Blog
Mivel nem volt más hátra, mint előre, kapott egy új mocit a gépsárkány egy 147-esből.
(Az Auto Andornál történt a műtét, mert krónikus időhiányban szenvedek, na meg persze hely sincs. Az "új" motort is ők hozták, így nagy nehezen, de kiadtam a kezeim közül a kicsikét.)
Kapott a motorcseréhez illendő dolgokat:
-vezérműszíj (Gates),
-vezérműszíj feszítő- és vezető csapágyak (Ruville),
-vízpumpa (Ruville),
-olajszűrő (MANN Filter),
-olaj (Selenia 20K),
Ráadásként:
-kuplung-munkahenger,
Mit ne mondjak, "alig" költöttem rá, remélem most már megembereli magát a gépezet!
Hát eljött a nap!
Elbúcsúztunk.
Jó kezekbe került, egy zalai faluba, Kisbucsára, egy 155 mellé.
Kezdődhet a vadászat az utódra!!!

Hosszas keresgélés után végre rábukkantam egy normális árban lévő TI felnigarnitúrára! :) így hát nem haboztam lecsaptam rá és fel is pattintottam az autóra! :)
Így mindjárt jobban tetszik a gépezet! :)
Szerencsére a gumik is jó állapotban vannak rajta, így csak a felrakással kellett törődnöm... Mivel eltűnt a kerékkulcsom, gondoltam elugrok és veszek egy tesco gazdaságos kerékkulcsot... Az ötlet szép és jó volt, csak azzal nem számoltam, hogy 1db tesco gazdaságos keresztkulcs 5 csavar levételére és 1 felrakására van hitelesítve :)
Így sikerült munkát adnom a közeli gumisnak :)
Hosszbordás szíj felől valami fura hang hallatszott! Gondoltam essünk neki és cseréljük le a görgőket, meg a szíjat.
És ha már Zé nekiállt akkor egy friss olaj meg egy két új szűrő sem árt neki :)
Hála a hibátlan magyar utaknak, féltett TI garnitúráimat vihettem görgőztetni, illetve a két 90% Dunlop gumimat dobhattam a kukába! KÖSZÖNÖM FKF ZRT! :)
Szerencsére rövid idő alatt sikerült helyrehozni a felniket, és szereztem két gumót is rájuk, így csak egy napot kellett két mankókerékkel mászkálnom :)



Nos ma este 10 órakor megszólalt a gépezet, az új szívével! Történt ugyanis, hogy Alfacity-be tartva az M1-en gondolt egyet az olajpumpa ( vagy szivattyú, vagy mi a nyavaja) és megadta magát. Így hát kenés nélkül nem sok jóra számíthattam. És sajnos félelmeim nem voltak alaptalanok. Turbo kuka, olajpumpa kuka, és még egy két apróság, mint főtengely és csapágyai :)
Sok választásom nem maradt, mint keresni egy új szívet neki! Szerencsére rövid időn belül sikerült előkeríteni egy életképes szépen ketyegő szívet, hála Gibinek érte!
Ezután már csak Zé-nek volt egy kevéske munkája vele :) Köszönöm neki is a segítséget ezúton.
Sajnos képeket nem tudok csatolni a műtétről, ugyanis a telefonom gondolt egyet és elköszönt az élők sorából, benne a telefonszámaimmal és a műtét képeivel :)
Vác - Meteor Kft. (0515) első - hátsó stabilizátor rudak vétele - Lucky Engineering (Made in Italy). Kicsit kételkedem a 'márkában', de olyan rossz nem lehet, mert ez volt a legdrágább. Lehet, hogy nem mindig az ár számít, de mondtam nekik, hogy most már olyat adjanak, ami nem megy tönkre fél év után. Ugyanis az előzőek, amiket vettem tavaly (hátra), az a legolcsóbb kategória volt. Igaz, hogy fele annyiba sem került mint ez, de nem is bírta sokáig.. Ja és 10% kedvezmény is járt, mert '99-es az autó és már 2009-et írunk. Tehát.. ahány éves, annyi % :)
[Költségeim: első stabilizátor rúd 7.706Ft /db, hátsó stabilizátor rúd 7.122Ft /db (-10%)]


2
533
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8