Blog
A duda működik.
Légzsák ellenőrző próba következett. Itt csak rá kellett dugni a csatlakozót, mivel ugyan az mint a 146-é.
Ezeknek a 156 kormányoknak betegsége lehet hogy az íves részén a meleg hatására kiegyenesedik az anyag.
Hő fuvóval vissza lehet hajlítani, de csak az első forró nyári napig jó. Úgy hogy meg lett kötve befelére.
Kellett sajnos hézagolni is, mert nagy volt a rés. 3 db ilyen légzsákom van, és mindegyikkel így nézett ki, hogy belátni a légzsák oldalához. Ez a profil csak be van tömve oda, és a feszülés végett ott is marad. Nem kellett ragasztani.
Az átalakítás hátránya ha ez hátrány, hogy kB. 3 cm-el közelebb került a kormány fogása, és ugyan úgy a bajusz kapcsolók távolabb, de én még így is simán elérem a bajusz kapcsolót egy indexeléshez. Majd ha használva lesz az autó, kiderül hogy mennyire lesz kényelmes a vezetés.









Rá mértem a csavar lyukak helyét.
Kapott alátéteket a kormány hátoldala a hézagoláshoz, mert a így az alátéten támaszkodik fel a kormány, nem a közte lévő kárpit anyagon amin úgye nem lehet meghúzni a csavarokat, mivel előbb utóbb összébb szorítja az anyagot és a csavar meg lazulhat.
Csavarok bele.
2 kontra anya, bár eredetileg csak így simán 4 csavar fogta, de biztos ami tuti alapon.
Jött a kárpit anyag rá, belülre is, mert ott egy fém fül támaszkodik fel, és jobb ha nem érintkezik.
Majd felrakás után a duda át kötése.
Folyt. Köv.











Első körben a légzsák tekercset cseréltem, mert a régin a 3 tartó fülből csak egy volt meg.
Egy külsőre nem szép állapotú kormányt be áldoztam a szétvágáshoz.
A fa kormány kiszerelhető belsejét is alakítani kellett hogy a felesleges útban lévő részek lekerüljenek.
Folyt. Köv.












Gondolkoztam rajta, hogy az autó tetejét feketére fóliáztatom. Kicsit hezitáltam, de sok ismerős véleménye szerint is kell az a fekete tető. Így a mai napon be is lett szépen csomagolva fényes fekete fóliával. Igen, az antenna direkt maradt fehér. :)
A munkáért ismét nagy köszönet a Páló Fóliának. Janika igazi profi, végig ott lehettem amíg elkészült és a végeredmény brutál lett.





Végre elérkezett az ideje a balos belső féltengelycsukló cseréjének... siker!
Ha jól láttam még a gyárit vettem ki, de akármi is lehet... pl., hogy még otthon gyárira cserélték, de mindegy is. Most szépen suhan Bözsi! :)
262.585 km



Olaj + olajszűrő + üzemanyagszűrő + légszűrő + pollenszűrő cserélve.
Üzemanyagszűrő ~52.000 km ment (2015-07-10).
262.585 km


Fék csere után bemérték a gátlókat is. Ott derült ki hogy 38%os a hátsó gátló. Most jött el az ideje a cserélnek. A szerelő utalására a rugókat is cseréltük és A toronycsapágy at is.
Szerelésben ismét öcsém volt segítségemre. Előre kapott 2 új stabpálcát.
166805






Alsó lengőkar 2db
Felső lengőkar 2db
Hátsó keresztlengőkar
Hátsó hosszlengőkar 2db
Csonkállvány szilent 2db
Vezérlés szett
Vízpumpa
Olaj (motul)
Olajszűrő
Levegőszűrő
Pollenszűrő
Üzemanyagszűrő
Műszaki vizsga: 32000 Ft
Összesen: 202800 Ft
Munkadíj: 85000 Ft
Összesen: 319800 Ft
És koppanás metes végre :)
Óra állása: 251527 Km