Blog
Az autót sikerült nagyon egyben (apró hámsérüléseket - értsd karc) leszámítva megvásárolnom. Régi álmom vált valóra, egy Selespeed váltós Alfa!
Mo-i beszerzés, első tulajtól, aki 2000 karácsonyán vette 6 millerért. Szalonautó volt, VÁM szabad területen, üzembe helyezve, Mo-ra belépteteve 2001 januárjában lett. Minden papír megvan, magyar nyelvű kézikönyv + számlák.




Átnézés, bal első felső lengőkar csere, ablakmosó javítás, csomagtérvilágításizzócsere.
Hosszú várakozás után, végre hazahozhattam az autót.
Az akkori Fiat Boldizsárban vettem, Olman Zsolttól, aki egy számomra kellemes félreértés miatt szép árengedményt tett. Cserébe az autó gyártása belecsúszott az augusztusi vakációba, majd elvittél lengyelországba is vonaton. Csekély 4 hónap várakozás után enyém lehetett. :)



Ma jót kirándultunk.Megnéztük az alcsútdobozi arborétumot,amit már harmadszor láttam és most is ugyanúgy tetszett.Hazafelé Tatát ejtettük útba,majd komáromi fürdőzés következett.




Az utód egy 156-os Selespeed lett. Régi vágyam teljesült, nem sok autógyárnak van ilyen klassz kis robotizált váltója !
(a 164 a téli kerékkel)


Mai napon vérátömlesztést kapott Selénia 20k formájában és persze olaj-és légszűrőt is.
folyt.:
Tommi, Krisz33 és a többiek. A géptetőket fel kellett nyitni, nehogy a motorok melege megolvassza a műjeget.
Egy idő után a tömeget beengedték és az autók között korizhattak :) Micsoda élmény! :D




Ma ismét jót autóztunk Fehérvárra szép nyugodt tempóban.És ha már ott voltunk,megnéztük a várost már sokadszor.



