Blog

>> SzervizB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2009-09-11

Miután kifeküdt a hajtókar "új" motort kellet szerezni a vasba. A motor 180,000 HUF volt kompletten 69,000 kilométerrel!!! A motoron kicseréltük a vezérlést : vezéműszíj,görgők,vízpumpa... Ez után jött még 1-2 apróság... A lendkerekem elfáradt és a kumlung is feladta a harcot. Tehát csere! Tömítések, porvédők, olaj, olajszűrő. Így most komplett "új" szíve van a vasnak ha eltekintünk, hogy a váltót hála égnek nem kellett cserélni.... ;-))) Ez így munkadíjjal,anyaggal és mindennel együtt : 380,000 HUF

>> Tuning és extraLacUS // Alfa 75 America // 2009-09-11

Turbos szívósor visszakerült a csomagtartóba, mert egy kis méréssel esztergályos munkával sikerült a gyári benzinhídba csatlakoztatni az újabb foglalatú injektorokat, így szükségtelenné vált a turbós szívósor+benzinhíd.Hurráááá. Felkerült a 60-2 ékszíjtárcsa, me Lacikának nemjó ám a gyári gyújtás a progizható ECU-hoz, de nem ám :) Hát trafósort beraktuk, gyújtáskábelekből újabbakat raktunk..Jippi. jöhet a főtengely ékszíjtárcsa. :)Jaaa, hogy a vastagsága miatt nem nem jó a vízpumpa?Semmi gond irány a Bárdi V6TB vízpumpa fel, jaaa a szíjak hossza se jó így.Na vettem 6 szíjat, mert kb az majd jó.Szerencsére a 6ban volt 2 jó méretű.Így most van 4 új dayco szíj. :) Hoppáá a főtengelyjeladó picit beleér az ékszíjba, de sebaj, van reszelő a konzolt megreszelve nyert ügyünk van. Távolság szemre jó...Ennek persze később megittuk a levét, mert bizony a fogak és a jeladó közti távolság nem lehet nagyobb 0,3mm-nál, ahhoz hogy Gotech jól működjön..Hurrá minden megvan indítás.Program feltölt, kicsit módosít.GO.
Az önindító gyanúsan nehezen forgat, de sebaj, mindjárt elkapja, röffen egyet majd Hadada szól,hogy amennyiben nem akarom a tank tartalmát továbbra is a motortérben szétspriccelni le kéne állítani az AC-t mert a vadiúj 10 baros szövetes benyacsövek végig repedtek szinte egytől egyig, és néhány már ereszt. Fasza.Másnap Lacháza King of Europe stb. Hadada remek időkkel, új egyéni rekorddal második lett. a drag OB-n, gyakorlatilag az éves bajnokságot megnyerte ezzel. Örülünk,de csak módjával. Itt beszéltem Kovács Szabival (Szabyk a ceruzahegyezősnagyongyorsfiesztás) :) aki ajánlott egy hidraulikus csövekkel foglalkozó céget,ahol elfogadható áron adnak fémszövetes benzincsövet.:) Irány a Hidro Press Kft és 1500+áfa/méterért vettem csöveket. :)Másnap beépít, nem szivárog semmi.Éljen. Mehet az indítás.No röff,forgat, 3 indítás után akksi kész...Ezt még 3 napig játszottuk, mert vmiért nagyon nagyon pici szikrát ad a trafó (állítólag,ha nem kap megfelelő sebességről jelet az ecu akkor nem is ad kimenő jelet neki...) na mindegy. No meg kiderült,hogy a Gotech manualban tévesen volt az injektor csatik párosítása....Jóóóóóóóóóóó.GTV6 fórum, és a ott a gotech egyik fejlesztője írta le,hogy bocsi, de a 6ból 4injektor működik,ha a manual alapján kötöd...:) Köszbazmeg:) Na mindegy ma már minden a helyén, az önindító viszont kapitulált, úgyhogy holnap irány a fer vill és majd ott remélem jövőhétre felújítják...Mennyivel egyszerűbb lett volna, addig amíg kint volt a moci....:) Szóval itt tartunk....Már ezzel kelek fekszek, élek mint egy zombi....Ha elbambulok a azon gondolkodom melyik kábelt köthettem félre, vagy hogy elég kicsi-e a légrés a főtengelyjeladó és a kerék közt, vagy hogy mennyi idő lenne ,egy trafós gyújtásra átalakítani a gotech kábelezést...Kicsit beteg...najó nem kicsit...

 
>> Tuning és extraWhite Lady // Alfa Spider / GTV 2.0TS LUSSO // 2009-09-11

Már egy hete semmit sem költöttem rá! ...ez nem maradhatott így. Csodás ajándékkal leptem meg az én kis "ékszerdobozomat" kapott egy igazi kemény kalapot :))))

 
>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-09-11

Csomagom érkezett (0911), benne a - több mint fél éve (0304) - megrendelt lapszámokkal.. ehh

Szépen, nagyon lassan, de gyűlnek a régebbi számok is, már majdnem teljes a kollekció:) Egy nyugodtabb pillanatomban lehet, hogy ráveszem magam, hogy átnézzem mi hiányzik még és ha még most idén megrendelem, jövőre a strandon talán már olvashatom is őket..

[Költségeim: 6db régi Alfissimo magazin 3450Ft]

>> EseményEngineCoffeeTables // Alfa 156 2,5 V6 // 2009-09-11

Sajnos nem bírtam tovább, a heti munkábajárás és egyéb utazások rengeteg költséggel(föleg benzin) járnak, igy kénytelen voltam eladni és venni helyette egy dízel offos-t. Kerestem kis benzines vagy dizel alfát, de ritka mint a fehér holló és drágák.
Igy muszály most elalfátlanodnom egy ideig, remélem nem túl sokáig.
Egyébként öröm az ürömben hogy 3xos áron adtam túl rajta, ha még a ráfordításokat is belevesszük akkor is duplájáért.
Lehet hogy fenn tudtam volna tartani még egy ideig de akkor a karbantartás hátrányt szenvedett volna, és azt nem éltem volna túl ha nálam adja meg magát.
Aki megvette az egykori alfa tulaj, és egy focus st170-böl ül át az alfába.

Na!Kicseréltem a frituban az olajat...meg a szűrőt.
Persze hogy Selenia sütőolaj és gyári szűrő.
Ne hőbörögjön a vevő...
De most már aztán tessék megvenni, mert már nagyon kell a lové!
(a ha.hu-n lévő konkurens 1.1MFt-ért kamu...bisztossan papírból van!)

 
>> SzervizWilly // Alfa 146 ti // 2009-09-11

Megadta magát az önindító, ezért kapott egy teljesen felújítottat. A csere Gerissimo-ék műhelyében történt, köszönet érte.

>> Szervizödi159 // Alfa 156 1.9 JTD 8v SW Distinctive // 2009-09-10

A hátsó fék csere ,tárcsa Brembo betét Textár, Km 136614. Autonet-Hungary Kft Váci ut,Udvariassak, azzonal válalták.

 
>> EgyébKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2009-09-10

Volt ma a városban ingyenes lengéscsillapító ellenőrzés, egy autó állt ott így én is sorba álltam kíváncsiságból. Az első telókat 73% és 75%-nak, a hátsókat pedig 47% és 48%-na ítélték meg ( ebből a rajzból ez nem tudom, hogy derül ki.), ugyan a gép azt dobta, hogy a hátsók cserére szorulnak, azt mondták, hogy ezzel még átmegy műszakin. Mérték a fékfolyadék forráspontját is 175C fokban állapították meg, ez is jónak mondható...

>> Tuning és extraZsoltyr // Alfa 146 1.6 TS // 2009-09-10

Autó ül! Ül szépen! Ül! Jóóóóoool van, okos. 4 cm, sport rugók, hozzáigazított lengéscsillapítók, új lengőkarok, fékbetétek, meg a kormányműben valami. Érzésre olyan, mint egy gokart. Az első úton hazafelé 54 db kavicsot számoltam össze. 12 lapos volt, ennek kb duplája kicsit kúpos. De kanyarban eszméletlen