Blog
Ma megrendeltem új pacskerjaimat.
...
...
ennyi
...
...
No jó. Egy 16"-os Replica GTA felni lesz a drágámon. Nézegettem 17"-ost is, de az nagyon peres lett volna a magyar utakra. Így a 16"-os felnire voksoltam. A jelenlegi kicsit leharcolt felnik maradnak téligumisnak.

új olaj (selénia 20k) + olajszűrő + munkadíj
levegőszűrő (ezt én cseréltem :) )
Hát felkerült az új szerzemény, sajnos sok boszúsággal járt. 4 felniből 3-at helyre kellett pofizni egy kicsit, majd jött az újabb meglepetés mikor felkerültek, a kerékcsavarok túl hosszúak voltak ehhez a felnihez:( ... Remélem majd kárpotól a látvány:)
157.200 km


Megvolt a főpróba. Eszméletlenül tetszik a futómű. Egy meglehetősen jó idejű (1.15.75) második helyet sikerült összekanyarogni. Viszont az ideiglenesen, rugóba betett gumibakok kiestek, amikor a kerék a levegőben volt. Az első gumik "éle" már nem létezik. Q..a jó verseny volt!!!
Éppen Budapestre igyekeztem, mikor elkezdett káprázni a szemem. Igaz, hogy lehúztam 9 órát a melóban, meg 170-180 között toltam, de az még nem ok arra, hogy a szemem hullámosat játsszon. Kihúztam magam az ülésben és a légkondi ellenére kivert a víz - a motorháztető vibrált, nem a szemem. Satuztam egy jót és félreálltam, kellett 5 másodperc, hogy elég erőt összeszedjek a kiszálláshoz. Azt hiszem ma az összes angyal mellettem állt, szerintem pillanatok kérdése volt, hogy felcsapódjon a tetőre, én meg ellátogassak az őseim örök vadászmezőjére. A további úton és máig is állandóan figyelem a motorháztetőt, de hiába rángatom, nem nyílik ki. Minden esetre a "beakasztó" jó sokat kibírt... Nem tudom, kinek köszönjem, de köszönöm...
Ma összeszedtem minden elszántságomat és magamhoz vettem egy csőfogót meg egy rongyot,kézbevettem a momo gotham váltógombot azon céllal hogy végre helyere kerüljön.
A kezdeti kudarcok utan a régi váltógomb leszerelésével (probáltuk kézzel levenni de nem engedett.Most biztosra mentem... :)
újra nemlesz hasznosítható már a régi gomb,de nem zavar :)
Azon nyomban kiis cseréltem a váltószoknyát is ami kék varrásssal készült.
Szerintem pofás a cucc :))
Hamarosan majd ha minden igaz a gombot követik a pedálok is a gotham sorozatból.



Az Alfa Romeo Club rendezésében zajlott le ez a találkozó. A tavalyihoz képest sokkal szebb időnk volt, sütött a nap. Először úgy voltam vele, hogy nem gyilkoljuk az autót, nem indulok a versenyen, csak az ügyességi részen, ahol macit kell egyensúlyozni a motorháztetőn. Mentem is egy kört így Blacky navigálásával. De aztán csak bujkált bennem a kisördög, és nem bírtam ki, hogy egy keményebb kört ne menjek az olajkályhával. Azért nem padlógázzal, kicsit kímélő üzemben történt a menet, ChEff ült be mellém a jobb 1-be, és mondta az utat. Így, hogy nem padlógázzal mentem végig, nem számítottam fényes időre, de azért meglepően jó lett. Aztán Rumi adott nekem egy lehetőséget, hogy a 33 P4-esével toljak egy kört. Na, az sem volt rossz, bár a 33-as szervója sokkal keményebb, elszoktam már tőle, volt ám kapkodás... :-) Később megpróbálkoztam még egyszer a macis ügyeskedéssel, de elkezdett fújni a szél, és ennek köszönhetően a medve a földre huppant.
Egy nagyon jó hangulatú találkozó volt, a szervezést nagyon köszi! :-)











