahol megtekintettük a Schossbergerék hétvégi házát.Jó nagy bulikat lehetne rendezni,tekintve,hogy 98 szoba van a kecóban )
Sajna elég romos de így is lenyűgözött.
Tovább haladva a hármas számú főút 155. km.-ét sikeresen levadásztuk,majd meg sem álltunk Erdőhorvátiig,ahol is lakni fogunk négy napig.Ez a falu is a Tokaji borvidék része,amiről meg is győzödtünk,miután gazda megkínált saját készítésű borával :)












Lecseréltem a gyári idióta külsejű kipufogóvéget egy szebbre.
Kicsit szenvedtek vele, mert a kör kiömlőt át kellett formálni téglalapúvá, ráadásul nagy emelkedéssel. A megoldást végül a hátsó dob pár fokos elforgatása jelentette, így felső állásba került a kiömlő nyílása.
Az eredmény nem lett rossz, de most meg valahogy túl átlagos :)
Most, hogy minden karbantartás befejeződött, megmértük a gyári állapotot.
Az eredmény nem okozott csalódást: 239 LE / 281 Nm.
1 ló és 8 nyúl hiányzik, ami nem mondható soknak. Minden mért paraméter kitűnő értéket mutatott.
Meg van a viszonyítási alap a tervezett optimalizáláshoz. Cél alsó hangon a GTA teljesítmény, de elégedett afelett lennék igazán - bár csodákra nem számítok.

1
565
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Giulia
- Filmek
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth