Blog
Hengerfejezés. Jó móka :). azért ha nem vagy biztos magadban, otthon ne próbáld ki :) Az igen szexi fotón éppen vezérműtengelyt cseréltem.







Mindenféle képeket találtam fel a telefonomon és egyéb fényképező masináimon, így ígéretemhez híven pótolom az elmaradásokat.
Elsőként a kasztnimunkák: ezzel már régen adós voltam magamnak. Azóta festve is lett - így szép magyarosan. Nem tökéletes, de ősszel múgyis szétborítom és ha minden jól megy jövő tavaszig kap új fényt is.




Sikerült Svédtől egész jó áron beszerezni 6db! Q4 felnit. Ebből kettő ET 37, 4db pedig ET49,5. 4db fel is van gumizva. ET37 hátra, előlre meg a ET49,5. Eredetileg nem ilyet akartam, hanem gyári 16V-nek tojástartósát, de jó áron volt és nem lehetett kihagyni.. Na meg rohadtul tetszenek.. :)
u.i.: pb_vel ne induljatok el sehova, mert amilyen öreg, olyan öregesen vesz mindent.. Ideje mint a tenger, és nem számít neki, hogy te mész estére dolgozni :D:D
A képeken is látszik, hogy műszakira össze lett dobva az elején a gittelés.. Le lett ködölve, 1 kicsit jobban egybe van az eleje.
Balatonboglár 3 nap kikapcsolódás és egy kis kirándulás. Összes 400 km. Átlagfogyasztás: 4 személy+csomagok+némi Off-os oktatás az autópályán.( csak azokat akik a külső sávban, igen a külsőben nem is a belsőben, a seggeben jöttek) 11L/100km. Elégedett vagyok. Klímakompresszor: Abban az esetben ha a klíma közepesre van állítva akkor teljesen jól működik, viszont ha maxon megy akkor csak meleget fúj. Cserés lesz. Tervben van még, xenon csere,szélvédőcsere mert a gumi elöregedett és esőben folyik be a víz. Ködlámpa csere mert kaptam egy kavicsot és betört a ködlámpa burkolata.


Kicsit módosítottam az alsó turbó csövet, 156 JÉTÉDÉ.:) kollégának köszönhetően. Kapott egy fém cső betoldást.
A gyári gumicsőből elég hosszan hagytam rajta, mert féltem, hogy letolja magáról, meg a bilincsekben sem volt túl nagy bizodalmam, de tesztek után úgy látszik jól bírja :)
Innen is köszönet érte :)

Gyárilag csak xenonosokba raknak valamiért. Csatija ott volt úgy hogy megvettem az érzékelőt és tömítést alá. Levettem a lökhárítót és szétszedtem bal alját. Kivágtam a lukat csiszoló géppel. Összeraktam és két-három gyújtás után fel is ismerte.





Bekerült a xenon végre. Nem volt nagy munka. ki kellett vágni a kupakokat és összedugni. (1-3 kép)
Update: Átkerült a xenon trafó a lámpa aljára. Felülről már semmi nem látszik. Kupakot is kicseréltem. Lámpa alját kivágtam kézi csiszoló géppel. Először fényszóró alatt vágtam ki, de nem lett jó mert szűkösen fért el a vastag kábel. Végül az alsó láb mögött lett jó. Első lukat ledugóztam (4-5 kép). Csiszolásnál óvatlan voltam, minden forgács behullott a lencséhez, alig bírtam kipucolni. Másodiknál már vigyáztam ne menjen tele forgáccsal. Belül egy kupakkal letakartam a magasság állító gombot (8-9 kép). Két oldalas ragasztóval rögzítettem. Lámpa tetejére felkerült a figyelmeztető matrica (10-11 kép). Külön nem lehetett kapni ezért legyártattam itt: Matricashop
Matrica postával: 2600.-ft. volt. Ha kell a minta e-mailban elküldőm. Kifúrt lámpa kupakot kicseréltem.
Már csak a magasság állitó "szimulátort" kell bebarkácsolni.












4
460
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Forma-1
- KRESZ
- Filmek
- Alfa-HiFi
- 159
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV