Blog

Dell'Ortok. Enni lehetne róluk... de inkább ne, mert koszosak lesznek :) A Solex-eket váltották.

 

Hengerfejezés. Jó móka :). azért ha nem vagy biztos magadban, otthon ne próbáld ki :) Az igen szexi fotón éppen vezérműtengelyt cseréltem.

 

Mindenféle képeket találtam fel a telefonomon és egyéb fényképező masináimon, így ígéretemhez híven pótolom az elmaradásokat.

Elsőként a kasztnimunkák: ezzel már régen adós voltam magamnak. Azóta festve is lett - így szép magyarosan. Nem tökéletes, de ősszel múgyis szétborítom és ha minden jól megy jövő tavaszig kap új fényt is.

 
>> Tuning és extraZolika155 // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2013-08-06

Sikerült Svédtől egész jó áron beszerezni 6db! Q4 felnit. Ebből kettő ET 37, 4db pedig ET49,5. 4db fel is van gumizva. ET37 hátra, előlre meg a ET49,5. Eredetileg nem ilyet akartam, hanem gyári 16V-nek tojástartósát, de jó áron volt és nem lehetett kihagyni.. Na meg rohadtul tetszenek.. :)

u.i.: pb_vel ne induljatok el sehova, mert amilyen öreg, olyan öregesen vesz mindent.. Ideje mint a tenger, és nem számít neki, hogy te mész estére dolgozni :D:D

>> SzervizZolika155 // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2013-06-11

A képeken is látszik, hogy műszakira össze lett dobva az elején a gittelés.. Le lett ködölve, 1 kicsit jobban egybe van az eleje.

 
>> Egyébdpetrenyi // Alfa 166 3.0 V6 24V // 2013-08-31

Balatonboglár 3 nap kikapcsolódás és egy kis kirándulás. Összes 400 km. Átlagfogyasztás: 4 személy+csomagok+némi Off-os oktatás az autópályán.( csak azokat akik a külső sávban, igen a külsőben nem is a belsőben, a seggeben jöttek) 11L/100km. Elégedett vagyok. Klímakompresszor: Abban az esetben ha a klíma közepesre van állítva akkor teljesen jól működik, viszont ha maxon megy akkor csak meleget fúj. Cserés lesz. Tervben van még, xenon csere,szélvédőcsere mert a gumi elöregedett és esőben folyik be a víz. Ködlámpa csere mert kaptam egy kavicsot és betört a ködlámpa burkolata.

 
>> Tuning és extraKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2013-08-06

Kicsit módosítottam az alsó turbó csövet, 156 JÉTÉDÉ.:) kollégának köszönhetően. Kapott egy fém cső betoldást.
A gyári gumicsőből elég hosszan hagytam rajta, mert féltem, hogy letolja magáról, meg a bilincsekben sem volt túl nagy bizodalmam, de tesztek után úgy látszik jól bírja :)
Innen is köszönet érte :)

>> Tuning és extraatosz069 // Alfa 156 2.4 JTD // 2013-08-25

ha már szét kellett szedni akkor miért ne ? :)

 
>> Tuning és extraLexlutor // Alfa 159 1.9 Jtdm Sportwagon // 2013-09-13

Gyárilag csak xenonosokba raknak valamiért. Csatija ott volt úgy hogy megvettem az érzékelőt és tömítést alá. Levettem a lökhárítót és szétszedtem bal alját. Kivágtam a lukat csiszoló géppel. Összeraktam és két-három gyújtás után fel is ismerte.

 
>> Tuning és extraLexlutor // Alfa 159 1.9 Jtdm Sportwagon // 2013-11-27

Bekerült a xenon végre. Nem volt nagy munka. ki kellett vágni a kupakokat és összedugni. (1-3 kép)

Update: Átkerült a xenon trafó a lámpa aljára. Felülről már semmi nem látszik. Kupakot is kicseréltem. Lámpa alját kivágtam kézi csiszoló géppel. Először fényszóró alatt vágtam ki, de nem lett jó mert szűkösen fért el a vastag kábel. Végül az alsó láb mögött lett jó. Első lukat ledugóztam (4-5 kép). Csiszolásnál óvatlan voltam, minden forgács behullott a lencséhez, alig bírtam kipucolni. Másodiknál már vigyáztam ne menjen tele forgáccsal. Belül egy kupakkal letakartam a magasság állító gombot (8-9 kép). Két oldalas ragasztóval rögzítettem. Lámpa tetejére felkerült a figyelmeztető matrica (10-11 kép). Külön nem lehetett kapni ezért legyártattam itt: Matricashop
Matrica postával: 2600.-ft. volt. Ha kell a minta e-mailban elküldőm. Kifúrt lámpa kupakot kicseréltem.
Már csak a magasság állitó "szimulátort" kell bebarkácsolni.