Blog
126295 km-t mutat az óra, ami azt jelenti, hogy a 365 nap alatt 33375 km-t tettünk meg. A legnagyobb út természetesen a Gibraltár megmászása volt, hiszen alig 2 hét alatt csaknem 8000 km-t tettünk meg, a többség mégis a napi ingázás, 25-27 km-es szakaszok, mikor a guta ütögeti az embert - hacsak nem egy 156-ban ül.
Az egy év alatt alaposan megismertem az autót és gondolkodás nélkül kijelenthetem, hogy jó vásár volt és újra megvenném.
Üzemanyagra 654.313 Ft-ot költöttem, ami 6.3-as fogyasztást jelent (2119,63 liter gázolaj). Nem semmi. Ami viszont még több, az a szervizköltség, bizony 790.033 eltűnt a süllyesztőben. Összesen az egy év alatt 2 millió (1.999.824) Ft-ba került az autó...
Üzemanyag összktség: 654.313 Ft
Szervizdíjak: 790.033 Ft
Extra felszerelések: 17.110 Ft
Egyéb (blog): 329.598 Ft
Autópálya matrica: 90.189 Ft
Autóápolás: 21.143 Ft
KGFB: 64.860 Ft
Parkolási díj: 32.578 Ft (persze ez nem minden...)
Kilométerre átszámítva ez kerek 60 Ft / km.
Úgy érzem sikerült egyedivé varázsolni, amolyan egyszerű stílusban. Egy kis optika kívül, s persze belül a 8 hangszórós hang erősítővel és subbal,valamint a dvd fejegység és monitor/tv azt hiszem extra, de nem gyári, viszont elengedhetetlen egy hosszabb út alkalmával pl. egy Eros koncertet végigjátszani. :)
Nos. A sok év alatt talán 3x volt szerelőnél az autó, de már többet nem is igen lesz,mert úgy összenőttünk ez idő során, hogy csak az én és bátyjám segítségét fogadja el. Ráadásul én már nem nagyon bízok egy szerelőben sem. "Ha azt akarod,h a munka el legyen végezve, csináld magad!" ;) Én pedig örömmel segítek rajta, bármi baja legyen, mert mikor kilépek a városba,akkor sosem hagy cserben, csak leginkább szeret másféle "csúnya" autókat bedöngölni az aszfaltba...Előfordult már hogy Hidrotőkés lett, illetve a vezérműtengely is cserére érett, de talán ez volt idáig a legnagyobb baja. Kap tőlem mindig friss Seleniat, mert azt szereti! :) Apróbb hibák előfordulnak néha napján, de az semmi ahhoz képest amit nyújt a mindennapokban.
Azt hiszem azzal mindenki egyet ért,hogy egy autó szépen-tisztán mégiscsak más. Én bizony igyexem erre odafigyelni, főleg mert nekem nincs autóm...Nekem egy Alfa Romeo-m van!!! :)
Az én drágám az egyik éjjel (2008. aug. vmelyik éjjele,már nem tudom mert még most is sokkos állapotban élem mindennapjaimat) 3 óra után pár perccel elkezdett dudúlni az udvaron. Csak úgy , mert ilyen kedve volt. Mindenkit felébresztett, azon túl a szívbajt hozta mindenkire,míg a sarut le nem vettem az akksiról. Mégis az érzés: Felbecsülhetetlen!!! :)
Ma végre eljött az a nap is, hogy egy karosszérialakatos szakember kezébe adjam a gépem. Ma mentem ki Vele először az utcára mióta letámasztottam abba a bizonyos árokba. Egész jó szakembernek tartják a fickót, igaz nem is dolgozik olcsón. Majd kiderül. Azzal bíztat, hogy nem kell olyan horrorisztikus beavatkozásokat végeznie, mint amiktől félek. Azért én még maradok hitetlen, míg vissza nem kerül a garázsomba a kicsike. Remélem nem fog túl sok pénz gazdát cserélni az akció után. Azért már rákérdezett, hogy eladom-e ha összerakta. Szerintem még nem kellene, még drágák azok a gépek amiket utódként nézegetek. :)
Zederlock tipusu kormanyzar beszerelese.
Remelem hatasos, s nem akarjak majd kiprobalni tudasukat a kocsitolvajok....
:)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020179t.jpg)
Polirozas, fenyezes, tisztogatas kivul, belul...
csillog-villog
wwaaaaww.
ps. indulhat 29.-en a 10 napos Alpok koruli utra.. :).
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020180t.jpg)